اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال سیلی خانم سفیر به صورت پلیس زن!


منحه باخوم، سفیر زن مصری در قبرس، پس از درخواستی خارج از عرف دیپلماتیک از سوی پلیس فرودگاه بین المللی لارناکا ، سیلی محکمی به صورت یک زن پلیس این کشور زد.

انتخاب: منحه باخوم، سفیر زن مصری در قبرس، پس از درخواستی خارج از عرف دیپلماتیک از سوی پلیس فرودگاه بین المللی لارناکا ، سیلی محکمی به صورت یک زن پلیس این کشور زد.

 تلویزیون قبرسی "سیگما" در گزارشی با پخش مشاجره لفظی میان سفیر مصری و پلیس قبرسی، سیلی خوردن پلیس این کشور را به نمایش گذاشت.



پلیس امنیت فرودگاه لارناکا از خانم منحه باخوم خواسته بود تا کفش هایش را برای بازرسی بیشتر در آورد.

در پی این درخواست سفیر مصر خشمگین شده و سیلی محکمی حواله صورت پلیس قبرسی کرد.


این برخورد با عکس العمل خشونت آمیز پلیس قبرس و دستبند زدن به سفیر مصری مواجه شد.

بر اساس قانون مصونیت دیپلماتیک نماینده های سیاسی در کشورهای دیگر از بازرسی معاف هستند.

این گزارش می افزاید: دولت قبرس از شیوه برخورد پلیس فرودگاه با سفیر مصر رسما از دولت این کشور عذرخواهی کرده است.

در همین حال وزارت خارجه مصر با احضار کاردار سفارت قبرس در قاهره خواستار توضیح بیشتری درباره این حادثه شده است.


ویدیو مرتبط :
سیلی زدن اَفسر اداره پلیس به یک خانم!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی فرماندار به خاطر سیلی به صورت پلیس



اخبار,اخبار اجتماعی ,سیلی فرماندار به صورت پلیس

 

اخبار اجتماعی - عذرخواهی فرماندار به خاطر سیلی به صورت پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مشاجره فرماندار صحنه با مامور راهنمایی و رانندگی با رضایت مامور مذکور حل و فصل شد.

به گزارش فارس، سردار کریم کشوری امروز  اظهار داشت: درگیری فرماندار صحنه با یکی از نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی این شهر در حد یک مشاجره لفظی بود.

به گفته وی، خلاف قانون عمل کردن فرماندار صحنه منجر به مشاجره لفظی و درگیری وی با مامور راهنمایی و رانندگی شده که با پیگیری پلیس و عذرخواهی فرماندار این مسئله با رضایت طرفین حل و فصل می‌شود.

کشوری خاطرنشان کرد: فرماندار صحنه مرتکب خلاف سرعت غیرمجاز شده بود که حتی به خاطر مسئولیت سیاسی وی انتظار می‌رفت که به قانون تمکین می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این امر از طریق اداری پیگیری شده، گفت: احتمالا از طریق خود دستگاه نیز به وی تذکراتی داده شده که در نهایت با رضایت مامور مذکور مسئله رفع شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه رفتار فرماندار صحنه زیبنده‌ نبوده، بیان داشت: مسئولان باید در مقابل قانون تمکین کرده و مطیع باشند.
به گفته کشوری، طرف مقابل تخلف کرده و قانون برای وی اعمال شده و باید وقتی متخلف بوده هیچ ادعا و اقدامی نمی‌کرد، اما توقع داشته چون مسئولیتی دارد باید ماموران از تخلف وی چشم‌پوشی کنند.

لازم به ذکر است چندی پیش برخی رسانه‌ها خبری منتشر کرده بودند که فرماندار صحنه با مأمور پلیس راه وظیفه‌شناس درگیر شده است. وی که ظاهراً در یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سرعت غیرمجاز در حال حرکت بوده با اخطار پلیس مواجه شده و مجبور به توقف می‌شود.

پس از گفت‌وگو با سرگرد راهنمایی و رانندگی، راننده خودرو (فرماندار) به طمع رهائی از اعمال قانون توسط پلیس، خود را معرفی کرده، اما با مقاومت مأمور راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شود و در نهایت فرماندار صحنه به گوش مامور راهنمایی و رانندگی سیلی نواخته است.
اخبار اجتماعی - فارس