اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"جی. میل" فارسی شد


شرکت گوگل بر روی وبلاگ خود خبر داد: از این پس کاربران فارسی زبان می توانند پروفایل و تنظیمات "جی. میل" خود را به زبان فارسی دریافت کنند.

شرکت گوگل بر روی وبلاگ خود خبر داد: از این پس کاربران فارسی زبان می توانند پروفایل و تنظیمات "جی. میل" خود را به زبان فارسی دریافت کنند.

بزرگترین موتور جستجوی دنیا بر روی وبلاگ خود نوشت: "ما می خواهیم محصولات خود را به روشی جهانی و مفید در دسترس همه قرار دهیم. این بدان معنی است که کاربران ما به همان زبانی که صحبت می کنند از سرویسهای گوگل استفاده کنند."

در پی این سیاستگذاری، تیم "جی. میل" و "مکان یابی گوگل" (Google Localization) که تاکنون با همکاری هم، "جی. میل" را به 53 زبان دنیا ارائه می کردند در تازه ترین اقدام خود تعداد این زبانها را به 54 رساندند.


ویدیو مرتبط :
راهنمای فارسی ساخت و استفاده از جی میل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویندوزتون روخودتون فارسی کنید!!



ویندوز فارسی

در این ترفند قصد دارم روشی بسیار جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن خودتان میتوانید بدون نیاز به اطلاعات پیچیده کامپیوتری و نرم افزار خاصی و تنها از طریق رجیستری ویندوز قسمتهای اساسی ویندوز را فارسی کنید. این ترفند روی تمامی نسخه های ویندوز قابل اجراست.

برای این کار:


از منوی Start وارد Run شوید و در آن عبارت regedit را وارد کنید و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.

اکنون به آدرس زیر بروید:

HKEY_USERSS/S-1-5-21-515967899-1454471165-839522115-SOFTWARE/MICROSOFT /WINDOWS / SHELLNOROM / MUICACHE/ 1003

حالا در قسمت دیگر رجیستری ، شما میتوانید تمامی اطلاعات زبان را مشاهده کنید. کافی است روی هر کدام از آنها دوبار کلیک کنید و در پنجره جدید و قسمت Value Data به جای نام انگلیسی آن ، نام فارسی مورد نظر خودتان را بنویسید. نهایتأ OK را بزنید تا تغییرات اعمال شود.