اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه های بازی ایران - ازبکستان


خبرگزاری فارس:

* رضا قوچان نژاد مهاجم دو رگه تیم ملی فوتبال ایران که برای دومین بار در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفته است به محض ورود به زمین مورد تشویق شدید هواداران تیم ملی ایران قرار گرفت.

* علی کریمی هافبک تیم ملی ایران که به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار در ترکیب ۱۸ نفره قرار گیرد با حضور در جایگاه ویژه مسابقه در حالی مسابقه را تماشا می‌کند که از استرس زیادی برخوردار است.

* علی کفاشیان، هادی آیت الله الهی، فریدون اصفهانیان، عزیزی خادم، حسین عسگری، مهدی محمد نبی، از تماشاگران ویژه این دیدار هستند که از جایگاه مقامات ویژه این مسابقه را تماشا می‌کند.

*این مسابقه با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

* خالکوبی روی دست دروازه بان ازبکستان مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

* تیم ملی ایران که این دیدار را هجومی آغاز کرد چندین مرتبه روی دروازه ازبکستان حملاتی را تدارک دید که یکی از این موقعیت‌ها توسط محمد نوری تبدیل به گل شد اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد تا این موضوع اعتراض شدید تماشاگران ایرانی و همچنین ملی پوشان کشورمان را به همراه داشته باشد.

* تیم ملی ایران در این دیدار با پیراهن قرمز و تیم ملی ازبکستان با لباس آبی بازی می کند.


ویدیو مرتبط :
گل بازی ازبکستان ۰-۱ ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت فدراسیون فوتبال ایران از داور اماراتی بازی با ازبکستان



شکایت فدراسیون فوتبال ایران از داور اماراتی بازی با ازبکستان

مسئولان فدراسیون فوتبال نامه شکایتی مبنی بر اعتراض به عملکرد تیم داوری تنظیم کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 روز گذشته تیم ملی ایران در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف ازبکستان رفت. این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

داوری این دیدار بسیار بحث بر انگیز بود و در نیمه اول گل صحیح محمد نوری به اشتباه آفساید اعلام شد. 

درهمین راستا مسؤلان فدراسیون فوتبال نامه شکایتی مبنی بر اعتراض به عملکرد تیم داوری علی البداوی تنظیم کردند که این نامه تا فردا به فیفا ارسال می شود.

فیلم داوری این بازی را کمیته داوران فداراسیون فوتبال چندین بار بررسی کرده است. حتی یکی از ناظران فیفا نیز در جلسه ای این فیلم را دیده و صحت گل محمد نوری را تأئید کرده است. قرار است فیلم اشتباهات داور نیز همراه با نامه به فیفا افرستاده شود./فارس