اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه‌ داربی: دور زدن جانباز با عکس دایی


اسکوربورد ورزشگاه طی پیامی به تماشاگران این پیا را به آنها نشان داد: « با احترام به تیم حریف از فوتبال لذت ببرید». همچنین مسئولان ورزشگاه هفته بازی جوانمردانه را تبریک گفتند.

خبرگزاری فارس: پس از پایان بازی دو تیم کوچولوهای استقلال و پرسپولیس، گروهی برای معرفی فرهنگ شهرها و استانهای مختلف کشور اقدام به معرفی سنن آنها کردند. این مراسم با پخش آهنگ های محلی همراه بود.

اسکوربورد ورزشگاه طی پیامی به تماشاگران این پیا را به آنها نشان داد: « با احترام به تیم حریف از فوتبال لذت ببرید». همچنین مسئولان ورزشگاه هفته بازی جوانمردانه را تبریک گفتند.

*دیدار کوچولوهای استقلال و پرسپولیس با حاشیه هایی همراه بود. دوربین برنامه 90 قصد داشت بعد از پایان این دیدار با بازیکنان کوچولوی دو تیم مصاحبه کند اما آنها اجازه مصاحبه را نداشتند.گزارشگر این برنامه به سختی با یکی از بازیکنان دو تیم صحبت کرد.

* یکی از جانبازان که عکس علی دایی را در دست داشت دور استادیوم را با عکس سرمربی پرسپولیس طی کرد. این مساله با اعتراض هواداران استقلال رو به رو شد.

*به مناسبت تولد حضرت معصومه(س) مدیحه سرایی صورت گرفت.

* در حالی که کتر از 2 ساعت به آغاز بازی باقی مانده است ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد. جایگاه پرسپولیسی ها کاملا پر شده و تماشاگران استقلال که در راهرو ها پراکنده هستند در حال مستقر شدن در جایگاه های خود هستند.

* اتوبوس استقلال ساعت 17:15 وارد ورزشگاه شد.


ویدیو مرتبط :
باگ جدید iOS 7 : امکان دور زدن رمز دستگاه و دسترسی به عکس ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی:گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت می‌کند/خیلی‌ها با دور زدن قانون در لیگ بازی می‌کنند



رقابت پرسپولیس و ملوان,علی دایی,خلعتبری

هر مربی خلعتبری را می‌خواهد/محکوم به شکست ملوان هستیم
دایی:گذشت زمان خیلی چیزها را ثابت می‌کند/خیلی‌ها با دور زدن قانون در لیگ بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با توجه به نتیجه خیلی بدی که در دیدار گذشته متحمل شدیم در این دیدار محکوم به شکست دادن ملوان هستیم.

به گزارش فارس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان عنوان کرد:‌مطمئنم بازی فردا اهمیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت با توجه به اینکه ما هفته گذشته نتیجه خیلی بدی را متحمل شدیم و اولین شکست خود را تجربه کردیم با تمام قوا و قدرت وارد میدان می‌شویم تا به پیروزی دست یابیم.
وی ادامه داد: امیدوارم مثل همیشه هواداران پشت ما باشند و از ما حمایت کنند تا از شرمندگی آنها خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره اولین پیروزی ملوان در هفته گذشته تصریح کرد:‌ملوان بعد از مدت‌ها اولین برد خود را بدست آورد. آنها روحیه بالایی دارند البته هر تیمی که جلوی استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند توان بیشتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت و به هرحال ما بازی سختی را خواهیم داشت که محکوم به شکست دادن حریف هستیم. امیدوارم 3 امتیاز را بدست آوریم.

دایی در خصوص اینکه خط حمله پرسپولیس چه زمانی عملکردش ایده‌آل خواهد شد، تصریح کرد: ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم سعی می‌کنیم در کار هجومی همانند سایر نقاط عملکرد داشته باشیم. تمرین می‌کنیم تا بهتر شویم البته در بخش هجومی بدشانس بودیم موقعیت‌هایی را بدست آوردیم اما نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم.

وی در خصوص مصدوم و محرومان برای بازی فردا خاطرنشان کرد:‌متاسفانه سه چهار مصدوم داریم و سایر بازیکنان تمرینات خوبی را انجام داده‌اند علی عسگر،‌ مارکو، حقیقی، رضایی مصدوم هستند نیلسون هم کم و بیش تمرین می‌کند. سایر بازیکنان با تمام توان تمرین کردند و من نگران این موضوع نیستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تاج اعلام کرده خلعتبری نمی‌تواند در نیم فصل اول برای پرسپولیس بازی کند، یادآور شد: درباره این مسائل اطلاعات ندارم به هرحال باشگاه در حال مذاکره است آرزوی هر سرمربی است که خلعتبری را به خدمت بگیرد من هم دوست دارم محمدرضا از لیگ امارات بیاید و در آنجا بازی نکند. تاکنون که خیلی‌ها راحت قوانین را دور زدند و در لیگ بازی کردند. فکر نکنم من در این باره صحبت کنم. باشگاه پیگیر موضوع است اما همانطور که گفتم خیلی افراد قوانین را دور زدند.

دایی در مورد اینکه احتمال دارد پس از پیروزی‌های پرسپولیس هجمه‌های برخی افراد نسبت به این افراد به وجود آید و تیم به حاشیه رود، عنوان کرد: من به هر کسی که صحبت می‌کنم احترام قائل هستم، به هیچ عنوان هم به این مسائل فکر نمی‌کنم. برای بازیکنان هم محیطی را به وجود می‌آوریم تا به این مسائل حساس نشوند. هر کسی دوست دارد هرچه می‌خواهد بگوید صحبت کند. به هرحال ما از هدف خود یک قدم هم پس نخواهیم گذاشت دنبال این هستیم که به هواداران کمک کنیم. گذشت زمان خیلی از مسائل را نشان می دهد همانطور که تاکنون ثابت شده است.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان‌ گفت: ما طبق نیازهایمان از بازیکنان استفاده می‌کنیم. جوان‌های خوبی داریم آنها باید خود را به من و تیم ثابت کنند تا جایگاهشان را بدست آورند همانطور که صادقیان این کار را کرد، هر کسی خوب باشد در تیم من بازی می‌کند من به اسم‌ها کاری ندارم برایم مسائل فنی ارزش دارد. باید خود را به من و تیم تحمیل کنند تا جایگاهشان را به دست آورند./فارس