اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنیفر گارنر و بن افلک و توراهی جدید!


در 5 اکتبر 2015 جنیفر گارنر در سنتا مونیکا، کالیفرنیا، در بیرون از خانه اش، در حالی که لباس بارداری به تن داشت، دیده شد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: در 5 اکتبر 2015 جنیفر گارنر در سنتا مونیکا، کالیفرنیا، در بیرون از خانه اش، در حالی که لباس بارداری به تن داشت، دیده شد. 

جنیفر گارنر در لباس بارداری!

او یک روز قبل، برای اجرای مراسم روز یکشنبه خود، به همراه بن افلک و سه فرزندش ویولت 9 ساله، سرافینا 6 ساله و سموئل 3 ساله دیده شد.

جنیفر گارنر در لباس بارداری!

درست چند هفته بعد از جدایی پر سر و صدای بن افلک از جنیفر گارنر که پس از 10 سال زندگی مشترک روی داد، نام کریستین اوزانیان، پرستار بچه ها آنها بر سر زبان ها افتاد اما اخیرا  بن افلک اعلام کرده که با وجود مشکلات و مسائل ناراحت کننده ای که هنوز میان او و جنیفر وجود دارد، قادر به ادامه رابطه با کریستین نیست.

جنیفر گارنر در لباس بارداری!

در اواسط ماه سپتامبر، بن با گارنر در یک رستوران به صرف شام یکدیگر را ملاقات کردند. گویا بن سعی دارد رابطه از هم پاشیده خود را با همسر سابق اش بهبود بخشد.

جنیفر گارنر در لباس بارداری!

این طور که معلوم است آنها به تازگی زمان زیادی را با هم می گذرانند و تصمیم گرفته اند برای بهبود این رابطه بار دیگر تلاش کنند.

جنیفر گارنر در لباس بارداری!

جنیفر گفته: «من احساس خستگی می کنم. احساسی که تنها در دوران بارداری خود داشته ام.» آیا تولد یک کودک ممکن است بن افلک و جنیفر گانر را دوباره به هم باز گرداند؟

جنیفر گارنر در لباس بارداری!


ویدیو مرتبط :
بن افلک و جنیفر گارنر - سطل آب یخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی «بن افلک» از «جنیفر گارنر»


بن افلک و جنیفر گارنر زوج هالیوودی اعلام کردند که از یک دیگر جدا می شوند.

خبرگزاری مهر: بن افلک و جنیفر گارنر زوج هالیوودی اعلام کردند که از یک دیگر جدا می شوند.

 آنها در بیانیه ای گفتند: خیلی برایمان سخت بود که تصمیم بگیریم از هم جدا شویم. ما هم چنان با هم دوست خواهیم بود و به هم علاقه مند خواهیم ماند و هردو تلاش خواهیم کرد که از بچه هایمان در این شرایط سخت مراقبت کنیم. این تنها حرف ما درباره این مساله خانوادگی است. ممنونیم که ما را درک می‌کنید.

جدایی «بن افلک» از «جنیفر  گارنر»

جنیفر گارنر بعد از جدایی از «اسکات فولی» در آوریل سال ۲۰۰۵ با «بن افلک» نامزد و دو ماه بعد ازدواج کرد. آنها دو دختر به نام های «ویولت» و «سراپینا رز الیزابت» و یک پسر به نام «ساموئل» دارند.