اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه ریزش ساختمان در شمال تهران/ سه کارگر کشته شدند



حادثه ریزش ساختمان در شمال تهران/ سه کارگر کشته شدند

ریزش ساختمان در خیابان شریعتی تهران، سه قربانی گرفت.

حوادث - به گزارش مهر، ساعت 9:46 صبح جمعه ریزش یک ساختمان در حال تخریب در خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد به سازمان آتش نشانی و اورژانس اطلاع داده شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 89 ، 29 و 12 خود را به محل حادثه رساندند.

در بررسی ها مشخص شد کارگران در حال تخریب یک ساختمان سه طبقه قدیمی بودند که ناگهان آوار بر روی آنها ریخته و زیرخروارها خاک گرفتار شده بودند. امدادگران بلافاصله عملیات نجات را آغاز کرده و هر سه کارگر را از زیر خاک خارج کردند. پس از معاینه آنها از سوی عوامل اورژانس مرگ هرسه نفر آنان تایید شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در این رابطه گفت: 6 ماه قبل نیز در همین ساختمان آوار ریزش کرد و دو کارگر زیر آن گرفتار شدند که در آن حادثه خوشبختانه با امدادرسانی سریع آتش نشانان تلفات جانی نداشتیم. از آن زمان عملیات تخریب دراین خانه متوقف شده بود که پس از شروع دوباره این حادثه تلخ رقم خورد.

وی افزود: قربانیان دو ایرانی و یک افغانی بودند که میانگین سنی آنها 30 سال بود./مهر


ویدیو مرتبط :
فوت یک کارگر غیر ایرانی در ایران بر اثر ریزش ساختمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک حادثه عجیب در شمال تهران!



 

تهران امروز: این صحنه باورنکردنی زمانی رخ داد که در خانه ویلایی باز ماند و سگ گرگی با دیدن پسر جوان که در جست‌وجوی کار به تهران آمده بود به سمت وی حمله‌ور شد.

اواخر مردادماه سال جاری شکایت عجیبی در دادسرای الهیه تهران مطرح شد که در آن یک تاجر به حمایت از سگش خواستار مجازات پسری جوان شده بود و در برابرش این پسر نیز به خاطر زخم‌های روی بدن و شکسته شدن دندان‌هایش خواستار پرداخت دیه بود. «حمید» که عکس‌هایی از سگش همراه داشت وقتی پیش‌روی بازپرس ایستاد، گفت: «جی‌سن، یک سگ نگهبان تربیت شده از نژاد اصیل آلمانی است که ۴ سال پیش با قیمت بسیار بالایی خریده‌ام تا از خانه‌ام در شمال تهران مراقبت کند. این سگ هیچ اذیتی برای اعضای خانواده و میهمان‌هایم نداشت و همه او را دوست داشتند».

وی افزود: «بیشتر اوقات در حیاط خانه ویلایی‌ام گشت می‌زد و حتی زیاد پارس نمی‌کرد. آزارش به هیچ‌کسی نرسیده بود تا اینکه روز حادثه وقتی من با خودرویم وارد حیاط ویلا شدم جی‌سن خودش را به من رساند. نوازشش کردم، هنوز در باز بود و رفتم ریموت را از داخل ماشین بردارم که ناگهان دیدم سگم به سمت خیابان دوید. تا به خودم آمدم، دیدم جی‌سن خودش را به پسر جوان رسانده و روی وی پرید. آنها با هم گلاویز شدند. هر چه فریاد زدم اثری نداشت تا اینکه سگم زوزه‌ای کشید و بی‌جان روی زمین افتاد». حمید گفت: «ابتدا تصور کردم آن جوان با چاقو سگم را کشته است. وقتی او بلند شد، دیدم چاقویی در دستش نیست و دهان وی خون‌آلود بود. البته جراحاتی هم در دست و صورت داشت. خودم را بالای سر جی‌سن رساندم؛ نفس می‌کشید اما بی‌هوش بود. آن پسر ترسیده بود و با ناراحتی به من گفت شانس آورده است. وقتی پرسیدم چه کرده‌ای؟! گفت که شکم سگم را گاز گرفته و نمی‌داند چه شده که جی‌سن بی‌هوش شده است. وقتی شکم سگم را نگاه کردم دیدم کاملا گوشت و پوستش کنده شده و ۲ دندان پسر جوان هم روی بدن سگم جا مانده است. باور نمی‌کردم، سریع جی‌سن را نزد دامپزشک بردم. دکترش هم تعجب کرده بود. از آن روز جی‌سن به خاطر کشیده شدن محل گازگرفتگی که کاملا از بین رفته نمی‌تواند راه برود و من از این پسر شکایت دارم». در برابر ادعاهای حیرت‌آور این مرد تاجر، پسر جوان که ظاهری ساده داشت، گفت: «من بچه روستا هستم و از هیچ حیوانی نمی‌ترسم. هر سگ گله یا آواره‌ای به سمتم بیاید شگردهایی دارم که از دستم فرار کند اما این سگ خیلی وحشی بود». وی که «قاسم» نام دارد، افزود: «قرار بود سر یک ساختمان در تهران رفته و کار کنم. پرسان‌پرسان خودم را به آنجا رسانده بودم. ناگهان سگ‌ گرگی به سمتم حمله کرد. ابتدا سعی داشتم او به من نزدیک نشود اما فایده نداشت. وقتی روی من پرید به زمین افتادم. دستم را گاز گرفت که مشتی به صورت و نزدیک چشم راستش زدم. در همین گیر و دار بود که صورتم به شکمش چسبید سریع دهانم را باز کرده و با تمام قدرت شکم سگ را گاز گرفتم، به اندازه‌ای فشار دادم که احساس کردم دیگر هیچ دندانی در دهانم نمانده، وقتی سگ زوزه‌ای کشید و آرام گرفت، دهانم را باز کردم. هنوز هم فکم درد می‌کند و ۲ دندانم شکسته و خواستار دیه هستم».

بازپرس پرونده پس از شنیدن ادعاهای مرد تاجر و جوان روستایی با توجه به اینکه سگ باید در کنترل صاحبش بوده باشد اقدام «قاسم» را دفاع از خود دانست و با تبرئه وی در زمینه صدمه زدن به سگ نگهبان، مرد تاجر را در زخمی شدن پسر جوان گناهکار دانست. بنا بر این گزارش، پس از صدور کیفرخواست قرار است این پرونده عجیب به دادگاه جزایی عمومی ارسال شده و حکم صادر شود..../تهران امروز