اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه عجیب شلیک کیف زنانه به صاحبش!



انفجار گلوله در كیف حادثه‌‌ساز شد

زن آمریكایی هنگام خرید در یكی از فروشگاه‌های ایالت «پنسیلوانیا» مورد اصابت گلوله قرار گرفت اما این بار خبری از وجود اسلحه نبود، انفجار گلوله‌های موجود در كیفش حادثه‌ساز شد.

به گفته پلیس ایالت «پنسیلوانیا»، وجود چندین گلوله در كیف این زن و انفجار آن باعث شد كه او از ناحیه پا آسیب ببیند.

بنابر اعلام رییس پلیس «پنسیلوانیا»، در زمان این حادثه هیچ اسلحه‌ای همراه این زن نبوده و انفجار این سه گلوله تنها علت این حادثه بوده است. همچنین او از وجود این سه گلوله داخل كیفش خبری نداشته‌ است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری یاهو، این زن 56 ساله كه دچار جراحت شده بود به بیمارستانی محلی منتقل و پس از مداوای سرپایی مرخص شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
آموزش کیف دوزی - برش و الگوی کیف زنانه - ( دوخت کیف پول چرمی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیف های زنانه با دسته‌های عجیب


حرف اول اینکه در طراحی‌کیف‌های جدید یعنی کیف‌هایی که در زمستان امسال باید انتظار ظهورشان را داشته باشید تا می‌توانید به کیف‌های شق‌ورق فکر کنید. در کیف‌های جدید خبری از انعطاف و تغییر شکل آن هم باب میل شما نیست.


مجله زندگی ایده آل: حرف اول اینکه در طراحی‌کیف‌های جدید یعنی کیف‌هایی که در زمستان امسال باید انتظار ظهورشان را داشته باشید تا می‌توانید به کیف‌های شق‌ورق فکر کنید. در کیف‌های جدید خبری از انعطاف و تغییر شکل  آن هم باب میل شما نیست. کیف‌هایی را  که روی شانه یا روی بازو می‌نشینند را هم فراموش کنید چون  در طراحی‌های‌ جدید باید با کیف‌های‌تان درست مثل سامسونت‌های قدیمی رفتار کنید! یعنی آنها را کاملا محترمانه در دست‌تان نگه دارید اما حرف دوم و مهم‌تر اینکه در این کیف‌ها از دسته‌های معمول هم خبری نیست.  طراحان هرچه ایده برای طراحی کیف‌های‌شان داشته‌اند یک جا خرج طراحی دسته‌هایی متفاوت و گاهی هم بسیار عجیب کرده‌اند.  بنابراین حالا باید دنبال کیف‌هایی باشید با دسته‌های عجیب و غریب! این گزارش نگاهی است به دسته‌های متفاوت و کمی تا قسمتی عجیب و غریب که این روزها روی کیف‌ها جا خوش کرده‌اند.

قدیمی اما مدرن



حق با شماست ظاهر این کیف به نظر کمی قدیمی می‌آید اما این مدل با دسته کمی تا قسمتی عجیبش یکی از پرطرفدارترین طرح‌های  2013 است. طراحی آن هم به گونه‌ای است که بخشی از فضای کیف شما بین 2 دسته آن طراحی شده بنابراین غیر از جیب رویی می‌توانید روی این فضای کمی تا قسمتی مخفی هم حساب کنید.  این کیف را درست مثل یک سامسونت دست می‌گیرید بنابراین باید وقتی سراغ آن بروید که ظاهری کاملا رسمی و موقر دارید!


یک حلقه....



یک حلقه همین و بس! به جای بندهای بلند و کوتاه و دسته‌هایی که روی کیف‌ها جا می‌گیرند این بار باید منتظر حلقه‌‌ای باشید که درست مثل یک دستبند دور مچ‌تان می‌نشینند. یک ابتکار نسبتا جدید که روی خیلی از کیف‌ها تکرار شده است. تغییر دیگری که در طراحی این نوع دسته از نزدیک تجربه‌اش می‌کنید این است که کیف شما
به راحتی تبدیل به یک کیف عمودی می‌شود در نتیجه استایل کیف دست گرفتن‌تان را به کلی متفاوت می‌کند!


