اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جوابیه دانشگاه ایرانیان به دانشگاه ماساچوست آمریكا; آب را همانجایی بریزید که می‌سوزد



اخبار,اخباراجتماعی ,دانشگاه ایرانیان

 

طنز)جوابیه دانشگاه ایرانیان به دانشگاه ماساچوست آمریكا


اول اینکه
به گزارش گروه APPLY هوش‌خراش دانشگاه ماساچوست آمریکا در اطلاعیه اعلام کرده که دیگر دانشجویان ایرانی را ثبت نام نمی‌کند و این حرکت در راستای تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران است. دانشگاه بین‌المللی ایرانیان نیز در اطلاعیه‌ای که در ادامه می‌خوانید جواب دندان‌شکنی به مسئولین این دانشگاه داد.


 خدمت دانشگاه ماساچوست
با سلام و احترام
چند روز پیش با خبر شدیم که دانشگاهی معلوم الحال با عنوان ماساچوست که از نامش پیداست دانشگاهی بدون بنیه علمی‌ است در راستای تحریم ایران، از دانشجویان ایرانی ثبت نام نمی‌کند! ما مسئولان دانشگاه ایرانیان لازم می‌دانیم که پاسخی عاجل و دندان شکن به شما و دانشگاه دوزاریتان بدهیم و آن این است که ما هم از دانشجویان آمریکایی ثبت نام نمی‌کنیم تا آب را همانجایی بریزید که می‌سوزد. همچنین دانشگاه ایرانیان دوره‌های علوم انسانی و ازدیاد جمعیت را با کمک مجموعه جم گروپ تی وی برگزار می‌کند که متاسفانه آمریکایی‌ها از آن بی بهره می‌مانند. ;-))))


دوم اینکه...
چندی است در فوتبال لیگ ایران شاهد حرکات عجیبی هستیم: در یکی از بازی‌ها، دفاع یکی از تیم‌های سرخابی روی هوا و با لگدی بروسلی گونه وارد کادر تلویزیونی شد و مهاجم تیم مقابل را از ناحیه قلب و ریه مورد اصابت قرار داد. شاهدان عینی می‌گفتند که این مدافع از 500 متری و خارج از محوطه ورزشگاه پریده و با لگد وارد زمین شده و مهاجم حریف را ترکانده است.

 

جانشین ریاست پزشکی قانونی به همکار ما گفت اگر این حرکت در خیابان انجام شده بود حداقل سه ماه حبس به همراه داشت. جالب اینجاست که داور بازی نیز این صحنه را خطا تشخیص نداده و به بازیکن مضروب تذکر جدی داد که دیگر الکی خود را به زمین نیندازد. سرپرست تیم ضارب به خبرنگاران گفت که: «مردم ما باهوشند و خودشان صحنه را دیدند و موضوع را متوجه شدند، به هیچ عنوان این صحنه خطا نبود.»


همچنین مهدی تارتار در مصاحبه بعد از بازی با تراکتور گفت: «داور سر ما را برید!»


هوش خراش از همین جا از همه مسئولین امر می‌خواهد فکری به حال گروه داعش و ویدئو‌هایش کنند تا این‌طور تاثیر روی روحیه مردم و ورزشکاران نگذارد.  با این وضعیت به زودی بعید نیست در زمین شاهد موارد زیر باشیم.


یکی از بازیکنان مرتکب خطای هند شد و بازیکن حریف دست بازیکن خاطی را از جا می‌کند و می‌خورد. توپ جمع کن پشت دروازه به اشتباه به جای توپ، سر مربی حریف را که قبلا داور بریده بود به داخل زمین می‌اندازد.


بین تماشاگران دو تیم درگیری رخ می‌دهد و 13 نفر می‌میرند و 112 نفر نیز مفقود الاثر می‌شوند.


مربی در کنار زمین برای دادن شوک به بازیکن دو پایش را می‌شکند و در کنار زمین آتش می‌زند و دورش می‌رقصد.


یکی از بازیکنان تعویض می‌شود و به دلیل عصبانیت به جای ساک ورزشی به یکی از بازیکنان ذخیره لگد می‌زند و او را معاف از سربازی می‌کند.


