اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه های ازدواج موسس فیس بوک +عکس




به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: لباس عروس "پریسیلاچن" عروس 27 ساله این مراسم 4700 دلار قیمت داشت و توسط یک طراح امریکایی به نام " کلیر پتیبون" طراحی شده است که با توجه به ثروت میلیاردی داماد این هزینه بسیار کمی برای لباس عروس است.

دارایی مارک زاکبرگ موسس فیس بوک 20 میلیارد دلار برآورد شده است . مراسم عروسی آنان با حضور مهمانان کمی شامل اعضای خانواده و دوستان نزدیک در کالیفرنیا برگزار شد . در خبرها آمده است این زوج تنها چند روز مانده به مراسم ازدواج لباس عروس را تهیه کرده اند که این مسئله جالبی است. عروس و داماد بعد از اجرای مراسم به خانه 7.1 میلیون دلاری داماد در کالیفرنیا رفته و به جشن و پایکوبی پرداختند. این زوج مدت 4 ماه در تدارک مراسم عروسی بودند اما نامزدی شان در این مدت رسمی نشده بود.

 

لباس عروس , ازدواج موسس فیس بوک

منبع:پرداد

 


ویدیو مرتبط :
موسس واقعی فیس بوک کیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک ازدواج کرد + عکس



زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک ازدواج کرد + عکس

مارک زوکربرگ، موسس شبکه اجتماعی فیس بوک، بعد از ظهر یکشنبه با پریسیلا چان ۲۷ ساله پیمان ازدواج بست. به گزارش دیلی میل، به مهمان ها گفته شده بود که این مهمانی به مناسبت فارغ التحصیلی خانم چان برگزار می شود.

این مراسم کوچک در خانه زوکربرگ واقع در پالو آلتوی کالیفرنیا برگزار شد، و این زوج جوان خبر آن را قبلاً در فیس بوک منتشر کرده بودند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خانم چان روز دوشنبه از دانشگاه علوم پزشکی سان فرانسیسکو فارغ التحصیل شده بود و جالب این که فارغ التحصیلی او با تولد ۲۸ سالگی همسرش مصادف بود.

این زوج ۹ سال پیش در هاروارد با هم آشنا شده بودند و از ماه ها قبل برای برپایی جشن ازدواجشان برنامه ریزی می کرده اند اما قصد نداشتند که تا قبل از فارغ التحصیلی خانم چان این مراسم را برگزاری کنند.

یکی از مهمان ها می گوید حلقه ای که زوکربرگ برای همسرش طراحی کرده بود “بسیار ساده ” بوده است. حدود ۱۰۰ نفر در این جشن کوچک حضور داشتند که تنهاپس از ورود به مراسم به آنها گفته شد که این جشن در واقع یک جشن ازدواج بوده است. حتی لباس های عروس و داماد و غذایی که در مهمانی سرو شده هم ساده و معمولی توصیف شده است.

علیرغم اینکه زوکربرگ همیشه با تلاش افراد برای حفظ حریم خصوصیشان در اینترنت مخالف بوده است، اما خود او تا مدت ها مسائل خصوصی زندگی اش را پنهان می کرده است./مجله ببین .کام