اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جواد نکونام به الشارجه امارات پیوست


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم استقلال تهران از سفر خود به امارات برای عقد نهایی قراداد با تیم الشارجه امارات خبر داد.

خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم استقلال تهران از سفر خود به امارات برای عقد نهایی قراداد با تیم الشارجه امارات خبر داد.

جواد نکونام در خصوص توافقات نهایی خود با باشگاه الشارجه امارات خاطرنشان کرد: گفتگوهای مقدماتی را انجام دادیم و امروز سه‌شنبه به امارات می‌روم تا کارهای نهایی را در خصوص عقد قرارداد با تیم الشارجه انجام دهم.

وی در واکنش به اظهار نظر فتح‌الله‌زاده گفت: من فردا کارهای خودم را در امارات انجام می‌دهم و عصر چهارشنبه هم به تهران بر می‌گردم. فعلا تنها به برنامه‌های کاری خودم فکر می‌کنم و حرفی ندارم.

جواد نکونام به الشارجه امارات پیوست


ویدیو مرتبط :
خاطره انگیز:پرسپولیس 3-1 الشارجه امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جواد نکونام به اوساسونا پیوست



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - جواد نکونام به اوساسونا پیوست

کاپیتان تیم ملی ایران با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال اوساسونا پیوست.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران که سال‌ها سابقه بازی در تیم اوساسونا را در کارنامه خود داشت، پس از حضور در تیم‌های استقلال و الکویت راهی اوساسونا اسپانیا شد.

به نقل از ایسنا، باشگاه اوساسونا اعلام کرد جواد نکونام با قراردادی 2 ساله به عضویت این تیم درآمده است و از این فصل پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. مهم ترین هدف نکونام در اوساسونا صعود با این تیم به رقابت‌های لیگا است.

نکونام چهارمین بازیکن جدید اوساسونا برای فصل جدید است. این تیم تاکنون میگوئل فلانو، روبرتو سانتاماریا، خوان فرانسیسکو مارتینز و خوان اوربان را به خدمت گرفته است.
اخبار ورزشی - ایسنا