اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوان عاشق پیشه ای که مادر و خواهر خود را به قتل رسانده محاکمه می شود




جوان عاشق پیشه ای که مادر و خواهر خود را به قتل رسانده محاکمه می شود

پرونده پسر عاشق پیشه ای که برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش مادر و خواهرش را کشته است روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. این جوان متهم است در اقدامی جنون آمیز سر مادر و خواهرش را بریده است. به گزارش خراسان، عصر روز ۱۰ دی سال گذشته به پلیس آگاهی ملارد کرج خبر رسید، زن و دختری جوان به طرز فجیعی در خانه شان به قتل رسیده اند. زمانی که ماموران به محل حادثه رفتند با صحنه وحشتناکی مواجه شدند.
مقتولان که ملاحت و معصومه نام داشتند هر یک در گوشه ای از خانه افتاده بودند و اجسادشان غرق در خون بود. نظریه اولیه پزشکی قانونی نشان می داد علت مرگ قربانیان این جنایت اصابت جسم سخت به سر و بریدگی عناصر حیاتی است. در چنین شرایطی اجساد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. اولین کسی که با اجساد روبه رو شده بود پسر ۲۰ ساله خانواده به نام پیمان بود. او در این باره به پلیس گفت: من بیرون از خانه بودم و وقتی برگشتم جنازه مادر و خواهرم را دیدم.
خیلی ترسیده بودم و تنها کاری که به ذهنم رسید داد و فریاد و کمک گرفتن از پلیس بود.
کارآگاهان جنایی به اظهارات پیمان بسنده نکردند و در ادامه با پرس و جو از همسایه ها پی بردند پسر جوان از مدت ها قبل با مادرش دچار اختلاف بود و ساعتی پیش از این جنایت نیز چند نفر از همسایه ها صدای درگیری او و مادرش را شنیده بودند. از این رو پیمان به پلیس آگاهی احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت.
هرچند او ابتدا قصد داشت مسیر تجسس ها را منحرف کند اما در ادامه راز این جنایت خانوادگی را برملا کرد. او گفت: از یک سال قبل به دختری به نام نسرین علاقه مند شدم و بعد از مدتی تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم.
وقتی این موضوع را به مادرم گفتم با من مخالفت کرد و گفت من هنوز برای ازدواج خیلی جوان هستم.

حرف های مادرم برایم قابل قبول نبود. مدتی گذشت تا اینکه یک مرتبه نسرین را نزد مادرم آوردم. فکر می کردم اگر مادرم نسرین را ببیند راضی می شود اما او باعث ناراحتی دختر مورد علاقه ام شد و به او گفت بهتر است دست از سر من بردارد. تا چند روز بعد از این ماجرا ناراحت و عصبانی و منتظر فرصتی بودم تا از مادرم انتقام بگیرم. روز حادثه بار دیگر با مادرم صحبت کردم اما او باز هم با ازدواج من و نسرین مخالفت کرد. 

من هم عصبانی شدم و با شانه قالیبافی که در آنجا بود ضربه محکمی به سرش زدم. او بی حال روی زمین افتاد.
خواهرم از دیدن این صحنه ترسیده بود و داد و فریاد می کرد. او را داخل اتاق خواب حبس کردم و دوباره سراغ مادرم رفتم. کارد آشپزخانه را برداشتم و سر مادرم را بریدم.
چون می دانستم معصومه باعث گرفتاری ام می شود او را هم با همین شیوه کشتم و در ادامه تلاش کردم با صحنه سازی وانمود کنم یک غریبه مادر و خواهرم را کشته است. بعد از شستن دست و صورتم از خانه بیرون رفتم و همسایه ها را خبر کردم. فکر می کردم از این طریق پلیس را گمراه می کنم اما چند ساعت بعد دستم رو شد. براساس این گزارش در حالی که پدر خانواده خواستار قصاص پسرش شده است، قرار است هفته آینده متهم در برابر اتهام قتل عمدی مادر و خواهرش از خود دفاع کند./روزنامه خراسان

 


ویدیو مرتبط :
بتمن چند نفر را به قتل رسانده؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دختر 17 ساله به دست جوان عاشق پیشه



قتل دختر 17 ساله به دست جوان عاشق پیشه

پسر جوان وقتی با مخالفت دختر مورد علاقه اش برای ازدواج روبرو شد او را خفه کرد.

 31 خرداد امسال ماموران پلیس نوشهر از کشف جسد دختر نوجوانی در یکی از روستاهای این شهر باخبر شد. کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت دریافتند مقتول حدود 17 سال سن داشته که پس از خفه شدن در محل دیگری عامل جنایت جسد او را به حیات یک مدرسه ابتدایی منتقل کرده بود.

 

پس از بررسیهای مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل جنایت آغاز شد. همزمان با آغاز تجسس های پلیسی مردی با مراجعه به ماموران پلیس نوشهر با طرح شکایتی گفت: حدود 3 ماه قبل به نورشهر آمدیم اما دو هفته قبل دختر 17 ساله ام به نام مونا از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدت تلاش ما برای یافتن سرنوشت او بی نتیجه مانده است. با بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف شده در روستا متعلق به مونا می باشد.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر با بررسی های تخصصی خود دریافتند مقتول با پسر جوانی به نام علی در ارتباط بوده است. با کشف این سرنخ علی دستگیر و در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد. او به کارآگاهان گفت من و مونا با هم دوست بودیم روز حادثه از او خواستم که با هم ازدواج کنیم اما مخالفت کرد. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم در یک لحظه کنترلم از دست داده و او را خفه کردم.

متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد./مهر