اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حال و هوای تهران در آخرین روز تبلیغات


در آخرین ساعات تبلیغات قانونی برای کاندیداها ، شهر تهران حال و هوای کاملاً پرنشاط و خاصی داشت.

عصر ایران:  در آخرین ساعات تبلیغات قانونی برای کاندیداها ، شهر تهران حال و هوای کاملاً پرنشاط و خاصی داشت.

به گزارش خبرنگار ما ، امروز کاندیداهای ریاست جمهوری در نقاط مختلف تهران ، برنامه های متعددی داشتند به طوری که می توان گفت بعد از سفرهای استانی کاندیداها ، آنها تهران را برای آخرین قدرت نمایی انتخاباتی ، انتخاب کرده اند ، از جمله می توان به برنامه قالیباف در میدان فلسطین ، روحانی در میدان ونک ، ولایتی در استادیوم شهید شیرودی ، حامیان رضایی در میدان ولی عصر و جلیلی در ورزشگاه شهید حیدرنیا اشاره کرد.

بعد از اتمام این میتینگ ها و برنامه های تبلیغی ، هواداران کاندیداها ، متفرق نشده و در گروه های بزرگ و کوچک ،در  خیابان ها و میدان های اطراف راهپیمایی کردند.

بسیاری از میدان های مهم تهران ، شاهد تجمعات گروه های مختلف است که هر کدامشان در حمایت از کاندیدای خود شعار می دادند.

همچنین بازار مناظره های خیابانی که گاه به داد و فریاد و تشویق ها می انجامید داغ داغ بود.

ترافیک بسیار سنگینی در مرکز تهران حاکم شده بود و تردد در اطراف میدان های اصلی به کندی صورت می گرفت.

ستادها نیز از آخرین فرصت تبلیغاتی استفاده کرده اند و همه اقلام تبلغی باقی مانده خود را با سرعت بین مردم پخش می کردند. به همین دلیل کف خیابان ها ، مملو از تراکت ها و پوسترهای تبلیغی شده بود.

خودروهای متعددی در سطح شهر ، در حالی که از همان روشنای روز ، چراغ های خود را روشن کرده بودند ، با نصب پوستر و پرچم های کاندیداها ، بوق زنان در خیابان ها تردد می کردند و بعضاً سرنشینان آنها ، شعارهای انتخاباتی سر می دادند.

همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری نیز مزید برعلت شده بود تا حجم تبلیغات ، چند برابر شود و شهر در این آخرین روز تبلیغات قانونی ، حال و هوای کاملاً انتخاباتی به خود بگیرد.


ویدیو مرتبط :
حال و هوای مصلی تهران ساعاتی مانده به #نمازجمعه تهران به امامت #رهبرانقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوای پاک تهران در آخرین روز از سال 94


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفی هوای تهران در آخرین روز از سال 94 برغم افزایش دو عددی نسبت به روز گذشته، همچنان در شرایط پاک قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفی هوای تهران در آخرین روز از سال 94 برغم افزایش دو عددی نسبت به روز گذشته، همچنان در شرایط پاک قرار دارد.

محمد رستگاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز با شاخص عددی 42، در شرایط پاک قرار گرفته است.

وی با اشاره به کاهش میزان غلظت منواکسید کربن از 30 به 27 در 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: میزان آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون دراین مدت از 21 به 27 افزایش یافته است.

رستگاری با بیان اینکه شاخص کیفی تمامی مناطق شهر تهران دراین مدت در شرایط پاک قرار گرفته، گفت: ایستگاه های تربیت مدرس(منطقه 6) با شاخص کیفی 41 و تهرانسر( منطقه21) و شاد آباد(منطقه 18) با شاخص کیفی 35 بیشترین میزان آلودگی و ایستگاه های پونک(منطقه 5)با شاخص عددی 13 و ستاد بحران(منطقه 7) با شاخص 17 نیز کمترین میزان آلودگی هوای تهران در 24ساعت گذشته را داشتند.

شاخص کیفیت هوا، Air Quality Index) AQI) شاخصی برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامتی افراد است.

بر این اساس معیار سطح اهمیت بهداشتی شاخص کیفیت هوا (AQI) به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک (سبز)، 51 تا 100 سالم ( زرد )، 101 تا 150 ناسالم برای گروه حساس(نارنجی)، 151 تا 200 ناسالم (قرمز)، 201 تا 300 بسیار ناسالم (بنفش) و 301 تا 500 در شرایط خطرناک (ارغوانی) تعیین شده است.

کیفیت هوای تهران روز گذشته نیز با شاخص عددی 40 در شرایط پاک قرار داشت.