اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه مرگبار برای راننده مست در شهرک غرب


رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد مرگبار یک دستگاه سواری پژو 206 با تیر برق خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد مرگبار یک دستگاه سواری پژو 206 با تیر برق خبر داد.

سرگرد احمد شیرانی در این باره گفت: حوالی ساعت 23 دوشنبه شب یک دستگاه سواری پژو 206 در میدان صنعت،‌ ابتدای بلوار پاک‌نژاد با یک دستگاه تیر چراغ برق برخورد کرده و واژگون شده است.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه راننده پژو 206 در دم جان خود را از دست داد، اظهار کرد: بر اساس شواهد و قرائن موجود در صحنه تصادف چنین به نظر می‌رسید که راننده این وسیله نقلیه از مشروبات الکلی استفاده کرده و به همین دلیل توانایی کنترل وسیله نقلیه خود را نداشته است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه استفاده از مشروبات الکلی و رانندگان در حین مستی، علاوه بر مجازات‌های کیفری، سبب تشدید مجازات در جرایم رانندگی می‌شود، اظهار کرد: افزایش طول زمان عکس‌العمل در رانندگی و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از مهم‌ترین آثار استفاده از مشروبات الکلی از سوی رانندگان است.


ویدیو مرتبط :
نجات راننده مست از برخورد مرگبار با قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راننده مست حادثه آفرید



یک دستگاه سواری سمند هنگام تردد در بزرگراه آزادگات به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده مست در کنترل وسیله نقلیه واژگون و متهم به قانون سپرده شد.

 شب گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در موقعیت بزرگراه آزادگان به جنوب نرسیده به جاده قدیم کرج به مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه اکیپی از ماموران منطقه ۲۱ شهر تهران به محل حادثه اعزام و در بررسی های پلیسی مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری سمند به رانندگی پسر جوانی به نام "مرتضی" به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده واژگون شده است.

ماموران که به موضوع و نحوه واژگونی خودرو مشکوک شده بودند، اقدام به اخذ تست الکل از راننده خاطی کردند که در آزمایش صورت گرفته مشخص شد در خون وی مقدار ۲۱۱ میلی گرم الکل وجود دارد.

بر اساس این گزارش، برابر قانون خودرو توقیف و راننده خاطی پس از ضبط گواهینامه اش جهت سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت.


 اخبار حوادث  -  مهر