اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنگ کیکی +عکس



جنگ کیکی +عکس

جشن ها و فستیوال های مختلفی در نقاط مختلف جهان برگزار می شود که در برخی از آن ها حتی رکوردهای گینس نیز شکسته می شود. مسابقات و همچنین جشن های عجیب در دنیا کم نیستند و این جشن ها بیشتر باعث می شود تا مردم لحظاتی را دور هم باشند و کمی به هم نزدیک تر شوند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش در شهر دالاس در تگزاس آمریکا جشنی به مناسبت هفته دلقک ها با نام "جنگ کیک های خامه" برگزار شد.

در این فستیوال 717 نفر در مقابل مرکز خطوط هواپیمایی آمریکا جمع شدند و با کیک های خامه ای شروع به جنگ با یکدیگر کردند و تواسنتد رکوردی را نیز به نام خودشان به ثبت برسانند.

جشن جنگ کیک های خامه,فستیوال جنگ کیکی

در این جشن تمام شرکت کننده ها لباس هایی به سبک دلقک ها به تن کرده بودند و البته پس از پایان جنگ دیگر رنگ لباس ها نیز به رنگ سفید تغییر کرده بود.

مسئولان برگزاری این جشن اعلام کردند که این باعث شد در کنار این جشن رکوردی را نیز به ثبت برسانیم. البته با اینکه این جشن برای اولین بار اجرا می شد اما سازمان گینس اعلام کرده بود که حداقل باید 680 نفر در این جشن شرکت داشته باشند.

جشن جنگ کیک های خامه,فستیوال جنگ کیکی

البته در کنار اینکه رکوردی برای این شهر ثبت شد اما میزان بسیار زیادی مواد غذایی از بین رفت و این مسئله باعث شد تا مسئولین محیطی از ثبت چنین رکوردهایی گلایه کنند.../باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
عکس های جنگ ستارگان و انگری برد در جنگ ستارگان1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس حسین هدایتی در دوران جنگ


مالک باشگاه استیل‌آذین در روزهایی که در جبهه جنگ بود.

مالک باشگاه استیل‌آذین در روزهایی که در جبهه جنگ بود.