اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جواد نکونام تعهد داد و به امارات رفت


جواد نکونام، هافبک تیم استقلال که شایعات بسیاری در خصوص جدایی اش از تیم استقلال در نیم فصل مطرح است سرانجام با وجود تمام حرف و حدیث ها به امارات سفر کرد.

باشگاه خبرنگاران: جواد نکونام، هافبک تیم استقلال که شایعات بسیاری در خصوص جدایی اش از تیم استقلال در نیم فصل مطرح است سرانجام با وجود تمام حرف و حدیث ها به امارات سفر کرد.

نکونام در خصوص سفر به امارات به مسئولین این تیم توضیحاتی را ارائه کرده و پس از آن راهی این کشور شد تا چند روزی را به استراحت بپردازد.

این بازیکن با مسئولین در این خصوص  گفتگو کرده است و اعلام داشت که به هیچ وجه قصد مذاکره ندارد و همچنین تصمیمی برای جدایی از جمع آبی ها نیز ندارد.
 
شایان ذکر است: این بازیکن در باشگاه تعهد دارد و راهی امارات شد تا چند روزی را استراحت کند و پس از آن برای بازی کردن تیم ملی  واردوی آماده سازی آماده شود؛ این بازیکن، از اوساسونا نیز پیشنهاد دریافت کرده است اما به همین دلیل قصد حضور در کشورهای عربی را ندارد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه نکونام و تیموریان بعد بازی امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جواد نکونام به الشارجه امارات پیوست


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم استقلال تهران از سفر خود به امارات برای عقد نهایی قراداد با تیم الشارجه امارات خبر داد.

خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم استقلال تهران از سفر خود به امارات برای عقد نهایی قراداد با تیم الشارجه امارات خبر داد.

جواد نکونام در خصوص توافقات نهایی خود با باشگاه الشارجه امارات خاطرنشان کرد: گفتگوهای مقدماتی را انجام دادیم و امروز سه‌شنبه به امارات می‌روم تا کارهای نهایی را در خصوص عقد قرارداد با تیم الشارجه انجام دهم.

وی در واکنش به اظهار نظر فتح‌الله‌زاده گفت: من فردا کارهای خودم را در امارات انجام می‌دهم و عصر چهارشنبه هم به تهران بر می‌گردم. فعلا تنها به برنامه‌های کاری خودم فکر می‌کنم و حرفی ندارم.

جواد نکونام به الشارجه امارات پیوست