اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جهانگیری وارد شهرکرد شد


اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

خبرگزاری مهر: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش وارد فرودگاه شهرکرد شد و مورد استقبال قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه خود قرار است چند پروژه عمرانی را در این استان افتتاح کند که مهمترین آنها جاده جایگزین کارون چهار، فرهنگسرای شهرکرد، کارخانه کاشی سازی گندمان و افتتاح سد سورک است.

بازدید از یکی از روستاهای چهارمحال و بختیاری و دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و حضور در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری است.


ویدیو مرتبط :
دادستان تهران : هنوز مهدی جهانگیری ( برادر اسحاق جهانگیری) آزاد نشده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جهانگیری در رأس هیئت ۴۰ نفره وارد زابل شد



اخبار,اخبار سیاسی,اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهوری در راس هیاتی 40 نفره متشکل از وزرای جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون فناوری و علمی رییس جمهور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاونان وزرا و شماری از روسای سازمان های مختلف صبح امروز وارد زابل شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه در این سفر از طرح های مهم و زیر بنایی منطقه سیستان بازدید می کنند.

ارزیابی پروژه 46 هزار هکتاری انتقال آب به مزارع کشاورزی منطقه سیستان به وسیله لوله، بازدید از پایانه مرزی میلک و سرکشی به برخی طرح ها در این منطقه از برنامه های مهم سفر معاون رئیس جمهوری و هیات همراه است.

ایجاد منطقه آزاد تجاری سیستان، مساله بحران ریزگردها و ضرورت تثبیت و ماندگاری مردم در منطقه که دهها سال گرفتار پدیده ریزگردها بوده اند بطوریکه تقریبا یک سوم سال با آن دست به گریبان هستند از جمله مسایل مهمی است که در این سفر مورد پیگیری و توجه قرار خواهد گرفت.

زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اخبار سیاسی - ایرنا