اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاشیه‌های اولین‌ حضور‌ ابتکار‌ در پردیسان



معصومه ابتکار,رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

حاشیه‌های اولین‌ حضور‌ ابتکار‌ در پردیسان

اولین حضور معصومه ابتکار به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این سازمان با حاشیه‌هایی همراه بود که گیر کردن 15 دقیقه‌ای خبرنگاران در آسانسور یکی از این حاشیه‌ها بود.

به گزارش فارس، محمدجواد محمدی‌زاده رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم حضور ابتکار در این سازمان گفت: فکر می‌کنم معصومه ابتکار چهره آشنا و قدیمی محیط زیست است و بنده نیز به عنوان فردی که رشته تحصیلی و سابقه کاری‌ام مرتبط با محیط زیست بوده اعتقاد دارم که دوام محیط زیست فقط با تعامل همراه خواهد بود.

وی متذکر شد: در این رابطه تمامی دستگاه‌ها و نهادها از جمله دستگاه‌های قضایی و قوه مقننه در کنار دولت و مردم همچنین رسانه‌ها باید تعاملی فعال داشته باشند.
رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست در پاسخ به این سؤال که پس از واگذاری این مسئولیت مشغول چه کاری می‌شوید اظهار داشت: پیش از این نیز کار دانشگاهی داشتم و هم اکنون نیز بنا بر تقاضای خود، بازنشسته شدم.

محمدی‌زاده یادآور شد: هم اکنون وقت آن رسیده که جوان‌ترها فعالیت امور را بر عهده بگیرند و من نیز دعاگوی دولت خواهم بود.
وی در پایان نیز با اعلام اینکه خداوند را شاکرم از اینکه توفیق خدمت در نظام اسلامی را بر من عنایت کرده است ابراز داشت: اگر چه سازمان محیط زیست کمی با تأخیر اما خوشبختانه تعیین تکلیف شد و امروز معصومه ابتکار بدون فوت وقت در اولین دقایق ساعات اداری مسئولیت خود را بر عهده گرفت و حاضر شد.

وی خاطرنشان کرد: ابتکار به عنوان چهره قدیمی و دیرآشنای حوزه محیط زیست به خانه خود برگشت و امید است بتواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور به ویژه ظرفیت‌های اجتماعی مردم در اجرای منویات نظام و محیط زیست موفق باشد.
از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به گیر کردن تعدادی از تصویربرداران و خبرنگاران در آسانسور ساختمان سازمان محیط زیست برای حضور در مراسم به مدت 15 دقیقه اشاره کرد./فارس

 

                         


ویدیو مرتبط :
حاشیه های حضور خانم ابتکار دردانشگاه خواجه نصیر....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تمرین سرخپوشان با حضور دنیزلی/ عکس


اولین تمرین سرخپوشان با حضور دنیزلی