اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوان روستایی با معرفی خود به عنوان دختر،پسرهای پولدار را سر قرار می آوردند و ...



عصر دوشنبه 25 خرداد ماه سال‌جاری بود که پسر جوانی در حالی که بشدت ترسیده بود، مضطرب و نگران خود را به مأموران پلیس بابل رساند و آنان را در جریان زورگیری‌های حیله‌گرانه‌ای قرار داد.

وی گفت: مدتی پیش در فضای مجازی با دختر جوانی آشنا شدم. وقتی مدتی از آشنایی ما گذشت با او قرار ملاقات گذاشتم او با این شرط پذیرفت که محل قرار را خودش تعیین کند. به هر ترتیب او خواست تا به محلی حوالی سد شیاده و منطقه‌بند پی بروم.

 

ساعت قرار به آنجا رسیدم و وقتی منتظر این دختر بودم ناگهان سه پسر جوان سر رسیدند. آنها در حالی که چاقوی بزرگی در دست داشتند با تهدید مرا به محل خلوتی کشانده و درآنجا ابتدا پول و لوازم با ارزش موجود در خودرویم را برداشتند و سپس بشدت مرا کتک زدند. وی افزود: سه زورگیر از من خواستند تا سوار خودرویم شده و آنجا را ترک کنم اما تهدید کردند اگر به پلیس مراجعه کنم مرا خواهند کشت. آنها خودروی مرا تا خروجی منطقه اسکورت کردند و خود بازگشتند. در حالی که تجسس‌های پلیس درباره به دست آوردن ردی از این سه زورگیر در دستور کار قرار گرفته بود مرد جوان دیگری با مراجعه به پلیس بابل به مورد مشابهی اشاره کرد.


وی نیز ادعا کرد در فضای مجازی با دختر جوانی آشنا شده و دختر جوان از او خواسته تا برای ملاقاتش به منطقه سد شیاده برود.


مرد جوان در این باره به پلیس گفت: وقتی به آنجا رسیدم سه پسر جوان مرا محاصره کردند. آنها 800 هزار تومان پولی که همراهم بود را برداشتند.

 

سپس گوشی تلفن همراه و طلاهایی را که همراه داشتم از من گرفتند و بعد از کتک مفصلی که به من زدند، مرا تا منطقه خشرود پی اسکورت کرده و خود بازگشتند. مأموران با توجه به شیوه به‌کار رفته در سرقت‌ها و اینکه نشانه‌های ارائه شده از سوی پسران فریب‌خورده حکایت از سریالی بودن خفتگیری‌ها داشت وارد عمل شدند. در حالی که تنها شش ساعت از آغاز عملیات تجسس و شناسایی مأموران می‌گذشت مأموران با تله‌گذاری و تحت نظر قرار دادن غیر‌محسوس منطقه قرار سه زورگیر قوی‌هیکل را ردیابی و تحت تعقیب قرار دادند. این سه مرد در حالی که بی‌خبر از فاش شدن رازشان در مخفیگاه خود حضور داشتند از سوی پلیس به دام افتادند.


«علی» 18 و علیرضا «18» ساله و امیر حسین «17» ساله سه زورگیری بودند که از سوی پلیس دستگیر شدند. این سه جوان در مراحل نخستین بازجویی‌ها هر گونه اطلاعی از ماجرای خفت گیری‌ها را منکر شدند اما وقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال سرقتی به دست آمد، آنان ناچار لب به اعتراف گشوده و ارتکاب به خفت گیری‌ها را با روش شکار طعمه‌ها در اینترنت و ایفای نقش دختران و سپس گذاشتن قرار با آنها به گردن گرفتند. این سه زورگیر که همگی از ساکنان روستاهای اطراف بند پی غربی هستند پس از اعترافات نخستین برای تعیین تکلیف به دادسرای بابل انتقال داده شدند.

 

 اخبار  حوادث  -  ایران


ویدیو مرتبط :
ازدواج مرد فقیر و زشت با دختر جوان و زیبای پولدار...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل شبانه دختر جوان در خانه روستایی



 

قتل شبانه دختر جوان در خانه روستایی

 

دختر جوان هنگامی كه سعی داشت مانع آتش زدن وسایل خانه از سوی پدرش شود قربانی مرد خشمگین شد و از پا درآمد. هفته گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان از مرگ مشكوك دختر ۱۹ ساله در یكی از روستاهای این شهر باخبر شدند.

كارآگاهان پس از حضور در محل حادثه با جسد دختر جوان روبه رو شدند كه آثار درگیری روی بدنش به چشم می خورد. پدر «سمانه» در بازجویی ها گفت: صبح كه از خواب بیدار شدم با جسد دخترم در رختخواب روبه رو شدم. او شب گذشته بدون هیچ مشكلی خوابید حالا هم فكر می كنم سكته كرده است! تیم جنایی كه با اظهارات مرد میانسال و آتش گرفتن بخشی از خانه مشكوك شده بودند به تحقیقات تخصصی ادامه دادند كه سرانجام مرد جنایتكار لب به اعتراف گشود و گفت: از مدتی قبل با همسرم اختلاف داشتم. شب حادثه او به خانه نیامد كه این موضوع مرا بشدت عصبانی كرد. بعد هم برای انتقام از همسرم مقداری از وسایل خانه را آتش زدم كه دخترم اعتراض كرد.

من هم در اوج ناراحتی با «رگلاتور گاز» چند ضربه به سرش زدم كه بیهوش شد. صبح چند بار صدایش كردم اما جوابی نداد و همان موقع متوجه مرگش شدم. سرهنگ محسن عطار

– رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان – با اشاره به این خبر گفت: متهم پس از بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.... / روزنامه ایران