اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال های جنگ لفطی پیکه و مورینیو


مدافع میانی بارسلونا ادعا کرد که سرمربی پرتغالی مشکلات زیادی در رختکن با بازیکنان دارد و از تیتو ویلانووا تمجید کرد.

خبرگزاری فارس: جرارد پیکه، جنگ لفظی دیگر را با خوزه مورینیو آغاز کرد. مدافع 25 ساله که در تساوی 2 بر 2 مقابل رئال مادرید غایب بود، مشتاق به نظر می‌رسد که جنگ لفظی خود را با سرمربی پرتغالی رئال مادرید آغاز کند.

وی اظهار داشت: مشخص است که مورینیو همان تنشی را که فصل قبل پیش از بازی با بارسلونا داشت، ندارد.

پیکه ادامه داد: مورینیو فهمیده است که نیازی نیست به بارسلونا نگاه کند، زیرا هیچ مشکلی پیدا نخواهد کرد و اکنون به نظر می‌رسد که به دنبال مشکل در تیم خودش می‌ گردد.

مدافع بارسا سپس تأکید کرد که رقابت برای کورس قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: حقیقت این است که ما انتظار سال بسیار خوب همراه با چالش‌ها و احساسات فراوانی را داشتیم. درست است که لیگ به پایان نرسیده، اما هیچ‌کس شروع به این خوبی را تصور نمی‌کرد.

مدافع سابق منچستر یونایتد همچنین به تمجید از ویلانووا پرداخت و گفت: او در رختکن برنده است. ویلانووا به ویژگی خاص دارد. ما سال‌های فوق‌العاده‌ای را تحت هدایت وی پیش‌بینی می‌کنیم.

مصدومیت از ناحیه پا باعث شد تا پیکه دیدار مقدماتی جام‌جهانی مقابل بلاروس را از دست بدهد، اما این مدافع خبر داد که به دیدار بعدی بارسلونا در لالیگا مقابل دپورتیوو لاکرونیا برخواهد گشت.

وی در این باره اظهار داشت: مصدومیتم برطرف شده است و من در دیدار مقابل لاکرونیا برمی‌گردم.


ویدیو مرتبط :
جنجال مورینیو و ندادن توپ به بازیکن حریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف های مورینیو جنجال به پا کرد


این جملات را چه کسی غیر از مورینیو می تواند به زبان بیاورد؟؛«اتوئو 32 سالش است، شاید هم 35 سال... از کجا معلوم؟!»

خبرآنلاین: این جملات را چه کسی غیر از مورینیو می تواند به زبان بیاورد؟؛«اتوئو 32 سالش است، شاید هم 35 سال... از کجا معلوم؟!»

 ژوزه مورینیو در حالی امشب باید چلسی را در استانبول مقابل گالاتاسرای هدایت کند که فاش شدن حرفهایش در یک مکالمه خصوصی جنجال زیادی به پا کرده، حرفهایی که به طور مخفیانه فیلمبرداری شده و مورینیو در آن به شدت مهاجمان فعلی تیمش را کوبیده. مربی پرتغالی این حرفها را در مکالمه خود با سران کمپانی سوئیسی سازنده ساعت که اسپانسر چلسی هستند، مطرح کرد. او گفته که چلسی کسی را ندارد که گل بزند: «من تیم دارم اما مهاجم ندارم... قهرمان شدن در لیگ برتر برای ما غیر ممکن است.. ما ساموئل اتوئو داریم. بله اتوئو، اما 32  سالش است، شاید هم 35 سال... از کجا معلوم؟!»

مذاکره با پاری سن ژرمن

مورینیو با این حرفها عملا به تخریب سه مهاجم تیمش، اتوئو، تورس و دمبا با پرداخته، سه بازیکنی که در مجموع 11 گل برای چلسی در لیگ برتر زده اند. او فکر نمی کرد این بخش از حرفهایش در حال ضبط شدن توسط یکی از شبکه های تلویزیونی فرانسه است. سرمربی پرتغالی چلسی در گفت و گویی که با همین شبکه داشت (این بار نه به طور مخفیانه!) حرفهای دیگری هم زد مثلا گفت که خرید کاوانی یا زلاتان ایبراهیوویچ از پاری سن ژرمن، «ماموریت غیرممکن» است. او در مورد اینکه بعد از اتمام کارش در رئال به پیوستن به پاری سن ژرمن نزدیک بوده هم حرف زد: «نه به آنها آره گفتم و نه جواب منفی دادم، چون پیشنهاد مستقیمی نشد. ما با هم صحبتهایی داشتیم. الان نمی خواهم به سئوالهای بی مورد جواب بدهم، دست کم چهار سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و می خواهم در این تیم بمانم. تا بعدش ببینیم چه پیش می اید.»

آیا چلسی قصد معاوضه ادن هازارد با کاوانی را دارد؟ «به هیچ وجه. ادن پسر ماست. او کسی است که برای 10 سال آینده روی او حساب کرده ایم و قرار است تیم بر پایه او و ستاره های جوان دیگر ساخته شود. حتی اگر پاری سن ژرمن پیشنهاد 100 میلیونی هم بدهد انقدر خودمان پول داریم که بگوییم نه.»

موناکو تیم نیست!

اما یکی دیگر از حرفهایی که گویا مورینیو خارج از مصاحبه تلویزیونی زده و لو رفته در مورد رادامل فالکائو است. سرمربی چلسی گفته فالکائو عملا تیمی ندارد چون موناکو بیش از 3هزار تماشاگر ندارد و تیم کوچیک است: «فالکائو در تیم من نیست اما او عملا الان تیمی ندارد. کی دلش می خواهد که فقط مقابل 3هزار تماشاگر بازی کند. اگر من یک روز تصمیم بگیرم به موناکو بروم، بدون شک آن موقع پایان دوران کارم است!»

انتشار این حرفها از نظر رسانه های انگلیسی یک رسوایی برای مورینیو به حساب می آید. منابع نزدیک به چلسی گفته اند که مورینیو از شنیدن اینکه حرفهایش در محافل عمومی منتشر شده، به شدت عصبانی شده هرچند او هنوز در مورد آن صحبتها واکنشی نشان نداده.