اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال پیراهن فلسطین در لیگ شیلی+عکس


دپورتیوو پالستینو باشگاهی است که مهاجران فلسطینی در سال های دهه 1920 در شیلی تاسیس کردند و اکنون یکی از تیم های لیگ دسته اول این کشور است.

سایت گل: فدراسیون فوتبال شیلی اعلام کرد باشگاه دپورتیوو پالستینو نمی تواند از پیراهن های جدیدش که جنجال زیادی در فوتبال این کشور ایجاد کرد، در دیدارهای آینده استفاده کند.

دپورتیوو پالستینو باشگاهی است که مهاجران فلسطینی در سال های دهه 1920 در شیلی تاسیس کردند و اکنون یکی از تیم های لیگ دسته اول این کشور است.

این باشگاه در پیراهن های جدیدش به جای شماره 1، از نقشه فلسطین استفاده کرد اما آنچه باعث جنجال شد این است که در این نقشه، حتی قسمت هایی که اسرائیلی ها ادعای مالکیت بر آن را دارند هم به عنوان بخشی از فلسطین در نظر گرفته شده است.



اولین بار پاتریک کیبلیسکی، رئیس باشگاه نوبلنسه به این مسئله اعتراض کرد و پس از آن، جراردو گورودیسچر، رئیس مرکز یهودیان شیلی، خواستار عذرخوهی رسمی باشگاه دپورتیوو پالیستینو به دلیل استفاده از این نقشه روی پیراهن های شان شد.

فدراسیون فوتبال شیلی باشگاه پالستینو را 1300 دلار جریمه کرد و اعلام کرد این باشگاه دیگر نباید از پیراهن هایی که نمادهای سیاسی، مذهبی، اجتماعی و ... دارد، استفاده کنند. این فدراسیون به دپورتیوو پالستینو اجازه داد پیراهنهای  فصل گذشته اش را در دیدارهای بعدی به تن کند.


ویدیو مرتبط :
مشت سوارس به صورت مدافع شیلی جنجال آفرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از پیراهن های جدید پرسپولیس برای لیگ چهاردهم ؛ عکس




اخبار ورزشی - رونمایی از پیراهن های جدید پرسپولیس برای لیگ چهاردهم ؛ عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید با پیراهن های شرکت ماکرون حضور خواهد یافت. طرح های اولیه شرکت ماکرون را در زیر می بینید که هنوز به تایید نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

اخبار,اخبارورزشی, باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - جام نیوز