تماشاگران بعد از باخت تیم محبوب‌شان به زمین آمده و همه را سر بریدند با سس کچاپ و نان بولکی خوردند.


تماشاگران به جای انداختن ترقه در زمین آر پی جی انداخته و 4 نفر را کشتند.


حمله‌های دو تیم در وسط بازی آنقدر تلفات می‌دهد که بعد از هر بازی طالبان یا داعش مسئولیت حمله را به عهده می‌‌گیرد.


 اخباراجتماعی  -  قانون 


ویدیو مرتبط :
دانشگاه ماساچوست شبیه سازی گوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادبیات استثنایی آقای رئیس‌جمهور/ از لولو و وزیر هلو تا آب را بریزید همان جایی که می‎سوزد



ادبیات رئیس‌جمهور,ادبیات احمدی نژاد,اخبار سیاسی

ادبیات استثنایی آقای رئیس‌جمهور/ از لولو و وزیر هلو تا قصاب اقتصاددان و کلامی از مادر عروس

ˈپشم و پیل‌شان کشورهای به اصطلاح قدرتمند جهان ریخته است و اگر خیلی عرضه دارید، اوضاع کشورهای خود را جمع‌و‌جور کنید و به ملت‌های خود برسید؛ شما ‌نمی‌توانید آب بینی‌ خود را بالا بکشید.

دوران هشت ساله محمود احمدی نژاد پر است از ادبیات استثنایی رئیس جمهور در حین سخنرانی در میان نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه و مردم

 

به گزارش نامه، غیر قابل پیش بینی ترین، طناز ترین، خود رای ترین، پر حاشیه ترین، بی پروا ترین و... تمام این‌ها القابی است که اهالی رسانه برای رئیس دولت دهم و نهم انتخاب کرده‌اند.

محمود احمدی نژاد از زمانی که بر صندلی ریاست قوه مجریه تکیه زد، با ادبیات خاص خود تبدیل به مرد اول رسانه‌های ایران و جهان شد.

رسم تمام روسای جمهور جهان استفاده از ادبیات فاخر در سخنان خود است که تا قبل از محمود احمدی نژاد در میان روسای جمهور ایران نیز رعایت می‌شد این هنجار ادامه داشت تا زمان پیروزی محمود احمدی نژاد.

او از همان زمان سعی کرد با ادبیاتی از جنس  کوچه و بازاری با مردم، نمایندگان مجلس و مسئولین  روبرو شد و برای بار اول در سال 85، پشت تریبون مجلس خطاب به نمایندگان مجلس گفت: شما از محله ما خرید کنید و چرا از جاهای گران خرید می‌کنید؟

این سخنان اولین ادبیات متفاوت رئیس جمهور اسلامی ایران بود که تا پایان دوارن ریاست جمهوری وی ادامه داشت که انتقادات بسیاری را به همراه داشت و البته در این میان هم کسانی بودند که ادبیات رئیس جمهور را ستودند.

بخشی از متفاوترین ادبیات رئیس جمهور را طی این هشت سال در جدول زیر بخوانید:

 

زمان و مکان

ادبیات استثنایی

بهمن 1385 / مجلس شورای اسلامی

 ازتره‌بار نزدیک منزل ما خرید کنید. چرا از جاهای‌گران خرید می‌کنید. در محله ما قیمت‌ها ثابت است.

بهمن 1385/

یک دختر 16 ساله به کمک برادرش در زیرزمین خانه‌اش انرژی هسته‌ای کشف کرده

با هماهنگی رییس وقت سازمان انرژی اتمی ایران، آن دختر هم‌اکنون در زمره دانشمندان هسته‌ای ایران قرار گرفته و اسکورت و راننده شخصی در اختیار دارد.

