اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جکمن: تام هاردی باید ولورین بعدی باشد


دوره‌ی پانزده ساله‌ی بازی «هیو جکمن» در مجموعه‌ فیلم‌های «مردان ایکس» (X-man)، رو به اتمام است؛ به گفته‌ی او اگر انتخاب با خودش بود، چنگال‌های ولورین را به «تام هاردی»، یکی دیگر از بازیگران تراز اول سینمای هالیوود می‌داد.

دیجی کالا: جکمن در مصاحبه با MTV درباره‌ی بازیگر جایگزین نقش‌اش گفت: "به این موضوع خیلی فکر نکرده‌ام. بارها این سوال از من پرسیده شده و همیشه گفته‌ام نمی‌خواهم با گفتن گزینه‌هایی که فکر می‌کنم مناسب نقش هستند،‌ کار را برای «مارول» (Marvel)، استودیوی سازنده‌ی مجموعه راحت کنم. البته هنوز برای یک بار دیگر در نقش «ولورین» (The Wolverine) در فیلمی به همین نام بازی خواهم کرد. اما می‌دانم استودیو برای فیلم‌های بعدی همین حالا هم به گزینه‌های دیگر برای این نقش فکر می‌کند؛ حتی به گفته‌ی خودشان به نتایجی هم رسیده‌‌اند."

جکمن: تام هاردی باید ولورین بعدی باشد

اگر چه جکمن گزینه‌ی بعدی استودیو برای این نقش محبوب را لو نداد، ولی انتخاب خودش را با گزارشگر MTV در میان گذاشت. او در ادامه گفت: "فکر می‌کنم تام هاردی به خوبی از عهده‌ی نقش ولورین بر‌بیاید. مطمئنا از من که جوان‌تر است."

هاردی با بازی در فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف، از «شوالیه‌ی سیاه برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) تا «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» (Mad Max: Fury Road) توانایی بازی خودش را ثابت کرده. او در برنامه‌ی آینده‌ی کاری‌اش در فیلمی اقتباسی از کتاب «صد گلوله» از دنیای کتاب‌‌های کمیک، بازی خواهد کرد.

جکمن برای آخرین بار در یکی از فیلم‌های فرعی مجموعه‌ی مردان ایکس در نقش ولورین ایفای نقش خواهد کرد. بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این فیلم در سال 2017 میلادی روی پرده خواهد رفت. ضمنا امکان این‌که جکمن در «ایکس‌من: آخرالزمان» (X-Men: Apocalypse)، قسمت بعدی «ددپول» (Deadpool) یا «گمبیت» (Gambit) هم ایفای نقش کند، وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
موزیک ویدیوی مردان ایکس ولورین (هیو جکمن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هیو جکمن تام هاردی را «ولورین» بعدی نامید


هیو جکمن که برای بازی در نقش مرد چنگک‌دار در فیلم «ولورین» محبوبیت زیادی دارد گفت تام هاردی می‌تواند ولورین بعدی باشد.

خبرگزاری مهر: هیو جکمن ستاره سینمای استرالیا و هالیوود در حالی که چندی پیش نیز اعلام کرده بود «ولورین ۳» آخرین باری است که او در نقش مردی با پنجه‌های چنگکی جلوی دوربین می‌رود، گفت احساسش این است که بازیگر نقش «مد مکس» یعنی تام هاردی ولورین خوبی خواهد شد.

جکمن ۴۶ ساله که بارها با این سوال روبه رو شده که درباره جایگزینش در این نقش ابرقهرمانی چه نظری دارد و بارها گفته بود در این باره فکر نکرده است، این بار جایگزینش را معرفی کرد.

او گفت: فکر می‌کنم تام هاردی ولورین بزرگی باشد. او از من جوان تر است... و البته من خیلی در این باره فکر نمی کنم و نمی‌خواهم کار استودیو را راحت کنم که جایگزینی برای من پیدا کند.

هیو جکمن تام هاردی را «ولورین» بعدی نامید

بازیگر استرالیایی افزود: هنوز یک فیلم دیگر باید بازی کنم اما مطمئنم که آنها هم به این مساله فکر می‌کنند و آنها هم از چند بازیگر نام برده‌اند و گفته اند این مسکوت بماند و ما بعدا می فهمیم که چه کسی انتخاب می‌شود.

هیو جکمن نخستین بار در سال ۲۰۰۰ در نقش لوگان/ولورین در فیلم «ایکس-من» یا «مردان ایکس» ظاهر شد. او از آن زمان در پنج دنباله این فیلم بازی کرده است.

او در «ایکس من: مکاشفه» نیز پس از «ولورین ۳» بازی می‌کند که آخرین هنرنمایی او در نقش این شخصیت خواهد بود.

این دو فیلم قرار است می ۲۰۱۶ و مارس ۲۰۱۷ اکران شوند.

ولورین که معمولا با نام لوگان نیز شناخته می‌شود، یک شخصیت خیالی ابر قهرمان از داستان‌های کمیک استریپ شرکت مارول کامیکس است که اغلب با مجموعه «مردان ایکس» در ارتباط است. این شخصیت که در کمیک‌های دیگر هم ظاهر شده، ابتدا در شماره ۱۸۱ از هالک شگفت‌انگیز حضور پیدا کرد و با محبوبیتی که به دست آورد کم کم دارای کمیک جداگانه و اختصاصی شد. مهم ترین توانایی ویژهٔ او «عامل درمان» یا قدرت زوددرمانی است، به این معنی که تمام زخم‌هایی که روی بدن او به وجود می‌آیند به سرعت محو و درمان می‌شوند.

نقش شخصیت ولورین را در تمامی فیلم‌ها بازیگر استرالیایی هیو جکمن ایفا کرده است.