اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جولان دو نوجوان مسلح در میدان شوش / زورگیری از مردم با تهدید اسلحه



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری با اسلحه

 

اخبار حوادث - جولان دو نوجوان مسلح در میدان شوش / زورگیری از مردم با تهدید اسلحه

دو نوجوان که در نیمه‌های شب از مردم اقدام به زورگیری می ‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 04:15 بامداد روز گذشته ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشت زنی در خیابان شوش، خیابان ری بودند که به یک خودروی پژو 405 که در انتهای کوچه پارک بود مشکوک شدند.
 
ماموران پس از نزدیکتر شدن به خودرو دو نفر به نامهای 1_شهرام 18ساله و شهروز" 17ساله که در داخل خودرو نشسته بودند را بازداشت کردند.
 
در بررسی از خودرو زیر فرمان یک قبضه اسلحه با شش تیر جنگی ،یک قبضه شمشیر بلند یک قبضه چاقو و مقدار 23.10گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط گردید.
 
سرهنگ سیف اله نوایی رئیس کلانتری 116 مولوی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان که اعتیاد به مواد مخدر داشتند در نیمه ‌های شب با اسلحه اقدام به زورگیری از اخاذی از شهروندان و معتادان می‌کردند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
شبها در میدان شوش -مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری از پسر نوجوان در خانه جهنمی/ سرقت گیتار هنرمند موسیقی با تهدید قمه



مرد خلافکاری که با ربودن دانش آموزی اقدام به زورگیری کرده بود، توسط ماموران کلانتری طی یک عملیات ضربتی دستگیر و در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ چندی پیش پدری سراسیمه خودش را به کلانتری جنت آباد رساند و اعلام داشت، پسرم که از ظهر از مدرسه تعطیل شده است به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است و تاکنون سابقه نداشته است که دقایقی دیرتر از زمان مقررش به خانه بیاید.

ماموران که نگرانی را در چشمان این پدر می دیدند، سریعا موضوع را به اداره 16 پلیس آگاهی تهران اعلام کردند و تیمی را برای پیدا کردن این نوجوان که "پدرام" نام داشت، تشکیل دادند.

چند ساعتی از جستجوهای پلیس سپری نشده بود که پسر نوجوان به همراه پدرش به کلانتری جنت آباد مراجعه کردند و "پدرام" به ماموران تجسس گفت؛ در راه بازگشت به خانه بودم که مردی بلند قد و سیاه چهره سد راهم شد و مرا به زور و تهدید به یک خانه منتقل کرد.

"پدرام" ادامه داد: مرد خشن پس از ساعتها اسیر کردن من در یک اتاق، اموال با ارزشم را گرفت و با تهدید به اینکه نباید از این موضوع چیزی به کسی بگویم در خیابان رهایم کرد.

فردای آن روز ماموران کلانتری جنت آباد ضمن اخذ مشخصات متهم از پسر نوجوان متوجه شدند که این زورگیری توسط یکی از اراذل و اوباش معروف جنت آباد ملقب به "رحمت یخی" صورت گرفته است.

این خلافکار سابقه دار که از مدتها پیش از سوی بازپرس دادسرای ناحیه 27 تحت تعقیب بود، هدف اصلی ماموران کلانتری قرار گرفت.

تعقیب و مراقبت‌های پلیس ادامه داشت تا اینکه 2 روز پیش "رحمت یخی" در محدوده جنت آباد شناسایی و طی یک عملیات  ضربتی بدون هیچگونه درگیری دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت؛ "پدرام" پس از حضور در کلانتری این مرد خلافکار را شناسایی و از رفتار خشونت آمیز او پرده برداشت.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت ادامه داد: همچنین یکی از هنرمندان موسیقی غرب پایتخت نیز که به جهت انجام امور قضایی در کلانتری حضور داشت با دیدن "رحمت یخی" اعلام کرد؛ این مرد و همدستانش با تهدید قمه در چند روز گذشته گیتار و تلفن همراهم را به سرقت برده و توسط یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریختند.

گفتنی است، پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی  و کشف سایر جرایمش و نیز شناسایی همدستانش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران