اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جیم کری در تشییع نامزد سابق اش +عکس


بازیگر سرشناس سینمای هالیوود در مراسم خاکسپاری نامزد سابق خود حضور یافت.

خبرگزاری ایسنا: «جیم کری» برای شرکت در این مراسم با یک جت خصوصی به ایرلند پرواز کرد. این بازیگر 53 ساله در این مراسم در کنار خانواده «کاتریونا وایت» نامزد سابقش حاضر شد.

جسد کاتریونا وایت 28 سپتامبر در خانه‌اش واقع در لس‌آنجلس پیدا شد. پس از اعلام خبر درگذشت این چهره‌پرداز ایرلندی، کری با بیان این‌که از شنیدن خبر شوکه شده است، پیامی برای درگذشت او منتشر کرد.

او در پیام خود نوشت: «گل مهربان ایرلندی روحی بسیار حساس داشت، کسانی را دوست‌ داشت و کسانی که دوستش داشتند، نزد او از اهمیت بالایی برخوردار بودند.»

پس از انتشار خبر خودکشی وایت، بسیاری دلیل خودکشی او را در رابطه با جدایی‌اش از جیم کری می‌دانستند. وایت در آخرین پیام خود در توئیتر نوشته بود: «توئیتر دیگر نمی‌خواند. امیدوارم برای نزدیک‌ترین و عزیزترین شخص زندگی‌ام نوری بوده باشم.»

«جیم کری» در تشییع نامزد سابق اش +عکس

«جیم کری» در تشییع نامزد سابق اش +عکس

«جیم کری» در تشییع نامزد سابق اش +عکس


ویدیو مرتبط :
جیم کری - مرد آبمیوه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از تصویر جف دانیلز و جیم کری در "احمق و احمق‌تر"+عکس



جیم کری,جف دانیلز,احمق تر از احمق

رونمایی از تصویر جف دانیلز و جیم کری در "احمق و احمق‌تر"+عکس

اولین تصویر از جیم کری و جف دانیلز در فیلم جدید "احمق و احمق تر" منتشر شد تا نشان‌دهنده این باشد که هری و لوید بار دیگر باز می‌گردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تهیه کنندگان این فیلم پس از سال ها انتظار برای ساخت قسمت جدیدی از فیلم پر مخاطب "احمق و احمق تر" با انتشار اولین تصویر از این دو بازیگر در نقشهایشان، به دوستداران این دو کمدین پاسخ دادند.

 

جف دانیلز و جیم کری دیروز با توییت کردن اولین تصویر از این فیلم رسما اعلام کردند که دنباله کمدی محبوب کمپانی یونیورسال که سال 1994 نمایش داده شد، در دست تهیه است.

 دانیلز با انتشار این تصویر نوشت: ما برگشته ایم!

 در این تصویر این دو کمدین با آرایش موی وحشتناکی که با لبخندهای احمقانه شان همراه شده است، دیده می شوند.

 

کری نیز همین تصویر را منتشرکرد و همزمان با آن به دوستدارانش اعلام کرد اولین کتاب کودکی را که نوشته است منتشر کرده و از آنها خواست تا این کتاب را بخوانند.

 

در این فیلم دو شخصیت فیلم "احمق و احمق تر" با ماجرای جدید روبه رو می شوند. هری در یک سفر جاده ای متوجه می شود بچه ای داشته که هرگز از وجودش خبر نداشته است.

 

یکشنبه در مراسم اهدای جوایز امی دانیلز موفق به ربودن جایزه امی برای بازی در مجموعه تلویزیونی شبکه تلویزیونی اچ.بی.او با عنوان "اتاق خبر" شد. او گفت در این اتاق خبر همان کارهایی انجام می شود که "احمق و احمق‌تر" آنها را انجام می دهند.

 

فیلم اول "احمق و احمق تر" سال 1994 و زمانی ساخته شد که کری تازه داشت به چهره محبوبی بدل می شد. آن فیلم با هزینه  17 میلیون دلار ساخته شد و 247 میلیون دلار در آن زمان فروش کرد.

 هر دو فیلم را بابی و پیتر فارلی کارگردانی کرده اند.

/خبر گزاری مهر