اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه دربی 77: بلیت طبقه اول تمام شد


در حالی که هفت ساعت تا آغاز شهرآورد پایتخت باقی مانده است، بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

ایسنا: در حالی که هفت ساعت تا آغاز شهرآورد پایتخت باقی مانده است، بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

کمی بیشتر از هفت ساعت دیگر شهرآورد هفتاد و هفت پایتخت آغاز می‌شود و این در حالی است که بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه در این لحظه به پایان رسیده است.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس هم چنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و لحظه به لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شود، در حالی که جمعیت تماشاگران لحظه به لحظه بیشتر می‌شود بلیت طبقه اول تمام شده است و هواداران ناچار هستند به خرید بلیت‌های طبقه دوم اکتفا کنند.

اتمام فروش بلیت‌های طبقه اول بار دیگر پای بازار سیاه را به ورزشگاه آزادی باز کرد. در حالی که باجه‌های فروش بلیت ورزشگاه آزادی اعلام می‌کنند که بلیت‌های هشت هزار تومانی طبقه اول به پایان رسیده است، این بلیت‌ها کمی آن‌سوتر به قیمت 30 هزار تومان فروخته می‌شود.

کری خوانی هواداران دو تیم سرخابی از همین لحظه آغاز شده و هر از گاهی شعارهای دو طرف فضای محوطه ورزشگاه آزادی را پر می‌کند.

برخی از هواداران دو تیم در حال استراحت بر روی چمن محوطه ورزشگاه آزادی بودند با دیدن ازدحام جمعیت تصمیم گرفتند که هر چه زودتر وارد استادیوم شوند تا مبادا صندلی‌های طبق اول پر شود و راهی به این طبقه پیدا نکنند.


ویدیو مرتبط :
مهمترین صحنه های دربی روز جمعه (دربی 77)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دربی 76 / بلیت های طبقه پایین تمام شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بلیت های طبقه پایین تمام شد/حدود 2هزار نفر دیشب را محوطه ورزشگاه آزادی گذراندند

بلیت طبقه پایین ورزشگاه آزادی تهران در حالی که تنها یک ساعت و نیم از فروش بلیت گذشته بود، تمام شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، فروش بلیت هفتاد و ششمین شهرآورد پایتخت تهران از ساعت 6صبح روز جمعه آغاز شد و ساعت 7 و 30 دقیقه اعلام شد که بلیت طبقه پایین تمام شده است.

این در حالی است که هجوم هزاران هوادار به ورزشگاه آزادی ادامه دارد و دوستداران و علاقمندان به تیم های پرسپولیس و استقلال گروه - گروه و بصورت انفرادی خود را به این ورزشگاه می رسانند.

** بازار فروش لباس و پرچم های دو تیم پرسپولیس و استقلال داغ است و علاقمندان با خریدن پرچم، لباس و یا رنگ کردن صورت های خود به رنگ تیم های مورد علاقه وارد ورزشگاه می شوند.

** مسوولان ورزشگاه شش پارکینگ در ضلع غربی را به خودرو و دو پارکینگ را به موتورسیکلت ها اختصاص داده اند.

** ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در خیابان ها و درهای مقابل ورزشگاه آزادی مستقر شده و به هدایت

خودروها و طرفداران می پردازند.

** دست اندرکاران شهرداری تهران شب گذشته محلی را برای اسکان هوادارانی که از دیشب به ورزشگاه آمده بودند، در نظر گرفته اند.

** از ساعت 8 صبح تنها فروش بلیت های 3هزار تومانی جریان داشت و 5هزار تومانی تمام شده بود.

** ماموران تماشاگران را قبل از رسیدن به باجه های خرید بلیت کنترل کرده و بعد به تدریج اجازه می دهند که به بادجه ها نزدیک شوند.

** تعدادی روحانی نیز با هدف انجام کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در بین تماشاگران مشاهده می شود.

** به گفته دست اندرکاران حدود 2هزار نفر دیشب را در محوطه ورزشگاه آزادی گذراندند

** نقاشی صورت طرفداران دو تیم حدود 5هزار تومان خرج دارد./ایرنا