اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال شبکه های اجتماعی برای یک خواننده


علی اصحابی به تازگی در صفحه شخصی اش تصمیم گرفته که بخش هایی از ترانه یک کار جدیدش را منتشر کند ولی نوشتن همین چند خط در صفحه شخصی این خواننده، باعث به وجود آمدن جنجال های فراوان در شبکه های اجتماعی شد

تماشا: علی اصحابی این روزها به سختی در حال کار کردن روی آلبوم جدیدش است و به قول خودش روزانه بیش از 11 ساعت را در استودیو می گذراند. این خواننده به تازگی در صفحه شخصی اش تصمیم گرفته که بخش هایی از ترانه یک کار جدیدش را منتشر کند ولی نوشتن همین چند خط در صفحه شخصی این خواننده، باعث به وجود آمدن جنجال های فراوان در شبکه های اجتماعی شد و باعث شد تنش های زیادی بین طرفداران این خواننده و دوستداران یکی دیگر از خواننده هایی که به تازگی نیز آلبومش در بازار منتشر شده، به وجود آید.

واکنش علی اصحابی به جنجال شبکه های اجتماعی

دوستداران آن خواننده اعتقاد داشتندکه اصحابی با این شعر قصد تخریب خواننده مورد نظرشان را داشته ولی خود علی اصحابی در این باره به «موسیقی ما» گفت: «هیچ کدام از قطعات من علیه کسی ساخته نشده و این جوسازی ها را نمی توانم درک کنم. هرگز در دوران کاری ام به کسی توهین نکرده ام و قطعا در ادامه نیز رویه ام همینطور خواهد بود.»

این خواننده درباره آلبوم جدیدش نیز گفت: «اسم آلبومم «فقط خودش باش» است که در حال طی مراحل اخذ مجوز است. جدیدا با دوست خوبم «کوشان حداد» پروژه هایی را برای آلبوم شروع کرده ایم که به موفقیت آنها بسیار امید دارم. اگر همه چیز مرتب پیش برود به نظرم اوایل فروردین ماه آلبوم را در بازار موسیقی کشور منتشر خواهیم کرد.»


ویدیو مرتبط :
مدیریت پروژه چابک متمایز شدن رفتار اجتماعی شبکه های اجتماعی رسانه های اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده سرشناس تمامی شبکه‌های اجتماعی را ترک کرد



اخبار,اخبار فرهنگی,اد شیران

خواننده سرشناس بریتانیایی برای حداقل یکسال تمامی شبکه‌های اجتماعی را ترک کرد.

اد شیران با 16 میلیون دنبال‌کننده در توئیتر و بیش از 5.5 میلیون هوادار در اینستاگرام از پرطرفدارترین هنرمندان بریتانیا در شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود. او تصمیم گرفته که دیگر جهان را از دریچه‌ی نمایشگر تلفن و یا کامپیوتر نبیند، بنابراین اعلام کرد که حداقل تا یکسال آینده دیگر از شبکه‌های اجتماعی استفاده نخواهد کرد.


شیران این خبر را در اینستاگرام اعلام کرد، اما احتمالا هزاران کامنتی را که هوادارنش زیر آخرین پست او گذاشتند حداقل تا یکسال دیگر نخواهد دید.
او احساس می‌کند که استفاده از دنیای مجازی فرصت تماشای دنیا را از او گرفته است. این خواننده در این باره نوشت : «برای مدتی از تلفن همراه، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی استفاده نخواهم کرد. من در طول پنج سال گذشته سفرهای شگفت‌انگیزی به سراسر جهان داشتم اما همواره به جای اینکه جهان را دریچه‌ی چشمان خودم ببینم، از طریق نمایشگر تلفن یا کامپیوتر به تماشای جهان پرداختم. بنابراین تصمیم گرفتم فرصت تماشای تمام آنچه را که از دست دادم به خودم بدهم.»
البته شیران آنقدر محتاط هست که هوادارانش را برای همیشه در شبکه‌های اجتماعی از دست ندهد. او گفته که پائیز سال آینده به شبکه‌های اجتماعی بازخواهد گشت.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین