اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاج قاسم در اتاق عملیات فلوجه +عکس


به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شد که حاج قاسم سلیمانی را در اتاق عملیات فلوجه نشان می دهد.

خبرگزاری میزان: به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شد که حاج قاسم سلیمانی را در اتاق عملیات فلوجه نشان می دهد.

حاج قاسم در اتاق عملیات فلوجه + عکس



ویدیو مرتبط :
اولین فیلم از اتاق عملیات جنگی حاج قاسم سلیمانی در عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار سندی از داعش پیش از آغاز عملیات فلوجه (+عکس)



گروه تروریستی داعش در نامه‌ای، از عناصر خود خواست که با منفجر کردن خانه‌ها و مساجد و ادارات، خود را برای نبرد فلوجه آماده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از المنار، فعالان شبکه های اجتماعی، تصویری از یک سند متعلق به گروه تروریستی داعش را منتشر کردند که مربوط به پیش از آغاز عملیات آزاد سازی فلوجه است.

بر اساس این گزارش، داعش در این نامه از عناصرش خواسته است که از طریق بمب گذاری خانه ها و ادارات و مساجد، خود را برای نبرد فلوجه آماده کنند.

گروه تروریستی داعش در این نامه خواستار انتقال خانواده های عناصر خود به مناطقی امن تر خارج از فلوجه شده است.

داعش در این نامه همچنین خواستار بمب گذاری خانه ها، ادارات، و مساجد و منفجر کردن و تصاویر آن را منتشر و اعلام کنند که این تصاویر مربوط به عملیات انتقام جویانه از سوی اهل تسنن است.

این گروه تروریستی همچنین از عناصر خود خواست که لباسهایی همچون لباسهای نیروهای داوطلب مردمی بر تن کنند و زندانیان  موجود در فلوجه را به قتل رسانده و تصاویر آن را منتشر کنند.

گروه تروریستی داعش همچنین تهدید به کشتن همه کسانی کرد که با نیروهای عراقی همکاری می کنند.

عبدالوهاب الساعدی فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه امروز سه شنبه گفت که یگانهای نظامی این کشور موفق شدند اکثر روستاهای فلوجه را از چنگال داعشی‌ها آزاد کنند و پرچم عراق را بر بام فرمانداری شهرستان الکرمه به اهتزاز در بیاورند.

«حیدر عبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، بامداد روز دوشنبه طی سخنانی، آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار از اشغال گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پرچم عراق بر فراز فلوجه برافراشته خواهد شد، افزود: فلوجه همچون صدها روستا، شهر و شهرک به اهالی آن بازخواهد گشت و از ظلم، ستم و خیانت داعش آزاد خواهد شد.

نخست وزیر عراق گفت: فلوجه را طی چند روز آزاد خواهیم کرد و آزادی این شهرستان هدیه‌ای برای همه عراقی‌ها است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید