اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«جنگ ستارگان 8» کلید خورد


کار تولید قسمت هشتم «جنگ ستارگان» با افزودن دو ستاره به گروه بازیگران این فیلم شروع کرد.

خبرگزاری مهر: «جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» با حضور بنسیو دل تورو و لورا درن در کنار گروه بازیگران قسمت هفتم، ساخته می‌شود.

قسمت هشتم این افسانه فضایی به کارگردانی ریان جانسن ساخته می‌شود. او در یک فیلم ویدیویی که برای اعلام خبر شروع کار تولید منتشر شده، به عنوان کارگردان معرفی شده است.

از این قسمت فعلا با عنوان «جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» نام برده می‌شود و کار پیش تولید آن در استودیو پاینوود لندن از دیروز شروع شد.

«جنگ ستارگان 8» کلید خورد

دیزنی با تایید این خبر افزود ریان جانسن نویسنده و کارگردان این قسمت است. مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی رایدلی، جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا نیونگ‌او، دامنال گلیسون، آنتونی دانیلز، گوندوین کریستی و اندی سرکیس دیگر بازیگران این قسمت هستند.

بنسیو دل تورو، لورا درن و بازیگر تازه‌کار کلی مری‌تران دیگر بازیگرانی هستند که به گروه بازیگران قبلی افزوده شده‌اند.

طبق برنامه ریزی قبلی قسمت هشتم این افسانه فضایی ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

«جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» به کارگردانی جی جی آبرامز از ۱۸ دسامبر اکران شد و فروشی بیش از ۲ میلیارد دلار را تاکنون ثبت کرده است.


ویدیو مرتبط :
آهنگ های جنگ ستارگان اونم با ارکستر جنگ ستارگان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلان بعدی سریال جنگ دایی و مایلی کلید خورد؛ چرا دیروز علی دایی به دادسرا رفت؟



مایلی کهن , شکایت دایی , علی دایی , اخبار

 

وکیل علی دایی که به خاطر شکایت محمد مایلی کهن به دادسرا احضار شده بود با قید کفالت آزاد شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مایلی کهن چندی قبل و پس از شکایت دایی تصمیم گرفت از دایی و وکیلش شکایت کند که پیرو این شکایت رسمی، عسگری پیش بین، وکیل رسمی علی دایی پس از احضار به دادسرا با قید کفالت آزاد شد.

لازم به ذکر است که مایلی کهن نیز چندی قبل به دلیل شکایت دایی به دادسرا احضار شده و با قید کفالت به منزل رفته بود.

عسگری پیش بین به دلیل آنچه اظهارات توهین آمیز خوانده شده است به دادسرا احضار شده بود.

اما پس از آزادی وکیل دایی، سرمربی راه آهن کار را تمام شده ندانست و شکایت نامه ای علیه مایلی کهن پر کرد. وی به همراه وکیل خود نزد بازپرس بنی حسینی رفت و بیش از یک ساعت به تشریح علل شکایت خود پرداخت.

در حالیکه هنوز سرانجام شکایت قبلی علی دایی و محمد مایلی کهن از یکدیگر مشخص نیست و رایی در مورد این پرونده ها صادر نشده علی دایی به همراه وکیلش در شعبه 4 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه واقع در دادستانی تهران حاضر شد تا شکایت دیگری علیه محمد مایلی کهن در دادگاه طرح کند.

گفته می شود شکایت جدید علی دایی از مایلی کهن مربوط به مصاحبه های اخیر مایلی کهن است که در آن علی دایی را بدون اینکه نامی از او ببرد آقای پول پرستی نامیده بود. ظاهرا دایی به دلیل استفاده مایلی کهن از این واژه و همچنین ادعای نشر اکاذیب از مایلی کهن شکایت جدیدی کرده است.

گفتنی است پیش از این در سال های قبل دایی یک بار از مایلی کهن شکایت کرد که در نهایت با پادرمیانی دوستان و بزرگان و حلالیت طلبی مایلی کهن ماجرا ختم به خیر شد اما بعد از آن دوباره مایلی کهن در این فصل مصاحبه های تندی علیه دایی کرد.