اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حاتمی: به‌ خاطر یک نفر به پرسپولیس می‌روم


حاتمی، مهاجم استقلال سرانجام از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا فوتبالش را در فصل جدید لیگ‌برتر در تیم دیگری دنبال کند.

خبرآنلاین: حاتمی، مهاجم استقلال سرانجام از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا فوتبالش را در فصل جدید لیگ‌برتر در تیم دیگری دنبال کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که حاتمی در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال درخشش خوبی داشت و خیلی‌ها تصور نمی‌کردند او از این تیم جدا شود. می‌گویند حاتمی به‌شدت از قلعه‌نویی دلخور است ولی در مصاحبه‌هایش در این خصوص چیزی نگفته است. با این حال او در گفت‌وگو با خبر‌ورزشی تأکید می‌کند که یک نفر در استقلال دوست نداشت که او بماند. حاتمی در این مصاحبه تأکید می‌کند که از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دارد و احتمالاً به این تیم خواهد رفت. صحبت‌های حاتمی را می‌خوانید.

*از استقلال جدا شدی؟

بله، رضایتم را گرفتم و جدا شدم.

*مگر قرار نبود با فتح‌ا...‌زاده مذاکره کنی؟

فتح‌ا...‌زاده گفت شنبه با هم جلسه می‌گذاریم اما آنها با من تماسی نگرفتند و حالا رسماً بازیکن آزاد هستم و با تیم‌های مدنظرم صحبت خواهم کرد.

*جدایی از استقلال ناراحت‌کننده نیست؟

به‌هر‌حال این سرنوشت من است و از هواداران استقلال هم حلالیت می‌طلبم. من تا آنجا که توانستم تلاش کردم و چند هفته هم به‌خاطر مصدومیت و بیماری در اوج نبودم. با این حال خوشحالم که توانستم در شش ماه با استقلال قهرمانی در لیگ‌برتر را تجربه کنم.

*مثل اینکه در استقلال از خیلی‌ها ناراحتی؟

عده‌ای از دوستان قدر ما را ندانستند و حتی به خاطر زحمات‌مان یک تشکر خشک و خالی هم نکردند.

*مثل اینکه از قلعه‌نویی به‌شدت ناراحت هستی؟

من در مورد شخص خاصی حرف نمی‌زنم.

حاتمی: به‌ خاطر یک نفر به پرسپولیس می‌روم

*قضیه جام قهرمانی چه بود که خیلی از این موضوع ناراحت شدی؟

آقایان مصاحبه کردند که برخی‌ها لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارند، آیا این حرف است؟ من که فرزاد حاتمی هستم، دوستان آرش برهانی که آقای گل است و به او آقای آرش گل می‌گویند را با 100 گل زده نخواستند و اول به او گفتند تو را نمی‌خواهیم. دوستان به برهانی وفا نکردند حالا من چه انتظاری داشته باشم؟ بازیکنی که حاضر شد برای استقلال هر کاری انجام دهد و چند سال است در این تیم بازی می‌کند مثل آب خوردن با او این برخورد شد حالا من که یک درصد هم احترام ندیدم.

*مثل اینکه از پرسپولیس پیشنهاد داری؟

بله، پیشنهاد دارم.

*ولی آنها سیدصالحی را در پست تو دارند و مهاجمان دیگری هم در پرسپولیس هستند؟

من دیگر این‌ها را نمی‌دانم. فقط باید بگویم که پرسپولیس با مدیربرنامه‌های من صحبت کرده و خواهان جذب من شده است. الان هم شمال هستم و ظرف یکی، دو روز آینده با این تیم مذاکره خواهم کرد.

*از رفتن به پرسپولیس نمی‌ترسی؟

چرا باید بترسم؟ اصلاً نمی‌ترسم و در گذشته هم خیلی‌ها از این دو تیم به تیم رقیب رفته‌اند. من در استقلال روزهای خوبی داشتم ولی یک نفر دوست نداشت در این تیم بمانم و به خاطر همین یک نفر احتمالاً به تیم رقیب یعنی پرسپولیس می‌روم. اگر به پرسپولیس رفتم علی دایی در آن نقش دارد چون کار کردن با او افتخار است.

*چه کسی نمی‌خواست در استقلال بمانی؟

اسمش را نمی‌خواهم به زبان بیاورم، خودش می‌داند.

*مثل اینکه از فولاد و چند تیم دیگر هم پیشنهاد داری؟

بله ولی اولویت من تهران است و دوست دارم به خاطر مادرم در تهران بازی کنم.

*دلت برای حنیف عمران‌‌زاده تنگ نمی‌شود؟

او دوست من است و خاطرات خوبی با هم داریم و همچنان با هم به‌عنوان رفیق می‌مانیم حتی اگر در تیم رقیب بازی کنم البته آنجا محسن بنگر هم هست و اگر به پرسپولیس رفتم در مسابقات درون‌تیمی با هم کری داریم.

*اگر به پرسپولیس بروی فکر می‌کنی چه آینده‌ای در انتظارت است؟

عملکردها مشخص می‌شود. مطمئن باشید به هر باشگاهی بروم جواب اعتماد آن مربی را می‌دهم.


ویدیو مرتبط :
كریمی - واحد - می روم به خاطر دلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنگر: به خاطر رویانیان به پرسپولیس می‌روم


نمی‌خواهم یك روزی از سپاهان جدا شوم كه این تیم افت كرده باشد. وقتی ما برویم جوان‌ها می‌توانند بیایند و جای امثال من را بگیرند

گل : محسن بنگر مدافع بلندقامت سپاهان در اكثر بازی‌های تیمش در این فصل حضور داشت و یكی از بازیكنان تأثیرگذار تیم اصفهانی بود. او سپاهان را مستحق قهرمانی می‌داند و معتقد است كه تیمش با شایستگی به این عنوان رسید. بنگر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سایت گل به سوالات پاسخ می‌دهد.

از قهرمانی سپاهان چه حسی داری؟

حس خیلی خوبی است. واقعا سال سختی برای ما بود و به اندازه تیم‌های سقوط كرده یا آنهایی كه در خطر سقوط بودند سختی كشیدیم.

بازیكنان شما گفته‌اند كه اگر بوناچیچ سرمربی سپاهان بود وضعیت بدی پیدا می‌كردید؟

من هم چنین نظری دارم و معتقدم اگر لوكا  می‌ماند حتی از رده هفتم هم پایین‌تر می‌رفتیم. او شخصیت سپاهان را پایین آورده بود و تفكر بازیكنان در زمان بوناچیچ این بود كه فقط در لیگ برتر بمانیم. بعد از آمدن كرانچار اما همه خواستیم كه به بالای جدول بیاییم و او از لحاظ روحی روی بازیكنان كار كرد.

بازیكنان استقلال معتقدند كه اگر مصدوم نمی‌دادند به جای سپاهان قهرمان می‌شدند. نظر تو چیست؟

این حرف‌ها اصلا درست نیست. ما هم در خیلی از بازی‌ها احمد جمشیدیان، محرم نویدكیا، سیدجلال حسینی، جانواریو، یانوش و ... را در اختیار نداشتیم. همانطور كه مجتبی جباری برای استقلال مهم است نویدكیا یا رحمان احمدی هم برای سپاهان مهم است. بهت راست استقلالی‌ها قهرمانی ما را مردانه تبریك بگویند.

جشن قهرمانی چطور بود؟

همه چیز واقعا لذتبخش بود و مردم اصفهان خیلی خوشحال بودند.

راستی در فیس‌بوك مثل اینكه از هواداران سپاهان خداحافظی كردی؟

جابه‌جایی بازیكنان در فوتبال طبیعی است ولی من می‌توانم با باشگاه سپاهان مذاكره كنم و راه همیشه باز است.

پس چرا خداحافظی كردی؟

چون قرار بود آخرین بازی لیگ را انجام دهیم.

پس احتمال دارد بمانی؟

تصمیم خودم را گرفته‌ام و احتمالش ضعیف است كه بمانم. من همه چیز را با سپاهان به دست آوردم و همیشه این تیم را دوست دارم. نمی‌خواهم یك روزی از سپاهان جدا شوم كه این تیم افت كرده باشد. وقتی ما برویم جوان‌ها می‌توانند بیایند و جای امثال من را بگیرند.

می‌گویند با پرسپولیس مذاكره كردی و قرار است به این تیم بروی؟

من از چند تیم پیشنهاد دارم كه پرسپولیس، استقلال و سایپا جزو آنها هستند. اگر قصد جدایی از سپاهان را داشته باشم به خاطر رویانیان به پرسپولیس می‌روم.

آیا او با تو حرف زده؟

ما همیشه با هم حرف می‌زنیم.

به نظر می‌رسد كه دوست داری بازی در یكی از دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران را تجربه كنی؟

بله همین‌طور است. من 32سال سن دارم ولی بدنم مثل بازیكن 22 ساله سرحال است. چند روز پیش در جمعی نشسته بودیم كه مجید بصیرت گفت پیشنهاد جواد زرینچه را برای رفتن به استقلال رد كرد ولی بعدها حسرت خورد كه چرا در یكی از این دو تیم بازی نكرده است. من با سپاهان قهرمانی در لیگ، نایب قهرمانی در آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان را تجربه كردم و دوست دارم بازی در پرسپولیس را هم تجربه كنم.