اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جواد رضویان رئیس سازمان صدا وسیما شد!


در جریان برگزاری اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی جام جم،جواد رضویان در نقش رییس سازمان صدا وسیما در پنجاه سال بعد،صحبت های طنزآمیزی را مطرح کرد.

بانی فیلم: در جریان برگزاری اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی جام جم،جواد رضویان در نقش رییس سازمان صدا وسیما در پنجاه سال بعد،صحبت های طنزآمیزی را مطرح کرد.

رضویان در یک تماس تصویری سمبلیک کمدی از کره ماه، در نقش رییس سازمان صدا وسیما ظاهر شد و با رامین ناصر نصیر مجری این بخش به گفت و گو پرداخت.او بابیان اینکه مشغول راه اندازی شبکه قمر است، از چهره هایی چون سیروس مقدم،محمد حسین لطیفی و داود میر باقری با لفظ مرحوم و فلورا سام با لفظ مرحومه یاد کرد.

او افزود که آثار آنان را در کائنات رها کرده اند تا به وسیله آنها با موجودات بیگانه، رباتی چیزی و هر موجودی که در فضا وجود دارد ارتباط برقرار کنند و آنان نیز این آثار را تماشا کنند! او از عملکرد فاضل فردوسی پور،فرزند مرحوم عادل فردوسی پور نیز به خاطر ادامه دادن راه پدر در اجرای برنامه نود پس از پنجاه سال تقدیر کرد!جمله ای که با قهقهه های فردوسی پور همراه شد.

رضویان با ذکر اینکه الان خاله کوکب تا دستمزد چند میلیاردی دریافت نکند جلوی دوربین نمی رود(!)،درود  به ارواح کسانی چون مرحوم(!) میرباقری فرستاد که پنجاه سال پیش تنها با چند میلیارد سریال الف ویژه می ساختند!

او همچنین در ادامه شوخی هایش از گلایه برنامه سازان نسبت به پرداخت یکسال جلوتر و پیش پیش دستمزدها گفت که به این خاطر و به دلیل افزایش قیمت دلار و تورم سالانه،احساس دین نسبت به سازمان صداو سیما می کنند!

او وعده داد که بزودی هرجا که دانشگاه آزاد وجود دارد یک شبکه نیز تاسیس کند و طولی نمی کشد که برای هر نفر یک شبکه ایجاد شود.او از عزت الله ضرغامی نیز با عنوان مرحوم یاد کرد که زحمات او در پنجاه سال پیش موجب این پیشرفتها و تحقق سیاستهای افق رسانه ملی شده است.

او نقبی هم به سیاست زد و در پاسخ به سوالی از سوی ناصر نصیرگفت قصد دارد در مقابل درخواست آمریکایی ها یک نسخه از «خنده بازار» را به آنها اهدا کند.هرچند در بخش دیگری از صحبتهایش نیز گفت که همه کشورهای دنیا می توانند از تولیدات صداوسیما استفاده کنند به جز آمریکا که در تحریم صداو سیما قرار دارد.

پخش این بخش با واکنش مثبت حضار و خنده های آنان همراه بود و ضرغامی و دارابی نیز با خنده های پی در پی به صحبتهای رضویان عکس العمل های جالبی داشتند.


ویدیو مرتبط :
عسل بدیعی- پیام تسلیت رئیس صدا وسیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس سازمان استاندارد: برنج‌های وارداتی آلوده نیست/ صدا و سیما از استاندارد پول نخواهد



برنج‌های وارداتی,برنج‌های وارداتی آلوده

رئیس سازمان استاندارد:
برنج‌های وارداتی آلوده نیست/ صدا و سیما از استاندارد پول نخواهد

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: برنج‌های وارداتی آلوده نیست.

به گزارش فارس، نظام‌الدین برزگری در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملی استاندارد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 20 نمونه برنج وارداتی توسط سازمان استاندارد مورد آزمایش قرار گرفتند که مشخص شد این برنج ها مشکلی ندارند.

وی تاکید کرد: آلوده بودن برنج‌های وارداتی درست نیست.

برزگری همچنین در سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به برخی اظهارنظرها در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر غیر استاندارد بودن تولیدات برخی صنایع داخلی، گفت: نباید کلی گویی کنیم و بگوییم که تولید ما خراب است.

وی ادامه داد: مردم به دنبال تغییر هستند و در این راستا برای ارتقاء کیفیت کالاهای ایرانی باید حرکت کنیم تا از واردات کالاهای خارجی بی‌نیاز شویم.

وی افزایش کارایی صنایع را یکی از وظایف سازمان استاندارد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 1500 آزمایشگاه همکار با سازمان ملی استاندارد همکاری می‌کنند و بیش از 200 شرکت بازرسی فنی کالا در داخل و خارج فعال هستند.

وی در پایان از صدا و سیما خواست تا موضوع استاندارد را در همه برنامه‌ها قرار دهند و بابت آن نیز از سازمان استاندارد پولی نخواهند.

وی تاکید کرد: استاندارد شیوه زندگی مردم را تغییر می‌دهد./فارس