اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حادثه برای هواپیمای زاگرس در فرودگاه مشهد/‌‌ بال هواپیما شکسته شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هواپیمای زاگرس اصفهان به مشهد لحظاتی قبل از باند فرودگاه خارج شد و بال آن شکست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، لحظاتی قبل پرواز ساعت 16:30 دقیقه هواپیمای زاگرس از باند فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد خارج شد و بال آن شکست.

مسافران پرواز اصفهان به مشهد که با تأخیر سوار هواپیمای شرکت زاگرس شدند لحظه فرود در فرودگاه هاشمی‌نژاد این هواپیما از باند منحرف شد.

یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به هوای برفی شهر مشهد در زمان فرود و لغزندگی سطح باند فرودگاه، هواپیما از باند خارج شده و لحظاتی را در جاده خاکی کنار باند اصلی به حرکت خود ادامه داده تا اینکه یکی از بال‌های این هواپیما شکست.

وی عنوان کرد: متأسفانه مسافران دقایق زیادی را در هواپیما ماندند و با استرس فراوان منتظر کمک بودند اما با عملکرد بد مسئولان فرودگاه هاشمی‌نژاد بعد از مدتی طولانی اتوبوس‌های فرودگاه برای انتقال مسافران به کنار هواپیما آمدند.

 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
نتیجه شکسته شدن بال هواپیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری هواپیمای مشهد - زاهدان با 9 مجروح/ چرخ های هواپیما باز نشد



اخبار ,اخبار حوادث ,فرود اضطراری هواپیمای مشهد

 

اخبار حوادث - فرود اضطراری هواپیمای مشهد - زاهدان با 9 مجروح/ چرخ های هواپیما باز نشد

در بررسی ها مشخص شد هواپیمای پرواز مشهد ـ زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها پس از 15 دقیقه پرواز بر فراز زاهدان و آماده شدن باند اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان کرده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: پرواز مشهد- زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان شدکه بر اثر آن مسافر مجروح شدند.

حسین درخشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 12:30 امروز تیم های امداد و نجات هلال احمر در جریان فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه زاهدان قرار گرفتند.

بلافاصله تیم های امدادی به فرودگاه اعزام شدند و در بررسی ها مشخص شد هواپیمای پرواز مشهد ـ زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها پس از 15 دقیقه پرواز بر فراز زاهدان و آماده شدن باند اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان کرده است.

به گفته درخشان، در این حادثه 9 نفر از جمله دو زن باردار مجروح شدند که 7 نفر آنها به صورت سرپایی مداوا و دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. 

اخبار حوادث - مهر