اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال یادداشت نشریه اسرائیلی درباره غزه


در این یادداشت نشریه تایمز اسرائیل آمده است: پس بنابراین زمانیکه ما برای حق زندگی می جنگیم هیچ چیز نامناسب تلقی نمی شود.

پایگاه خبری انتخاب: نشریه تایم اسرائیل یادداشتی با عنوان «زمانیکه قتل عام مجاز است» را ساعاتی پس از انتشار حذف کرد.

در این یادداشت که به حمله ی اسرائیل به غزه می پردازد آمده است: ما با دشمنی در جنگ هستیم که منشور و مرامشان خواستار نابودی مردم ماست.

در ادامه این یادداشت نشریه تایمز اسرائیل آمده است: پس بنابراین زمانیکه ما برای حق زندگی می جنگیم هیچ چیز نامناسب تلقی نمی شود.

نویسنده این یادداشت که گوردن نام دارد خود را فرزند بنینانگذار  نشریه آمریکایی the Five Towns Jewish Times معرفی کرده است.

براساس این گزارش، بیش از 1400 فلسطینی از زمان آغاز حملات اسرائیل کشته شده اند که اکثر آنها را غیرنظامیان تشکیل می دهد.

براساس این گزارش، یک چهارم کشته شدگان فلسطینی زیر 18 سال سن دارند.


ویدیو مرتبط :
تماشای بمباران غزه توسط اسرائیلی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات افسر اسرائیلی که به اسارت حماس درآمد/ پایکوبی در غزه و کشورهای عربی + تصویر



اخبار,اخبار بین الملل ,رژیم صهیونیستی

 

اخبار بین الملل - اسارت نظامی اسرائیلی/ پایکوبی در غزه و کشورهای عربی + تصویر/ قسام: درس فراموش نشدنی به صهیونیست ها داده ایم

گردان های قسام اعلام کرد شائول ارون نظامی صهیونیست دستگیر شده هم اکنون بیست و چهار ساعت است که در اسارت ما به سر می برد.

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی در خبری فوری گزارش داد گردان های قسام اعلام کرد یک نظامی صهیونیست به نام شائول ارون دستگیر کرده ایم. شماره نظامی این صهیونیست 6092065است.

به گزارش انتخاب ؛ این شبکه تلویزیونی افزود، در پی دستگیری این نظامی صهیونیست شادی گسترده ای در میان مردم غزه ایجاد شده است.

سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس در این مورد، تاکید کرد اعلام دستیگری شائول ارون نظامی صهیونیست پیروزی بزرگی برای مقاومت محسوب می شود. دستگیری این نظامی صهیونیست پیروزی خون شهداست.

پایکوبی در غزه
این خبر موجی از خوشحالی و پایکوبی را در غزه ایجاد کرده است.

همچنین فلسطینیان ساکن اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان در پی اعلام خبر دستگیری یک نظامی صهیونیست به جشن و شادمانی پرداختند و تیرهوایی شلیک کردند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,رژیم صهیونیستی


از سوی دیگر،  اهالی ضاحیه جنوبی بیروت به جشن و شادی پرداختند.

با انتشار خبر دستگیری یک نظامی صهیونیست در غزه از مساجد پایتخت های کشورهای عربی نیز صدای الله اکبر برخاست.

 گردان های عزالدین قسام: درس فراموش نشدنی به صهیونیست ها داده ایم
شبکه تلویزیونی الاقصی لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از بیانیه گردان های عزالدین قسام اعلام کرد: گردان های مقاومت فلسطینی در نوار غزه درس فراموش نشدنی و بی سابقه ای به نظامیان صهیونیست داده اند.

ابوعبیده سخنگوی گردان های عزالدین قسام تاکید کرد: به دشمن صهیونیستی هشدار داده بودیم که حمله زمینی به نوار غزه حماقت است.

وی تاکید کرد: نیروهای قهرمان مقاومت عملیات جانانه ای در غزه علیه صهیونیست ها داشتند.

