اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جواد کاظمیان از تراکتور اخراج شد


همانطور که پیش بینی می‌شد مجید جلالی قید جواد کاظمیان بازیکن سرعتی تیمش را زد و او را در اختیار باشگاه گذاشت.

سایت گل: همانطور که پیش بینی می‌شد مجید جلالی قید جواد کاظمیان بازیکن سرعتی تیمش را زد و او را در اختیار باشگاه گذاشت.

پس از گفت‌وگوی تند شب گذشته کاظمیان با رسانه‌ها درباره نیمکت‌نشینی‌اش در تراکتورسازی و  اینکه جلالی برای احیا کردن بازیکنان دیگر او را روی نیمکت می‌نشاند، مجید جلالی این تصمیم را در یک گفت‌وگوی تلفنی با مدیرعامل تراکتور در میان گذاشت و به او گفت نامه اخراج کاظمیان را آماده کند تا به این تصمیم به بازیکن ابلاغ شود.

 کاظمیان در چهارفصل گذشته در تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و حالا تراکتورسازی مشکلاتی را با کادرفنی داشته است. او قطعا نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت و حالا این فرصت را دارد که زودتر از این حرف‌ها برای انتخاب تیم بعدی وارد عمل شود. جلالی که قصد داشت این تصمیم را خیلی زودتر از این بگیرد اما با کاظمیان مدارا کرده بود ولی حالا دیگر جایی برای مماشات باقی نمانده است.

 بنابراین دوران حضور جواد کاظمیان در تراکتورهم به پایان رسید تا دوباره کدام تیم این بازیکن را دوباره به جمع خود اضافه کند و ...


ویدیو مرتبط :
هنرنمایی جواد کاظمیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی جواد کاظمیان از تراکتور


جواد کاظمیان بازیکن نیمکت نشین تراکتورسازی از کوره در رفت و با مصاحبه ای تند اعلام کرد نیم فصل از جمع سرخپوشان تبریزی کنار می رود

سایت گل: جواد کاظمیان بازیکن نیمکت نشین تراکتورسازی از کوره در رفت و با مصاحبه ای تند اعلام کرد نیم فصل از جمع سرخپوشان تبریزی کنار می رود

در کمتر کشور دنیا بازیکن ها اینقدر حرف می زنند ، اما اینجا ایران است . پس جواد کاظمیان ، بازیکنی که سالهاست از دوران جوانی و اوج فاصله گرفته نیمکت نشینی اش را به مسائل غیر فنی نسبت می دهد و اعلام می کند از تیمش جدا خواهد شد . و این در شرایطی است که تراکتور تازه در کورس قهرمانی قرار گرفته استیشه ، از آمادگی خود گفته ، یک مربی را عامل نیمکت نشینی اش دانسته و از هواداران تشکر کرده است . درست مثل کاری که نیم فصل کذشته در پرسپولیس انجام داد .

این بازیکن سابق تیم ملی که در سه باشگاه آخرش نیمکت نشبن بوده در فهرست خروج جلالی قرار داشت .حرفهای اورا به  نقل از اوج بخوانید:

*من واقعا خسته شده ام. 4 ماه سکوت کردم و صدایم درنیامد. فقط تمرین کردم و به گفته تمام بازیکنان از همه دوران فوتبالم بهتر تمرین می کنم اما بازی نمی کنم. در همین بازی با راه آهن چند ساعت قبل از بازی در ترکیب اصلی بودم اما ناگهان نیمکت نشین شدم و با اینکه در نیمه دوم به زمین آمدم نهایت تلاشم را کردم و بازی خوبی به نمایش گذاشتم.خیلی صبر کردم ولی دیگر طاقت ندارم و صبرم به سر رسیده است.

* ظلمی که در این 12 هفته به من شد، هیتلر در جنگ جهانی نکرد. می دانم همه این داستان ها نیز زیر سر یکی از دستیاران جلالی است. از هفته دوم من روی نیمکت نشستم و می دانم این آقا خواسته اش این است. من مثل  برخی از بازیکنان نیستم که بروم خانه مربی و گریه کنم. من غرور دارم ، شخصیت دارم و این غرور اجازه نمی دهد چنین کارهایی انجام دهم.

* بعد از بازی با پرسپولیس که تیم شکست خورد همه کاسه و کوزه ها را روی سر من شکستند و از آن بازی نیمکت نشین شدم. تیم در آن بازی باخت اما مقصرش همه بازیکنان بودند. از محمد نصرتی بپرسید که من چقدر انگیزه دارم. او به من گفت تا به حال ندیده اینقدر خوب تمرین کنم.

*جلالی به خاطر احیا کردن برخی مرا نیمکت نشین کرد واین ظلم به من است. نمی دانم چه باید بگویم. فقط می دانم 15 سال نان بازویم را خوردم و برای فیکس بازی کردن به دنبال کارهای جانبی نیستم. امروز هم این حرف ها را می زنم اما به تمرینات می روم و مشکلی وجود ندارد.

* برخلاف میل قلبی ام و با تمام علاقه ای که به هواداران تراکتورسازی دارم باید بگویم نمی توانم این شرایط را تحمل کنم و باید برای اینکه فوتبالم نابود نشود، به تیمی بروم که بازی کنم.البته تا نیم فصل با تمام وجود در خدمت تراکتور و هوادارانش هستم و پس از آن تصمیم نهایی ام را می گیرم.

* هواداران ممنونم که در این مدت خیلی حمایتم کردند. آنها همیشه به من لطف داشتند اما حق من این نبود. خیلی حرف ها برای گفتن  دارم اما به خاطر هواداران به همین صحبت ها اکتفا می کنم.زینی زاده تا اینجای لیگ به تعهداتی که باید به طور کامل عمل کرده است و از او سپاسگزارم.