 

تیر 1386/ در جمع اصناف و بازار

یک قصاب شرافتمند در نزدیکی ما زندگی می‌کند که از همه مشکلات مردم باخبر است و از وی هم اطلاعات مهم اقتصادی را می‌گیرم

 

آذر 86/ سفر استانی خوزستان

آن‌قدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه‌‌دانتان شما پاره شود

تیر 87/ در جمع فرماندهان بسیج

سال گذشته که به عراق رفته بودم، گفتند یکی از فرماندهان اشغالگران، علاقه دارد شما را ببیند. گویا مرخصی او هم رسیده بود. مثل خودمان که پس از ۴۵روز در جبهه مرخصی می‌رفتیم، اما او یک‌ماه مرخصی را عقب انداخته بود تا ما را ببیند و من هم گفتم، بیاید. وقتی آمد پیش ما گفت: افتخار می‌کنم با شما هستم. شما در دل ما جا دارید. وی سپس از من درخواست کرد با من عکس یادگاری بگیرد و گرفت و سپس معاونش هم همین‌طور. من زدم پشتش و تشویقش کردم و گفتم هوای مردم عراق را داشته باشید

 

مرداد 88/ گفت‌و‌گو با شبکه یک

علاقه ویژه‌ای به ایشان«کامران باقر لنکرانی» داشته و دارم. اصلا مثل هلو می‌ماند و آدم می‌خواهد بخورد این جوان را

 

اسفند 88/ کنفرانس مطبوعاتی همراه با بشار اسد

ما یک ضرب‌المثل در فارسی داریم و کسی که حرف بیجا می‌زند و خارج از قد و قواره خودش صحبت می‌کند، به آن می‌گوییم یک کلام از مادر عروس.

 

 مرداد1389/ همایش ایرانیان مقیم خارج

 در خطاب به اوباما و سران کشورهای غربی: آن ممه را لولو برد

مرداد 1389/همایش ایرانیان مقیم خارج

آب را بریزید همان جایی که میسوزد

مرداد 1389/ سخنرانی در روز خبرنگار

در مواردی هم که حتی اسمی از کسی برده نشده‌ است، قاضی می‌گوید این مطلب به فلان شخص می‌خورد، در حالی که وقتی مطلبی نوشته و نقد می‌شود اگر به کسی هم خورد، خورد. باید بخورد تا دردش بیاید.

 

آبان 89/ سفر استانی بجنورد

 پشم و پیل‌شان کشورهای به اصطلاح قدرتمند جهان ریخته است و اگر خیلی عرضه دارید، اوضاع کشورهای خود را جمع‌و‌جور کنید و به ملت‌های خود برسید؛ شما ‌نمی‌توانید آب بینی‌ خود را بالا بکشید.

 

آبان 89/ در جمع خبرنگاران

شما موقعی که نمی‌دونستید چه جوری طهارت بگیرید ملت ایران تمدن داشت حالا شما می‌خواهید به ما جنس بفروشید؟! نفروشید!

 

بهمن 90/ رونمایی از داروهای تولیدی محققان ایرانی

اکنون ایام شادی است و می‌توان یک شوخی کرد. بعضی‌ها می‌گویند که کار را به دست خانم‌ها ندهید، چون همه‌ فرصت‌ها را می‌گیرند

 

اسفند 90/ در جلسه سوال از رئیس جمهور

آخر سال است و باید کمی با هم صفایی بکنیم. شب عید است کمی شاد باشیم.

دی91/ در پاسخ به اظهارات وزیر خارجه فرانسه

همه‌اش کشک است، طرف راه می‌رفت می‌گفت ابرقدرت، قدر قدرت...‌ای زکی.

دی 91/ مراسم بزرگداشت امیر کبیر

روزی سفیر روس به حضور امیرکبیر می‌آید تا درباره افزایش مرز روسیه صحبت کند که امیرکبیر به وی می‌گوید: تا به حال کشک بادمجان خورده‌ای؟ که او می‌گوید: نه! امیرکبیر می‌گوید: ما در خانه یک فاطمه خانم داریم که به او می‌گوییم فاطمه خانوم‌جان که کشک بادمجان‌های خوبی می‌پزد، شما بروید وقتی کشک بادمجان پخت برای شما می‌فرستم. این یعنی امیرکبیر به سفیر روس گفت برو دنبال کشکت!

 

اسفند 91/ در افتتاح دو شبکه جدید صدا و سیما

باید چهار ماهواره به فضا پرتاب کنیم تا هر "ننه قمری" کلید آنرا پایین نیاورد

 نامه نیوز