اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جیب بران حرفه‌ای بازار مولوی دستگیر شدند



 اخبار حوادث - جیب بران حرفه‌ای بازار مولوی دستگیر شدند

پس از تلاش یک هفته‌‌ای ماموران کلانتری مولوی دو جیب بر حرفه‌ای محدوده بازار مولوی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مردم سالاری، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر سرقت وجوه نقد و کیف پول از جیب شهروندان پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و دراختیار دایره تجسس کلانتری 116 مولوی قرار گرفت.

 

تحقیقات ماموران ادامه یافت و تعدادی از شکات و مالباختگان به کلانتری دعوت و از آنان تحقیق به عمل آمد که در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد فرد یا افرادی در محدوده بازار مولوی تهران اقدام به جیب بری و سرقت وجوه نقد از جیب شهروندان و مشتریانی که برای خرید به بازار تهران مراجعه می‌کنند،‌ می‌نماید.

 

به دنبال این موضوع اکیپی از ماموران تخصصی به صورت نامحسوس به سطح بازار تهران اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند عملیات تعقیب و مراقبت پلیس ادامه یافت تا اینکه پس از یک هفته کار بی‌وقفه و مداوم ماموران ساعت 17:30 دقیقه هفتم اردبیهشت ماه به رفتار مشکوک دو مرد جوان که در میان جمعیت اقدام به پرسه‌زنی می‌کردند،‌ مشکوک شده و متهمان را دستگیر و به جهت بررسی به کلانتری انتقال دادند.

 

در کلانتری از متهم که بابک و حسین نام داشتند تحقیقاتی به عمل آمد که مشخص شد که این افراد همان جیب بران بازار هستند و تا کنون ده‌ها تن از آنان شکایت کرده‌اند.

 

 رئیس کلانتری 116 مولوی سرهنگ سیف‌الهق نوایی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با وجود فعالیت گسترده این سارقان، از شهروندان تقاضا می‌شود چنانچه در ماه گذشته از آنان در محدوده بازار مولوی جیب‌بری شده است، ‌به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

اخبار حوادث - مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
آروم بران همیشه بران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جیب بران حرفه‌ای بازار مولوی دستگیر شدند+عکس متهمان



اخبار حوادث - جیب بران حرفه‌ای بازار مولوی دستگیر شدند/مالباختگان به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند+عکس متهمان

پس از تلاش یک هفته ‌ای ماموران کلانتری مولوی دو جیب بر حرفه ای محدوده بازار مولوی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر سرقت وجوه نقد و کیف پول از جیب شهروندان پرونده ای در این رابطه تشکیل و در اختیار دایره تجسس کلانتری 116 مولوی قرار گرفت.
 
تحقیقات ماموران ادامه یافت و تعدادی از شکات و مالباختگان به کلانتری دعوت و از آنان تحقیق به عمل آمد که در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد فرد یا افرادی در محدوده بازار مولوی تهران اقدام به جیب بری و سرقت وجوه نقد از جیب شهروندان و مشتریانی که برای خرید به بازار تهران مراجعه می‌کنند،‌ می‌نماید.
 
به دنبال این موضوع اکیپی از ماموران تخصصی به صورت نامحسوس به سطح بازار تهران اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند عملیات تعقیب و مراقبت پلیس ادامه یافت تا اینکه پس از یک هفته کار بی وقفه و مداوم ماموران ساعت 17 و 30 دقیقه هفتم اردبیهشت ماه به رفتار مشکوک دو مرد جوان که در میان جمعیت اقدام به پرسه زنی می کردند،‌مشکوک شده و متهمان را دستگیر و به جهت بررسی به کلانتری انتقال دادند.
 
در کلانتری از متهم که بابک و حسین نام داشتند تحقیقاتی به عمل آمد که مشخص شد که این افراد همان جیب بران بازار هستند و تا کنون ده‌ها تن از آنان شکایت کرده اند.
 
رئیس کلانتری 116 مولوی سرهنگ سیف اله نوایی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با وجود فعالیت گسترده این سارقان، از شهروندان تقاضا می‌شود چنانچه در ماه گذشته از آنان در محدوده بازار مولوی جیب بری شده است،‌به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند. 

 

اخبار,اخبار حوادث,جیب بران حرفه‌ای

 

اخبار,اخبار حوادث,جیب بران حرفه‌ای

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران