اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال عروسی نوه صدام حسین


انتشار تصاویر مراسم پرخرج و پرهزینۀ عروسی "بنان" نوۀ "صدام" دیکتاتور مقبور عراق، در پایتخت اردن، خشم عراقی ها را برانگیخت.

پایگاه خبری العالم: انتشار تصاویر مراسم پرخرج و پرهزینۀ عروسی "بنان" نوۀ "صدام" دیکتاتور مقبور عراق، در پایتخت اردن، خشم عراقی ها را برانگیخت.
 
"بنان" و مادرش "رغد" فرزند ارشد صدام، عکس های حنابندان و همچنین عروسی را منتشر کردند.
 
بنان، بر روی صفحه خود در اینستاگرام، کارت دعوت عروسی خود را منتشر کرد. این کارت، به شکل عقاب طراحی شده است که آرم رژیم مقبور بعث در عراق بود.

جنجال عروسی نوه صدام حسین

سایت خبری "روسیا الیوم" تأکید کرد که در یکی از عکس های منتشر شده، رغد در حال آویختن نشان و مدالی به گردن بنان است؛ و در این عکس، نیمی از چهره "ساجده خیرالله" همسر صدام هم به چشم می خورد.
 
بر اساس اطلاعات درج شده بر روی کارت دعوت، به نظر می رسد که این عروسی در تاریخ چهاردهم ماه جاری میلادی در سالن فورسیزن در امان برگزار شده و نوه صدام، به همسری بدر رعد محمود درآمده است.
 
شمار زیادی از کاربران عراقی، با انتشار این عکس ها، به برگزاری این مراسم واکنش نشان دادند.

جنجال عروسی نوه صدام حسین

"رضا الساعدی" زیر عکس های عروسی بنان نوشت: این عکس رغد است که نشان و مدالی به گردن دختر خود می آویزد، مدالی که به اشک و خون ملت عراق آلوده است، عراقی که به سبب سیاست های مسخرۀ پدرش پاره پاره شده است.
 
"نسمه شتاء" نیز نوشت: به این نوۀ لوس صدام می گویم، رقصیدن بر زخم های مردم عراق کافی است؛ بهتر است احترام خونی که از مردم عراق ریخته شده، و همچنان در موصل، تکریت، الانبار و دیگر شهرها همچنان بر زمین می ریزد نگه دارد و اموالی که برای برگزاری این عروسی بزرگ هزینه کرده است را به خزانه مردم عراق برگرداند زیرا این اموال را افراد خانواده اش از ملت عراق سرقت کرده اند.
 
"حیدر مالک" نیز در این خصوص نوشت: چطور می توانی با خرج کردن میلیون ها دینار از اموال میلیون ها یتیم، بیوه و آوارۀ عراقی شاد باشی، عراقی هایی که به سبب تو و خانواده ات به خاک سیاه نشسته اند.


ویدیو مرتبط :
خیانت های مزدوران صدام حسین به ملت کرد(طالبانی و صدام)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتاق خواب صدام حسین + عکس



 

 

 

اتاق خواب صدام حسین + عکس

 

 

پانا: قصر فاو یکی از ده ها قصر «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق است که در وسط دریاچه قرار دارد از همین رو نام دیگر آن "قصر آبی" است.

 

این قصر در پنج کیلومتری فرودگاه بین المللی بغداد قرار دارد. صدام نام فاو را بر این قصر نهاد زیرا معتقد بود که جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بر سر منطقه فاو رخ داده است.

از سال 2003 میلادی که رژیم بعث سابق عراق سقوط کرد، این کاخ به یکی از پایگاه های نیروهای ارتش آمریکا تبدیل شد. این کاخ شامل 62 اتاق، 29 حمام و تعداد زیادی آشپزخانه، اتاق پذیرایی، اتاق کار و غیره است.

دولت عراق در نظر دارد پس از خروج اشغالگران از عراق، کاخ فاو و دیگر کاخ های صدام را به موزه ای برای بازدید گردشگران تبدیل کنند..../پانا