اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون+تصاویر



حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

حضور معاون سابق محمود احمدی نژاد در دیدار علما و روحانیون با رئیس جمهور منتخب ملت یکی از نکات حاشیه ای و قابل توجه دیدار امروز دکتر حسن روحانی بود که در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش مهر، دیدار امروز حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت با روحانیون و علما که در تالار وزارت کشور برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود که از نگاه خبرنگار مهر در ادامه مورد اشاره قرار می گیرد.

در این مراسم چهره های روحانی همچون حجج اسلام سید مهدی طباطبایی، جلالی خمینی، سید رضا اکرمی، محمد اشرفی اصفهانی، علیمحمد شهیدی، هاشمی نژاد، مداحی، سید احمد موسوی، اختری، حسین ابراهیمی، هاشم زاده هریسی و سید محمود علوی حضور داشتند.

این مراسم ابتدا قرار بود ساعت 9 صبح در تالار وزارت کشور آغاز شود که با یک ساعت تاخیر رسما آغاز شد.

 

حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی و جلالی خمینی از روحانیون سرشناس و اساتید حوزه سخنرانان این مراسم بودند و پیش از آغاز سخنرانی رئیس جمهور منتخب ملت نکاتی را در باب حل مشکلات اقتصادی مردم، رفع مشکلات جوانان و بیکاری آنان، برطرف کردن مشکلات مستضعفان، لزوم توجه بیشتر به بعد اسلامی جمهوری اسلامی، مقابله با افراطی گری به ویژه در بحث دین و عدم زاویه گیری رئیس جمهور با رهبری متذکر شدند.

 

دکتر حسن روحانی در ساعت 10:5 همزمان با آغاز مراسم وارد تالار وزارت کشور شد که مصطفی محمد نجار (وزیر کشور)، حسین فریدون، محمد رضا صادق، علیرضا افشار معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور و علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور وی را در ورود به محل برگزاری مراسم همراهی می کردند.

 

این مراسم از سوی کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب ترتیب داده شده بود و جمع کثیری از علما و روحانیون تهران در آن حضور داشتند.

رئیس جمهور منتخب در این مراسم حدود 40 دقیقه سخنرانی کرد و ضمن تاکید بر توجه به نکات مورد اشاره سخنرانان پیش از خود مسائلی را در باب توجه ویژه به مردم و جوانان بیان کرد و از روحانیت برای موفقیت دولت یازدهم کمک خواست.

در این مراسم برخی چهره های غیر روحانی از جمله محمد نهاوندیان و برخی اعضای پیشین ستاد انتخاباتی روحانی حضور داشتند.

 

حضور حجت الاسلام سید احمد موسوی رئیس فعلی سازمان حج و زیارت و معاون سابق محمود احمدی نژاد در جلسه رئیس جمهور منتخب با علما و روحانیون از نکات قابل توجه بود. وی پس از ورود به محل برگزاری مراسم در انتهای سالن مستقر شد اما مسئولین برگزاری وی را به ردیف جلو برای نشستن راهنمایی کردند.

یکی دیگر از نکات حاشیه ای این مراسم انتقاد یکی از روحانیون به حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی و سخنرانی وی بود که این استاد حوزه پاسخ این روحانی را داد البته گویا وی از پاسخ طباطبایی قانع نشد.

 

در این مراسم همچنین حجت الاسلام شهیدی مسئول کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی روحانی که برگزار کننده این مراسم هم بود سخنرانی کرد و از روحانیون حاضر خواست که اگر سئوالی از رئیس جمهور منتخب دارند آن را به صورت مکتوب جهت پاسخگویی ارائه دهند.

 

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

 

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

 

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

 

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

 

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

 

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

 

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

 

حاشیه‌های دیدار روحانی با علما و روحانیون

ایسنا


ویدیو مرتبط :
دیدار علما و روحانیون با رهبر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه‌های نخستین دیدار نمایندگان مجلس با حسن روحانی/ پنکه را به سمت آقای روحانی بگردانید!



حاشیه های دیدار حسن روحانی با نمایندگان مجلس,حسن روحانی

حاشیه‌های نخستین دیدار جمعی نمایندگان مجلس با حسن روحانی

نخستین دیدار جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری منتخب عصر امروز در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این رییس مجلس شورای اسلامی در اولین روز پس از نتیجه اعلام انتخابات ریاست جمهوری به دیدار حسن روحانی رفته بود و نمایندگان هم به صورت انفرادی یا در قالب گروه‌های مختلف با رییس جمهوری منتخب دیدار و گفت‌وگو کرده بودند اما این بار حسن روحانی به صحن مجلس آمد تا اولین دیدار نمایندگان با رییس جمهوری منتخب رسما برگزار شود.

 

نمایندگان مجلس که پیش از ظهر امروز چهار ساعت جلسه علنی را پشت سر گذاشته بودند، بعد از شرکت در جلسات کمیسیون‌های تخصصی و تنفس چند ساعته، مجددا در ساعت 19 به صحن پارلمان آمدند و در جلسه غیررسمی و غیرعلنی با حسن روحانی دیدار کنند.

 

حسن روحانی در بدو ورود به مجلس شورای اسلامی مورد استقبال علی لاریجانی، رییس مجلس و جمعی از نمایندگان قرار گرفت. علی یونسی، علی عسگری، محمد شریعتمداری، محمدباقر نوبخت، محمود واعظی، اسحاق جهانگیری، نعمت‌زاده، حسین فریدون و نهاوندیان نیز رییس جمهور منتخب را همراهی می‌کردند.

 

در این مراسم که از شبکه خبر به صورت زنده پخش می‌شد، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های جمعی نیز حضور داشتند.

 

برخلاف جلسات علنی مجلس شورای اسلامی، در این جلسه اعضای هیات رییسه در جایگاه مستقر نشدند و رییس مجلس نیز به همراه رییس جمهوری منتخب بر صندلی میهمانان نشست.

 

لاریجانی در بخشی از سخنرانی خود در این مراسم، با اشاره به سوابق نمایندگی حسن روحانی، او را از «رجال سیاسی مجلسی» دانست و گفت که براین اساس حسن روحانی با حضور در مجلس به اصل خویش بازگشته است.

 

در میانه مراسم، یک پنکه برقی در مقابل جایگاه هیات رییسه قرار داده شد و علی لاریجانی که در پشت تریبون، مشغول سخنرانی بود، گفت: از کارکنان مجلس خواست تا این پنکه را به سمت حسن روحانی بگردانند.

 

در این مراسم که تا نزدیکی زمان مغرب ادامه یافت، اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

پس از سخنرانی حسن روحانی و علی لاریجانی، نمایندگان رییس جمهوری منتخب و هیات همراه به نمازخانه نمایندگان رفتند تا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء افطار پنجمین روز ماه مبارک رمضان را در کنار یکدیگر صرف کنند./ایسنا