اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال کت و شلوار سفید رنگ اوباما



اخبار بین الملل - جنجال کت و شلوار سفید رنگ اوباما: این لباس را از کجا پیدا کردی؟

کاربر دیگری هم در توئیتر نوشت: اوباما گفت که استراتژی معینی در برابر داعش نداریم. او باید می گفت که در برابر کت و شلواری که فردا خواهد پوشید هم استراتژی ندارد.

رنگ سفید کت و شلوار اوباما با واکنش طنز آمیز رسانه ها و فعالان اینترنتی روبه رو شد.

به گزارش عصرایران به نقل از رسانه های آمریکایی، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی به طنز درخواست کرد کسی که پوشیدن کت و شلوار سفید رنگ را به اوباما پیشنهاد کرده است اعدام شود.

کت و شلوار سفید رنگ اوباما در سخنرانی اخیر وی درباره داعش در کاخ سفید به موضوع اصلی این کنفرانس خبری تبدیل شد.

کاربر دیگری هم در توئیتر نوشت: اوباما گفت که استراتژی معینی در برابر داعش نداریم. او باید می گفت که در برابر کت و شلواری که فردا خواهد پوشید هم استراتژی ندارد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,باراک اوباما

 
فرد دیگری هم این متن را درباره کت و شلوار سفید رنگ اوباما نوشت: اگر جمهوری خواهان به کت و شلوار اوباما اعتراض کنند و بگویند که این لباس غیرقانونی است هیچ کس نمی تواند سخن آنها را نقض کند.

معمولا رؤسای آمریکا کت و شلوار تیره رنگ می پوشیند. هنوز مشخص نشده اوباما به چه دلیل چنین رنگی را برای لباس خود انتخاب کرد.
 
یکی از خبرنگاران آمریکایی هم از اوباما خواست وی از فاجعه لباس دوری کند.


 خبرنگار دیگری هم گفت: به نظر می رسد لباس اوباما رنگ خود را به دلیل بخار ماشین لباسشویی از دست داده است.  یک خبرنگار هم پرسید: اوباما کجا این لباس را پیدا کرد؟

تصاویر طنز آمیز منتشر شده در شبکه های اجتماعی در اعتراض به کت و شلوار سفید رنگ اوباما

اخبار,اخبار بین الملل ,باراک اوباما

 
عضو دیگر شبکه های اجتماعی هم نوشت: این لباس اوباما بزرگترین دلیل برای این است که او آماده نیست هیچ تصمیم های جدی را درباره داعش بگیرد.

کاربر دیگری هم گفت: اوباما، تو باعث شدی ما به حرف هایت گوش نکنیم و بر لباس تو متمرکز شویم. آیا هدف این است؟ آیا اوباما فراموش کرده که او رئیس جمهور آمریکاست.

اخبار بین الملل - عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
کت و شلوار ( چگونه کت و شلوار را تا کنیم که چروک نشود)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاردین: تکامل سبک احمدی‌نژاد/ از کاپشن سفید تا کت و شلوار سبک ایتالیایی



گاردین: تکامل سبک احمدی‌نژاد/ از کاپشن سفید تا کت و شلوار سبک ایتالیایی

رئیس‌جمهور ایران از پوشیدن کاپشن سفید و محقر به لباس های مناسب در سفر و از مردی از جنس مردم به مردی جهانی حرکت کرد.

رئیس‌جمهور ایران از پوشیدن کاپشن سفید و محقر به لباس های مناسب در سفر و از مردی از جنس مردم به مردی جهانی حرکت کرد.

به گزارش نامه به نقل از گاردین، زمانی که احمدی نژاد در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2005 حضور یافت کاپشن سفید مشخصه وی بود که به یک مارک تجاری تبدیل شد. حامیان وی بر این باور بودند که این کاپشن مشخصه مردی است که شهردار تهران بود و از جنس مردم در حالی که مخالفان وی با انتقاد از نوع پوشش وی معتقد بودند که این نوع لباس پوشیدن احمدی نژاد به وجهه کشور لطمه وارد می کند.

احمدی نژاد در نخستین سال ریاست جمهوریش همچنان به عادت های پوشش خود با وجود انتقادات ادامه داد. با این حال، همزمان با تثبیت موقعیت وی در قدرت کاپشن برند تجاری وی به کناره رفت و مسیر برای استفاده از لباس های مناسب هموار شد.

مصطفی رضا حسینی قطب زاده نماینده سابق مجلس ایران در این باره گفت: شخصیت احمدی نژاد تغییر کرده است، کاپشن وی با لباس های رسمی جایگزین شده است.

 

کاپشن احمدی نژاد,لباس احمدی نژاد,کت و شلوار احمدی نژاد

 

در حالی که ایران در آستانه برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری, قرار دارد احمدی نژاد بار دیگر به پوشیدن کاپشن نوستالژیکش بازگشت. این در حالی است که مرد 57 ساله رئیس جمهور نمی تواند بر اساس قوانین انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران برای بار سوم نامزد ریاست جمهوری شود.

در حالی که احمدی نژاد برای معرفی کاندیدای مورد حمایت دولت «اسفندیار رحیم مشایی» همراه با این کاپشن در سفرهای استانی به سر می برد در کنفرانس جهانی علما و روحانیون بیداری اسلامی هفته گذشته وی یک کت و شلوار راه راه باریک آبی تیره سبک ایتالیایی به تن داشت./نامه