اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جکمن و سرطان سحرآمیز!


«هیو جکمن» روی حساب کاربری خود در اینستاگرام به طرفدارانش گفته است که با وجود چندین عمل، باز هم دچار سرطان پوست شده است.

روزنامه هفت صبح: «هیو جکمن» روی حساب کاربری خود در اینستاگرام به طرفدارانش گفته است که با وجود چندین عمل، باز هم دچار سرطان پوست شده است. این اولین بار نیست که این بازیگر استرالیایی با بیماری مبارزه می کند. به نوشته «پاری مچ» در دسامبر 2012 و هنگام فیلمبرداری «ایکس – من»، یکی از اعضای گروه گریم پروژه متوجه نوعی لکه غیرطبیعی روی دماغ او شده بود.

جکمن و سرطان سحرآمیز!

جکمن بعد از مراجعه به پزشک متوجه شد که او تومور دارد. بعد از اینکه برای اولین بار عمل کرد، او از ثیروت و شهرت خود استفاده کرد تا حساسیت را در مردم نسبت به آفتاب گرفتن و استفاده از کرم ضد آفتاب حساس کند. با این حال جکمن چهار بار دیگر نیز مجبور به عمل جراحی شده است. آخرین مورد عمل او دقیقا به چند روز قبل باز می گردد. او که از این همه عمل خسته شده برای چندمین بار سرطان جدیدش را با طرفدارانش در میان گذاشته است. در عکس جدیدی که جکمن منتشر کرده، پانسمانی روی بینی او دیده می شود.


ویدیو مرتبط :
سرطان پستان- قسمت دوازدهم - مراحل سرطان - مرحله 0 و 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیو جکمن برای سومین بار تحت درمان سرطان


هیو جکمن به نظر آسیب ناپذیر می رسه، اما “وولوِرین” هم نیاز به استفاده از کِرِمهای ضد آفتاب داره. بازیگر ۶۴ ساله برای سومین بار طی ۱۲ ماه اخیر برای درمان سرطان پوست خود تحت درمان قرار گرفته، دکتر متخصص او به خبرگزاری E! News گفته: خوشبختانه حال هیو جکمن کاملا خوبه.

صبح بخیر: هیو جکمن به نظر آسیب ناپذیر می رسه، اما "وولوِرین” هم نیاز به استفاده از کِرِمهای ضد آفتاب داره.

به گزارش صبح بخیر به نقل از Onyx؛ بازیگر ۶۴ ساله برای سومین بار طی ۱۲ ماه اخیر برای درمان سرطان پوست خود تحت درمان قرار گرفته، دکتر متخصص او به خبرگزاری E! News گفته: خوشبختانه حال هیو جکمن کاملا خوبه.

هیو جکمن برای سومین بار تحت درمان سرطان

این بازیگر استرالیایی، کارسینوم سلول بازال داشته که در ماه نوامبر ۲۰۱۳ و مِی ماه امسال از بدنش خارج شده.

هیو جکمن، بازیگر فیلم X-Men، طی مصاحبه اش در رابطه با وضعیت خود با E! News گفته: ” خیلی شفاف بخوام بگم، این ینوعی از سرطان پوست هست، که در بین تمام سرطانهای پوست خفیف ترین به حساب میاد. اما می بایست زود تشخیص داده بشه و درمان شروع بشه، چون در بدن رُشد می کنه.

او در پایان مجددا حرفهایی که سال گذشته زده بود تاکید کرده و گفته: ” مثل من بچه گانه رفتار نکنین، جدی میگم! از کرم ضد آفتاب استفاده کنید” .