اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حالت جنون پدر باعث مرگ پسرش شد



 در یکی از مناطق اردبیل پدری با مصرف مواد مخدر از نوع کراک هوشیاری خود را از دست داده و با حالت جنون فرزند پسر ۱۵ ساله خود را با ضرب و شتم چاقو به قتل رساند.

مصرف مواد مخدر از نوع صنعتی و کراک توسط یک پدر منجر به ضرب وشتم و قتل فرزند شد.

در یکی از مناطق اردبیل پدری با مصرف مواد مخدر از نوع کراک هوشیاری خود را از دست داده و با حالت جنون فرزند پسر ۱۵ ساله خود را با ضرب و شتم چاقو به قتل رساند.

به گزارش دانا، جسد مقتول (پسر ۱۵ ساله خانواده) جهت کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

 اخبار  حوادث  -   دانا 


ویدیو مرتبط :
مادری که باعث مرگ پسرش شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر جنایتکار پسرش را تا حد مرگ کتک زد و جناره‌اش را غذای خوک‌ها کرد+عکس



اخبار,اخبار حوادث, جنایت

یک مامور تجسس قتل در کانزاس اعلام کرد که استخوان های یک کودک هفت ساله در محوطه ی خوکدانی یک شهروند کشف شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از دیلی میل، روز گذشته یک مامور تجسس قتل در کانزاس اعلام کرد که استخوان های یک کودک هفت ساله در محوطه ی خوکدانی یک شهروند کشف شده است.

مامور تجسس قتل، دکتر آلن هنکاک اظهار کرد: هنوز تشخیص داده نشده که اسنخوان های کشف شده متعلق به پسر هفت ساله ی مایکل جونز، صاحب زمینی که استخوان ها در آن کشف شده است باشد یا خیر.

بر اساس این گزارش، منابع آگاه اظهار کرده اند که جونز 44 ساله که  به جرم سوء استفاده از کودکان خبرساز شده بوده است، پسرش را تا حد مرگ کتک زده و پس از آن جناره اش را جلوی خوک ها انداخته است.

گفتنی است،پلیس نامی از این منابع نبرده است.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران