اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال سخنان ورزشکار ایرانی علیه نظام


دوچرخه سوار گیلانی که به اروپا سفر کرده بود در اقدامی عجیب و بی سابقه در مصاحبه با یکی از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: دوچرخه سوار گیلانی که به اروپا سفر کرده بود در اقدامی عجیب و بی سابقه در مصاحبه با یکی از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کرد.

رییس هیئت دوچرخه سواری گیلان امروز گفت: فرهود گودرزی دوچرخه سوار 50 ساله گیلانی که اول بهمن پارسال سفرش را از رشت به اروپا با هدف پاسداشت پروفسور مجید سمیعی جراح بزرگ مغزو اعصاب جهان آغاز کرده بود، حدود 10 روز پیش در مصاحبه با یکی از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب در بروکسل بلژیک علیه نظام و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین سرسپردگی اش به مسوولان رژیم منحوس پهلوی ، مطالبی بیان کرده بود.

ایمان دلیل حیرتی افزود: این دوچرخه سوار گیلانی بدون مجوز و هماهنگی هیئت دوچرخه سواری گیلان و همچنین فدراسیون دوچرخه سواری راهی این سفر شده بود.

وی تصریح کرد: این دوچرخه سوار با حمایت مالی و بدرقه برخی از مسوولان شورای اسلامی شهر رشت ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و رضوانشهر سفرش را از رشت آغاز کرد.


ویدیو مرتبط :
جنجال ترین سخنان روحانی در 2 سال اخیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال پناهندگی ورزشکار ایرانی در پرتغال


یک ورزشکار ایرانی که پناهنده پرتغال شده دردسر بزرگی را برای مربی خود به وجود آورده است.

جام جم: تیم ملی قایقرانی ایران در حال بازگشت از آلمان به ایران بود که مربیان تیم ملی متوجه می شوند شروین پاکدلان با وجود گذر از گیت دوباره برگشته و به عبارت دیگر فرار کرده است.

حالا این ورزشکار ایرانی درخواست پناهندگی در این کشور اروپایی را داده است. چند روز پیش که خبر پناهندگی یک قایقران ایرانی در پرتغال به گوش می رسید

همه نگاه ها به سمت آرزو حکیمی قایقران المپیکی تیم ملی رفت اما به سرعت این خبر تکذیب شد و بعد مشخص شد که پناهندگی در پرتغال کار یکی دیگر از قایقرانان بوده، قایقرانی به نام شروین پاکدلان که تنها 17 سال دارد.

 آخرین اخبار حاکی از آن است که وی به درخواست خانواده مادری اش از فرودگاه فرار کرده تا نزد آنها در پرتغال بماند این در حالی است که پدر این ورزشکار به شدت از دست اهمال فدراسیون قایقرانی شکایت دارد.

ناگفته نماند کرمی مربی تیم ملی قایقرانی به دلیل پناهندگی این ورزشکار در پرتغال از سمت خود اخراج شده است این در حالی است که وی می گوید هیچ اطلاعی از تصمیم پاکدلان نداشته است.

جنجال بر سر این اتفاق همچنان ادامه دارد.