اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جک بلک به بازیگران جومانجی پیوست


جک بلک تنها بازیگری نیست که راک از حضورش در فیلم جومانجی گفته؛ ظاهرا «کوین هارت» هم از بازیگران فیلم است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: همین چند وقت پیش بود که از حضور «دواین جانسون» یا همان «راک» در بازسازی فیلم «جومانجی» شنیدیم. راک قرار است نقش اصلی فیلم باشد. این طور که به نظر می‌رسد، جومانجی جدید قرار است حسابی سرگرم‌کننده و خنده‌دار باشد؛ چون راک از حضور «جک بلک» در بازسازی جومانجی خبر داده است.

جک بلک به بازیگران بازسازی جومانجی پیوست

جک بلک تنها بازیگری نیست که راک از حضورش در فیلم جومانجی گفته؛ ظاهرا «کوین هارت» هم از بازیگران فیلم است. راک در حساب اینستاگرام خود از حضور جک بلک گفته و نوشته که کوین هارت هم عضو «باشگاه صبحانه-خوران جومانجی» است.

جک بلک به بازیگران بازسازی جومانجی پیوست

دواین جانسون درباره‌ی جک بلک نوشته است: "دنیا جک بلک را دوست دارد. ما هم او را دوست داریم. سال‌ها است که طرفدار کارهای او هستم. بلک بازیگری شگفت‌انگیز است که من اطمینان دارم بهترین بازی‌اش را در جومانجی ارایه خواهد داد. در بازسازی ما از داستان جومانجی، بازیگرهای زیادی نیستند که می‌توانند مثل جک بلک تعادلی از باحال بودن، بامزه بودن و حرکات کودکانه را در خود داشته باشند. "
جک بلک به بازیگران بازسازی جومانجی پیوست

بازسازی فیلم جومانجی را «جیک کاسدان» (Jake Kasdan) می‌سازد. کاسدان تا به حال فیلم‌های درست و درمانی نساخته است و چندان هم انتظار بالایی از جومانجی او نداریم؛ اما کم و بیش می‌دانیم که بازی جک بلک قرار است کمی از بی‌تجربگی کاسدان در ساخت فیلم بکاهد.

فیلم جومانجی قرار است در تابستان سال آینده اکران شود.


ویدیو مرتبط :
جک یکی از بازیگران زمانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از مهران مدیری، هدیه تهرانی و رضا کیانیان/ «رضا عطاران» هم به جمع بازیگران «قلب یخی» پیوست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از مهران مدیری، هدیه تهرانی و رضا کیانیان/

«رضا عطاران» هم به جمع بازیگران «قلب یخی» پیوست

خبرگزاری فارس: «رضا عطاران» به گروه بازیگران سری جدید مجموعه «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی پیوست.

 پیش‌تولید سری جدید مجموعه «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم مدتی است آغاز شده و تعدادی از بازیگران مطرح سینما در گروه بازیگران سری جدید حضور دارند و به تازگی «رضا عطاران» نیز به گروه بازیگران مجموعه پیوسته‌اند.

تاکنون حضور هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا کیانیان، پژمان بازغی، هانیه توسلی، حسین یاری و رضا عطاران قطعی شده است. به گروه بازیگران یک بازیگر مرد و چند بازیگر زن دیگر اضافه خواهد شد

سری جدید مجموعه «قلب یخی» توسط پیمان عباسی نوشته شده است و کارگردانی سری سوم این مجموعه به سامان مقدم سپرده شده است. ظرف ده روز آینده مجموعه در تهران جلوی دوربین می‌رود و تمام صحنه‌های آن در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

اکثر بازیگرانی که قرار است جلوی دوربین مقدم بروند پیش از این در مجموعه تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی وی تجربه کار با کارگردان را داشته‌‌اند.