اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوان گچ کار برای تبلیغ شغلش، وبلاگ مستهجن ایجاد کرد



 جوان گچکاری که برای جذب مشتری و قبول کارهای ساختمانی، با ایجاد یک وبلاگ در فضای مجازی به درج داستان های مستهجن وغیر اخلاقی در آن فضا اقدام کرده بود به دادسرا کشیده شد و در مقابل بازپرس ویژه جرایم رایانه ای مشهد پاسخگوی اتهاماتش بود .

در بررسی های پلیس فتا  مشخص شد گرداننده وبلاگ متخلف مطالب غیر اخلاقی  خود را با استفاده از گوشی تلفن همراهش بارگذاری می کرد و درفضای مجازی به نمایش در می آورد .

پلیس باکسب دستور قضایی متهم را شناسایی و اورا به شعبه مذکور هدایت کرد .جوان گچکار پس از آنکه در مقابل میز بازپرس قرار گرفت  مدعی شد :من وبلاگم را به پیشنهاد یکی از دوستانم راه اندازی کردم و او به من پیشنهاد کرد ابتدا با انتشار داستان های غیر اخلاقی بازدید کنندگانی را به وبلاگم بکشانم بعد از آن تبلیغ کارم را بکنم تا در آمدم از این روش افزایش یابد!

رسیدگی به پرونده مطروحه همچنان در دستور کار شعبه مذکور قرار دارد .


 اخبار حوادث  -  خراسان 


ویدیو مرتبط :
تبلیغ وبلاگ کانال ( وبلاگ سیب ابی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تامبلر، روشی ساده برای ایجاد وبلاگ


داستان تامبلر، همان داستان گوگل و گام بو و آمازون و غیر بی آن بی هست. همان داستان یوتیوب هست. در کلیات، هیچ تفاوتی باهم ندارند.