اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاج قاسم بر سر مزار جهاد مغنیه +عکس


بکه المیادین شب گذشته تصاویری را از قاسم سلیمانی نشان داد که بعد از گذشت 24 ساعت از تشیع شهدای عملیات القنیطره وارد لبنان شده است.

خبرگزاری ایسنا: شبکه المیادین شب گذشته تصاویری را از قاسم سلیمانی نشان داد که بعد از گذشت 24 ساعت از تشیع شهدای عملیات القنیطره وارد لبنان شده است.

بر اساس گزارش روزنامه السفیر، سلیمانی به محض ورود به بیروت با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و تعدادی از مسوولان ارشد این حزب دیدار و بعد از آن به منزل خانواده شهید جهاد عماد مغنیه در ضاحیه جنوبی بیروت رفته و در مراسم عزاداری که در آن‌جا برپا بوده است، شرکت و با پدربزرگ و تعدادی از اعضای این خانواده ملاقات کرد.

حاج قاسم بر سر مزار جهاد مغنیه +عکس

بعد از آن نیز وی نیمه شب به روضه الشهیدین در منطقه الشیاح رفته و تاج‌های گلی را به روی قبر عماد و جهاد مغنیه قرار داد و بعد از آن به قرائت فاتحه پرداخت و سپس همان شب بیروت را به مقصد تهران ترک کرد.


ویدیو مرتبط :
حاج قاسم بر سر مزار جهاد مغنیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزند عماد مغنیه در کنار حاج قاسم +عکس


هر کس او را نمی‌شناخت، با معرفی سردار، لبخندی بر لبانش می‌نشست و پسر جوان را بغل می‌کرد و می‌بوسید.

خبرگزاری فارس: سال گذشته در مراسم ختم والده سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، پسر جوانی پشت سر او ایستاده بود که شاید به چشم بسیاری آشنا نمی آمد ولی چهره جذابش پشت سر حاج قاسم نظرها را جلب می کرد.

پسر جوان که در طول مراسم درست پشت سر سردار ایستاده بود، گاهی بوسه‌ای بر شانه او می‌زد و هر چند دقیقه یکبار هم در گوشی باهم حرف می‌زدند و حاج قاسم گه‌گداری او را در کنار خود می‌ایستاند و به برخی فرماندهان هم معرفی‌اش می‌کرد.

هر کس او را نمی شناخت، با معرفی سردار، لبخندی بر لبانش می‌نشست و پسر جوان را بغل می‌کرد و می‌بوسید.

5 سال قبل بود که برای اولین بار او را در تلویزیون دیده بودیم. پدرش روز 23 بهمن 1386 در محله کفرسوسه دمشق به دست تروریست‌های موساد ترور شد و شهادتش، او را از گمنامی درآورد و حالا پسر او که نام عموی شهیدش را بر وی گذاشته بودند، مانند پسر، در کنار حاج‌قاسم ایستاده بود.

عکس: فرزند عماد مغنیه در کنار حاج قاسم

او «جهاد عماد مغنیه» فرزند سردار بی‌بدیل حزب‌الله، شهید عماد مغنیه(حاج رضوان) بود.

عکس: فرزند عماد مغنیه در کنار حاج قاسم

عکس: فرزند عماد مغنیه در کنار حاج قاسم

ارتباط جهاد با حاج قاسم چیزی فراتر از رابطه یک پسر با دوست پدرش بود و هرکس نمی دانست گمان می کرد «جهاد» پسر فرمانده است.

عکس: فرزند عماد مغنیه در کنار حاج قاسم

جهاد عماد مغنیه در حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره سوریه به همراه چند تن از فرماندهات حزب الله لبنان به شهادت رسید.