اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جواد رضویان مقابل شیطان می ایستد!


حضور جواد رضویان در فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» به کارگردانی علی عطشانی قطعی شد.

تماشا: حضور جواد رضویان در فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» به کارگردانی علی عطشانی قطعی شد. رضویان ضمن اعلام این خبر گفت: «برای بازی در این کار به تازگی قرارداد بسته ام اما طبق توافق انجام شده با کارگردان و تهیه کننده فعلا نمی توانم درباره جزئیات بیشتر کار صحبت کنم.»

رضویان که مشغول پیاده روی در جاده تندرستی باشگاه انقلاب بود در ادامه به خبرنگار تماشا گفت: «من بعد از سریال «مهمانان ویژه» که 2 سال پیش برای شبکه تهران کارگردانی کردم دیگر هیچ کاری انجام ندادم و واقعا دیگر علاقه ای ندارم درباره دلایل این بیکاری طولانی مدتم صحبت کنم. به هر حال دلایل کم نیست.»

جواد رضویان مقابل شیطان می ایستد!

انتخاب جواد رضویان برای نقش اول مرد این فیلم در حالی است که پیش از این نام رضا عطاران به عنوان بازیگر اصلی این کمدی – اجتماعی اعلام شده بود. علی عطشانی، کارگردان این فیلم، در این باره گفت: «ما برای این نقش با جواد رضویان قرارداد بسته ایم و نقش بسیار مهمی است. جواد رضویان در «شیطان شلوار لی می پوشد» قرار است نقش کسی را بازی کند که در مواجهه با شیطان قرار می گیرد. او یکی از بهترین گزینه ها برای این نقش است و من مطمئنم یکی از بهترین بازی های کارنامه کاری اش را در این نقش نشان خواهد داد. به نظرم این بازگشتی درخشان و بسیار خوب برای رضویان بعد از 2 سال گوشه نشینی است.»

رضویان قرار است در این فیلم نقش جدی و کاملا متفاوت با آنچه معمولا از او دیده ایم، ایفا کند و کارگردان فیلم در حال رایزنی برای انتخاب بازیگر نقش شیطان از بین گزینه های موجود است.

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد


آخرین اخبار درباره فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» در حالی اعلام شد که خبر شکایت لیلا اوتادی از کارگردان و حبیب الله کاسه ساز، تهیه کننده این فیلم، تقریبا در تمام رسانه هاپ، روز گذشته منتشر شد.

اوتادی که خود این فیلمنامه را از نویسنده آن پیمان عباسی خریداری کرده و قرار بود نقش اول آن را هم بازی کند اعلام کرد کاسه ساز در شرایط فشار و اجبار این فیلمنامه را از او خریده و به همین علت از این تهیه کننده شکایت خواهد کرد.

 این اختلاف و تهدید به شکایت در حالی است که اوتادی پیش از این قرار بود نقش اول این فیلم را بازی کند و اکنون مشخص نیست سرنوشت بازی او در این فیلم چه خواهد شد.

عطشانی در این رابطه گفت: «من اجازه ندارم در این باره صحبتی بکنم و هر خبری درباره خانم اوتادی را باید از تهیه کننده بپرسید.» که البته تماس های متعدد تماشا با دفتر و تلفن همراه آقای حبیب الله کاسه ساز بی نتیجه ماند.


ویدیو مرتبط :
رضا شفیعی جم و جواد رضویان-جواد رضویان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلب حلالیت جواد رضویان از مهران مدیری



طلب حلالیت جواد رضویان از مهران مدیری

 بازیگر و کارگردان فیلم‌ها و مجموعه‌های طنز مهران مدیری را کاپیتان حیطه طنز در سینما و تلویزیون می‌داند.

جواد رضویان, مهران مدیری, عکس جواد رضویان

جواد رضویان شنبه شب مهمان «گفتگوی تنهایی» شبکه چهار سیما بود.

او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «خداوند فرم صورتی به من داده که در بد‌ترین شرایط روحی اطرافیانم تصور می‌کنند لبخند به لب دارم و این نعمتی است خدادادی که من برای آن هیچ تلاشی نکردم.»

رضویان ادامه داد: «خوشحالم در هر شرایطی لبخند به لب دارم و می‌توانم اطرافیانم را شاد کنم. این فرصتی است که خداوند برای من قائل شده است.»

کارگردان مجموعه تلویزیونی «مهمانان ویژه» گفت: «من از بچگی اصلا به کارهای نمایشی علاقه‌ای نداشتم. در مدرسه هم هر وقت صحبت تئا‌تر می‌شد فرار می‌کردم، اما سال 73 با مهران غفوریان در دانشگاه هنر و معماری هم دانشکده‌ای بودم. مدیری ازم خواست یک روز با او سر صحنه فیلمبرداری «لبخند سوم» به کارگردانی امیر سماواتی بروم و همه چیز از آنجا شروع شد.»

او ادامه داد: «هیچ وقت فکر نمی‌کردم بانی لبخند مردم شوم و این بسیار ارزشمند است.»

رضویان در پاسخ به این سئوال که در حرفه بازیگری کسی هست که از دیدن او خوشحال نشود، گفت: «بله کسانی در این حرفه هستند که از دیدن و فعال بودن من خیلی خوشحال نمی‌شوند. امیدوارم خداوند این قوت را به من بدهد و کسانی که از دیدن من خوشحال نمی‌شوند هم به مرور نظرشان نسبت به من عوض شود.»

او ادامه داد: «ما به این دنیا آمدیم که همدیگر را دوست داشته باشیم. به قول پدربزرگم، زندگی هنر تحمل کردن است.»

رضویان در پاسخ به این سئوال که آیا تا بحال دلش شکسته، گفت: «بابت همه دل شکستن‌ها هم باز خدا را شکر می‌کنم.»

بازیگر فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» گفت: «مدتی قبل من مصاحبه‌ای را از مهران مدیری خواندم که درباره من صحبت‌هایی کرده بود که همراه دلتنگی و کمی دلخوری بود و گفته بود جواد رضویان بی‌معرفت است.»

او ادامه داد: «من قلبا مهران مدیری را دوست دارم و به او مدیونم بابت اطمینانی که به من کرد. از همین جا به او می‌گویم اگر دلخوری از من دارد مقابل مردم از او می‌خواهم من را حلال کند. مهران مدیری کاپیتان حیطه طنز سینما و تلویزیون است و امیدوارم حضورش را از من دریغ نکند.».../خبرآنلاین