اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال 2059 ثروتمند در یونان بحران زده!


سردبیر یک نشریه یونانی به دلیل افشاگری اسامی بیش از 2 هزار تن از ثروتمندان یونانی که احتمالا برای فرار از مالیات حساب هایی در بانک های سوییس باز کرده بودند ، بازداشت شد.

عصر ایران: سردبیر یک نشریه یونانی به دلیل افشاگری اسامی بیش از 2 هزار تن از ثروتمندان یونانی که احتمالا برای فرار از مالیات حساب هایی در بانک های سوییس باز کرده بودند ، بازداشت شد.

" کستاس واکسه واتیس" سردبیر مجله " هات داگ" چاپ آتن روز یکشنبه پس از انتشار اسامی 2059 نفر از ثروتمندان این کشور که برای فرار از مالیات بخشی از دارایی های خود را به بانک های سوییس منتقل کرده اند از سوی پلیس یونان بازداشت شد.

دادستان یونان این روزنامه نگار را به اتهام " نقض حریم شخصی افراد" تحت تعقیب قرار داده است و روز گذشته پلیس یونان برای جلب او وارد عمل شد و این روزنامه نگار را بازداشت کرد.

واکسه تیس پیش از دستگیری در مطلبی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد نوشت :" به همه جا خبر دهید به جای دستگیری دزدان و وزیران قانون شکن ، حقیقت را بازداشت می کنند."



دستگیری واکسه تیس از سوی پلیس یونان در مقابل دفتر نشریه در آتن

پس از دستگیری این روزنامه نگار یونانی موجی از ابراز خشم و ناراحتی در در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی و اینترنتی یونان به راه افتاده است و معترضان دستگیری این روزنامه نگار را ناعادلانه خوانده و خواستار آزادی او شده اند.

گفته می شود لیست منتشره این مجله همان لیستی است که در سال 2010 از سوی کریستین لاگارد رییس صندوق بین المللی پول و وزیر دارایی وقت فرانسه در اختیار همتای یونانی خود قرار داده شده است.

از آن زمان تا کنون شایعات گسترده ای درباره وجود نام برخی افراد مطرح سیاسی در این لیست وجود داشته است.

یونان هم اکنون با بدترین بحران اقتصادی تاریخ خود دست وپنجه نرم می کند و این کشور ورشکسته اقتصادی با بحران بدهی های عظیم خارجی و کسری بودجه دولتی مواجه است.

اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول ارایه کمک به اقتصاد بحران زده این کشور را منوط به اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی از سوی دولت این کشور کرده اند و این در حالی است که بخش عمده ای از جامعه یونان مخالف اجرای این سیاست ها هستند.


ویدیو مرتبط :
اختصاص بودجه برای کشورهای بحران زده از جمله یونان و پرتغال(news.iTahlil.com)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان 1 - فولاد 1؛ تساوی به نفع استقلال / تساوی بحران زده‌ها



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار سپاهان و استقلال

 

اخبار ورزشی - گل عبدالله را سروش پاسخ داد
سپاهان 1 - فولاد 1؛ تساوی به نفع استقلال

دو مربی کروات فوتبال ایران در اصفهان امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی پرحادثه ابتدا سپاهان از حریف پیش افتاد اما فولاد با گل سروش رفیعی بازی را مساوی کرد.

هفته پنجم لیگ برتر، ورزشگاه فولادشهر، تماشاچی 1000نفر

داور: تورج حق وردی


کمک ها: حسین طالقانی، محمدجواد مداح

اخطار: وکیا، بدرلو (فولاد)، شریفی، عقیلی(سپاهان)

سپاهان: رحمان احمدی، هادی عقیلی، علی احمدی، عبدالله کرمی، علی حمودی، وریا غفوری، رسول نویدکیا، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، لوسیا پریرا، مهدی شریفی


سرمربی: زلاتکو کرانچار

فولاد خوزستان: علی سلیمی، ایوب والی، لئوناردو ساریچ، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، ماتیا چاوو، مهدی بدرلوف احمد عبدالله زاد، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری


سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح بازی:
تساوی فرجام بازی زیبای دو مدعی قهرمانی لیگ برتربود. 2 تیمی که جذاب ترین مسابقه ها را برگزار کرده اند اما با این مساوی صدرجدول را تقدیم به استقلال می کنند که امروز در یک بازی زیبا پیکان را شکست داده است. این بازی یک لحظه دراماتیک داشت، جایی که عبدالله کرمی گل اول بازی را برای سپاهان به ثمر رساند با این حال، فولاد از این گل جا نخورد و با سروش رفیعی ستاره این روزهایش بازی را مساوی کرد. این مسابقه در لحظات آخر با چند حمله طرفین می توانست به سود هر کدام به پایان برسد. اما در نهایت نتیجه چیزی جز تساوی نبود. نکته جالب اینکه محمدرضا خلعتبری و اسماعیل شریفات دو بازیکن تند و تیز سپاهان و فولاد در نیمه دوم عقیده داشتند خطای پنالتی رویشان انجام گرفته است.

شرح گل‌ها:
1-0(سپاهان): عبدالله کرمی در دقیقه 63 با یک شوت بیرون پای زیبا از فاصله نزدیک دروازه فولاد را باز کرد. این گل روی ریباند کرنر ارسالی از جناح راست و در غفلت مدافعان فولاد به ثمر رسید.

1-1(فولاد): سروش رفیعی بهترین بازیکن فولاد در این فصل با یک ضربه برگردان تماشایی گل تساوی فولاد را به ثمر رساند. این سومین گل رفیعی در لیگ بود.


-------------------------------------------

 

اخبار ورزشی - اس خوزستان 1 - ذوب‌آهن 1؛ تساوی بحران زده‌ها

2بازیکن تعویضی، 2 گل دو تیم قعرنشین استقلال خوزستان و ذوب‌آهن را به ثمر رساندند تا همچنان در مرز بحران و بازگشت بمانند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ذوب آهن و استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

ورزشگاه تختی اهواز، تماشاچی 200نفر

داور: بابک وسیله‌بر


کمک ها: اسد حاج محمد، محمد راهی

اخطار: روح اله سیف اللهی(استقلال خوزستان)


اخراج: هادی محمدی (ذوب‌آهن )

استقلال خوزستان: سومیلا دیاکیچه، محمد طیبی، موسی کولیبالی، محمد ابراهیم خسرویی، باقر هاشمی، میثم دورقی، محمدرضا مهدوی، رضا کاردوست، لامین دیاوارا، روح الله سیف اللهی، محمدمهدی مومنی


سرمربی: عبدالله ویسی

ذوب‌آهن: باقر صادقی، سینا عشوری، اکبر ایمانی، سانتوس، دانیال اسماعیلی فر، ابوالقاسم دهنوی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی فر، مهدی رجب زاده، هادی محمدی، مصطفی شجاعی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل ها:
صفر ـ 1(ذوب‌آهن ): مهاجم تازه وارد مرتضی تبریزی، روی یک فرار با فرصت طلبی گل اول بازی را در دقیقه 73 برای تیم 10 نفره ذوب آهن به ثمر رساند.

1 ـ 1(استقلال خوزستان): معین عباسیان با یک فرار تماشایی و یک ضربه محکم زیرطاقی بازی را مساوی کرد.
اخبار ورزشی - ورزش سه