نیم‌دایره!



در این مدل که از طراحی‌های جدید برند شنل است کل کیف یک حجم دایره شکل است که بخشی از این دایره هم می‌شود سهم دسته‌ها! طراحی این کیف به شما اجازه می‌دهد که آن را روی شانه‌تان هم بیندازید اما اگر می‌خواهید از قافله کیف‌های جدید عقب نمانید بهتر است آن را درست مثل سامسونت در دست‌تان بگیرید.


3در یك



باز هم طرحی عجیب با دسته‌‌ای کاملا متفاوت! این کیف هم یکی دیگر از طراحی‌های پرطرفدار 2013 است، کیفی جادار با شکل و شمایلی کاملا متفاوت. با انتخاب این کیف شما 3 کیف را همزمان دست می‌گیرید. نقطه اتصال هر سه آنها هم دسته کوتاه و نسبتا پهنی است که درست در مرکز این کیف طراحی شده است. ظاهر این کیف نشان می‌دهد طراح آن به خانم‌های شاغل و نیاز آنها به یک کیف ساده اما متفاوت هم فکر کرده است!


کاملا متفاوت!



دسته U شکل این کیف نقطه اوج طراحی آن است. همان‌طور که قبلا هم گفتیم در طراحی‌های جدید تاکید روی طراحی متفاوت دسته کیف‌هاست و  حتما شما هم با ما هم عقیده‌اید که این کیف کوچک با دسته عجیب و غریبش  یکی از همین طراحی‌هایی است  که تفاوت را به اوج رسانده! روی این کیف هم می‌توانید به عنوان یک کیف شب کاملا متفاوت حساب ویژه‌ای باز کنید.


به جای دستبند



از همین حالا می‌توانید به یک کیف گرد هم فکر کنید؛ وقتی پای تفاوت در میان باشد  طبیعی است که غیر از دسته‌های  عجیب و غریب پای  حجم‌های متفاوت هم به میان می‌آید اما تاکید ما روی دسته متفاوت این کیف است یک دسته کوتاه چرمی البته از نوع قابل انعطافش که باز هم دور مچ شما می‌پیچد و می‌تواند نقش یک دستبند را برای شما بازی کند.


بدون بند دست بگیرید



طراحی این کیف در خدمت همان ماجرای دسته‌های عجیب است. در این کیف خبری از طراحی دسته‌های بلند یا کوتاه نیست اما همه چیز در گرو  طرح 8 بازی است که زیر کیف طراحی شده؛ این طراحی به گونه‌ای است که به  شما اجازه می‌دهد به راحتی و  بدون نیاز به هیچ بندی کیف کتابی‌تان را دست بگیرید!  به این دقت کنید که دست شما دقیقا در همین قسمت جا می‌گیرد آن هم بدون اینکه عرض زیاد کیف و بدنه غیر قابل انعطافش شما را به دردسر بیندازد.


شق‌و‌رق دست بگیرید



زمستان امسال را باید با کیف‌های بزرگ و شق ورق سر کنید. این قصه‌ای است که طراحان برای شما تدارک دیده‌اند. این کیف هم یکی از همان مدل‌هایی است که از این به بعد  نمونه‌های مشابه آن حتما به پست‌تان می‌خورد. در این مدل شما یک کیف بزرگ با دسته‌های کوتاه دارید که می‌توانید به دلخواه خودتان سایز دسته‌‌های آن را یك تا 4 سایز تغییر بدهید اما فراموش نکنید که با وجود این ویژگی همچنان باید به دست گرفتن این کیف درست مثل سامسونت‌های قدیمی فکر کنید و  از روی بازو انداختن آن به شدت  پرهیز کنید!


یک بند جادویی



ویژگی این کیف کتابی جنس قابل انعطاف آن است و البته بند طناب مانندی که برای آن در نظر گرفته شده. عجله نکنید قرار نیست این بند را دست بگیرید، وظیفه این بند کم‌کردن عرض کیف آن هم درست در نقطه‌ای است که شما باید آن را دست بگیرید! به کمک این بند کیف، علاوه بر زیبایی ظاهری بیشتر بسیار راحت‌تر از آنچه انتظارش را دارید در دستان شما جا می‌گیرد.