ابوعبیده افزود: به صورت تن به تن با نظامیان صهیونیست در حال نبرد هستیم.

 الجزیره تصاویری از شائول ارون نظامی دستگیر شده صهیونیست پخش کرد
شبکه تلویزیونی الجزیره عربی تصاویری از شائول ارون نظامی صهیونیست دستگیرشده توسط گردان های قسام را پخش کرد.

شائول ارون این تصاویر را در صفحه خود در فیس بوک قرار داده بود.

بر اساس گفته گردان های قسام این نظامی صهیونیست طی عملیاتی در نوار غزه در روز شنبه نوزدهم ماه ژوئیه کنونی دستگیر شد.

گردان های قسام چهار نظامی صهیونیست را در منطقه خان یونس به هلاکت رساندند
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد گردان های قسام اعلام کرد چهار نظامی نیروهای ویژه صهیونیست که در یکی از منازل منطقه الزنه واقع در شرق خان یونس پناه گرفته بودند با پرتاب چند بمب به درون این خانه به هلاکت رسیدند.

گردان های قسام همچنین اعلام کرد نظامیان صهیونیست در خانه ای دیگر در همین منطقه مستقر شده بودند که نیروهای مقاومت با پرتاب بمب به آن ها حمله کردند.

همچنین اسامه حمدان مسوول روابط خارجی جنبش حماس تاکید کرد پیام امروز ما به اسرائیل این است که شما به هیچ وجه وارد غزه نخواهید شد.

 

---------------------------------

 

اخبار,اخبار بین الملل ,رژیم صهیونیستی


مشخصات افسر اسرائیلی که به اسارت حماس درآمد (+عکس)

بعد از وقوع انفجارها، نیروهای قسام به سمت نفربرهای دشمن رفتند و درهای آن را باز کرده و تمام سرنشینانش را به هلاکت رساندند که نتیجه آن، نابودی 14 سرباز صهیونیست و درگیری با آنها از فاصله ای نزدیک بود.

گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که افسر اسرائیلی به اسارت گرفته شده، از یگان مرزی ارتش رژیم صهیونیستی به نام شائول آرون با کد نظامی 6092065 است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام در بیانیه خود خاطرنشان کرد که این افسر یگان مرزی ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان عملیات اخیر خود در شرق محله التفاح به اسارت گرفته است.

این گزارش می افزاید: علاوه بر به اسارت گرفته شدن این افسر صهیونیست، 14 سرباز دیگر به هلاکت رسیده و بیش از 50 نفر نیز زخمی شده اند که در بین آنان نام فرمانده تیپ گولانی نیز دیده می شود.

گردان های قسام در بیانیه خود اعلام کرد: به یاری حق، عملیات صورت گرفته در شرق محله التفاح، به عنوان کابوسی همیشگی در اذهان صهیونیست ها باقی خواهد ماند. در این عملیات یک یگان ویژه از نیروهای قسامی، نظامیان صهیونیستی را که قصد پیشروی به سمت شرق محله التفاح را داشتند، به سمت یک میدان مین از پیش آماده شده کشاندند و بعد از آن، میدان مذکور را منفجر کردند.

بعد از وقوع انفجارها، نیروهای قسام به سمت نفربرهای دشمن رفتند و درهای آن را باز کرده و تمام سرنشینانش را به هلاکت رساندند که نتیجه آن، نابودی 14 سرباز صهیونیست و درگیری با آنها از فاصله ای نزدیک بود.

در پایان بیانیه گردان های قسام آمده است: بیانیه ها و اطلاعیه های مقاومت عین حقیقت است. مبارزان ما ابتکار عمل را در میدان نبرد در دست دارند و اعضای جامعه صهیونیستی نیز باید خبرهای واقعی را از طریق بیانیه های ما دنبال کند نه از طریق رهبران دروغگو و فریبکارشان.

اخبار بین الملل - انتخاب, عصر ایران