اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جونینیو از دنیای فوتبال خداحافظی کرد


جونینیو پرنامبوکانو هافبک 38 ساله و سابق تیم ملی فوتبال برزیل اذعان کرد احتمالا دیگر نمی تواند به بازی کردن ادامه دهد.

ورزش سه: جونینیو پرنامبوکانو هافبک 38 ساله و سابق تیم ملی فوتبال برزیل اذعان کرد احتمالا دیگر نمی تواند به بازی کردن ادامه دهد.

او این اظهارات را پس از آن بیان کرد که در نیمه نخست بازی تیم های واسکوداگاما و سانتوس برزیل در هفته گذشته از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شد.

این ستاره سابق تیم فوتبال لیون فرانسه در دقیقه دهم بازی در ورزشگاه جوناریو مصدوم و از زمین بازی خارج شد.

جونینیو پس از بازی گفت:« می خواهم بگویم بعید است دیگر بتوانم امسال به بازی ها بازگردم.»

او همچنین گفت:« احتمالا آخرین بازی خود را انجام دادم. باید ببینم چگونه می توانم چگونه این مشکل را حل کنم و این که آیا می توانم سال آینده بار دیگر به رقابت ها باز گردم یا نه.»

جونینیو از زمان بازگشت به باشگاه فوتبال واسکاداگاما در ماه ژوئیه پس از شش ماه حضور در تیم فوتبال رد بولز نیویورک، با چند مصدومیت مواجه شد.

وی که از سال 2002 تا 2008 در تیم لیون فرانسه حضور داشت و هفت عنوان قهرمانی با این تیم به دست آورد - به هنگام ترک زمین از هوادارن واسکوداگاما تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از ریو دو ژانیرو، او گفت:« بدون حمایت هواداران ما هیچ هستیم. هواداران می دانند ما دوران دشواری را می گذرانیم و من امیدوارم حمایت آنها سبب موفقیت ما در پنج بازی باقیمانده شود.»




ویدیو مرتبط :
خداحافظی شوچنکو از دنیای فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی ناگهانی گری نویل از دنیای فوتبال



 

 

خداحافظی ناگهانی گری نویل از دنیای فوتبال

 

گری نویل، ستاره باتجربه باشگاه منچستریونایتد،خداحافظی آنی اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

نویل در سال 1991 به منچستریونایتد پیوست  و با حضوری 20 ساله در ترکیب این تیم وفاداری اش را به یونایتد نشان داد.

او در کنار رایان گیگز، دیوید بکام ، نیکی بات و پل اسکولز قرار گرفت و یکی از اعضای تیم اسطوره ای یونایتد بود.

این ستاره 36 ساله در کل در 602 بازی برای یونایتد به میدان رفت؛ هر چند که او هرگز با گلهایش شناخته نمی شد و در کل هفت گل برای تیمش به ثمر رساند.

او با کسب 8 قهرمانی در لیگ برتر، 3 قهرمانی در جام حذفی انگلیس، 2 قهرمانی در لیگ کاپ ، جام بین قاره ای و جام جهانی باشگاه ها با یونایتد به دست آورده است و در سال 2005 کاپیتان شیاطین سرخ شد.

نویل در صحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:« من در تمام طول مدت زندگی ام طرفدار یونایتد بوده ام و به هر رویایی که خواسته ام رسیده ام.راستش را بخواهید ازاینکه روزهای بازی ام به پایان خود رسیده ناراحتم ولی این اتفاقی است که برای همه ما رخ می دهد.من در جذاب ترین تیم بازی کرده ام و درکنار بهترین بازیکنان دنیا  و در مقابل خیلی از بزرگان بازی کرده ام و خیلی خوش شانس بودم که بخشی از موفقیتها و افتخارات این تیم بوده ام.»

نویل ادامه داد:« افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم که در صدر آنها سرالکس است. او به من فرصتهای زیادی داد و در طول 20 سال اخیر حمایتهای فراوانی از من داشت. او واقعا یکی از بزرگترین مربیان دنیاست و من باید از او به خاطر این موضوع تشکر کنم.من شانس حضور در کنار بازیکنان بزرگی را داشتم و این افتخار را داشتم که در کنار آنها به تمرین پرداخته و بازی کنم.تجربیاتی که ما با هم به اشتراک گذاشتیم، تا آخر عمرم با من است.»

او با تشکر از مربیان تیمش گفت:« می خواهم از همه مربیانی که زیر نظرشان بازی کردم و در طول دوران بازیگری ام مرا راهنمایی کردند تشکر کنم و در نهایت هواداران، کسانی که همیشه مرا مورد حمایت غیرقابل باور خود قرار می دادند. آنها می دانند که چقدر برای من و تیم ویژه و خاص هستند.»

نویل در ادامه صحبتهایش گفت:« من درانتظار تجربیاتی جدید هستم و این باشگاه همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود.مهمترین نکته برای من این است که باشگاه به روند موفقیتهایش ادامه دهد و من به عنوان یک هوادار همواره از آنها حمایت خواهم کرد.»