اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال در شبکه های اجتماعی بر سر واکسیناسیون دختر زاکربرگ (+تصاویر)



ان بی سی با اشاره به مخالفان واکسیناسیون کودکان می نویسد:"آنان معتقدند که واکسیناسیون باعث ابتلا نوزاد به بیماری هایی چون اوتیسم و فلج می می شود. البته شواهد این موضوع را تقویت نمی کنند. "استیو اشنایدر" که از مخالفان بوده می نویسد:"این بچه کوچک را واکسینه نکن. شرکت های داروسازی سود سرشاری از بیمار شدن یک جامعه می برند. مغز خود را به کار بیندازید".

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

"مارک زاکربرگ" بنیانگذار شبکه اجتماعی "فیس بوک" در روزهای اخیر بیش از گذشته در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته است آن هم به دلیل انتشار عکسی از  خود و دختر کوچکش که واکسیناسیون شده بود.
 
به گزارش خرداد، شبکه خبری "ان بی سی" با انتشار گزارشی در این باره اشاره کرده که کاربران اینترنتی واکنش های متفاوتی را نسبت به واکسیناسیون دختر زاکربرگ از خود نشان داده اند و در این باره می نویسد:"زاکربرگ با انتشار تصویری از خود و دخترش در روز جمعه گذشته اعلام کرد که دکتر گفته است که زمان واکسیناسیون فرارسیده است. او و همسرش "پریسیلا چان" در تاریخ یکم دسامبر خبر به دنیا آمدن نوزادشان را اعلام کردند. تا روز دوشنبه عکس زاکربرگ و دخترش سه میلیون لایک خورده بود . 69 هزار نفر برایش نظر گذاشته بودند که تعداد زیادی از آنان تبریک گفته بودند".

ان بی سی اما اشاره می کند که اقلیتی از امریکایی ها نیز از واکسیناسیون نوزاد انتقاد کرده بودند. با این حال، سازمان های درمانی نوشتند که واکسیناسیون عملی ایمن است و به سلامت نوزاد کمک می کند.

ان بی سی با اشاره به مخالفان واکسیناسیون کودکان می نویسد:"آنان معتقدند که واکسیناسیون باعث ابتلا نوزاد به بیماری هایی چون اوتیسم و فلج می انجامد. البته شواهد این موضوع را تقویت نمی کنند. در واکنش به این مخالفت ها یک کاربر اینترنتی به نام "آنجلا کوئین" نوشته است:"زاکربرگ از تو ممنونم. به مخالفت ها توجه نکن. تو به سلامت عمومی نوزادت توجه کرده ای". با این حال، "استیو اشنایدر" که از مخالفان بوده می نویسد:"این بچه کوچک را واکسینه نکن. شرکت های داروسازی سود سرشاری از بیمار شدن یک جامعه می برند. مغز خود را به کار بیندارید".

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار اجتماعی - خرداد

 


ویدیو مرتبط :
جنجال بی سابقه در مجلس بر سر بررسی برجام( شبکه خبر )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی



دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی

رییس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری فردی که با ایجاد صفحه‌ای جعلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یک شهروند اصفهانی کرده بود، خبرداد.

سرهنگ خسروی دراین‌باره گفت: درپی شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی براین که فرد یا افرادی با ایجاد صفحه‌ای جعلی در یکی از شبکه‌اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی کرده‌اند، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

خسروی با بیان اینکه پس از تحقیقات متهمه شناسایی و به پلیس فتا احضار شد، گفت: متهمه که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به بزه خود اقرار و انگیزه خود از این عمل را هتک حیثیت شاکی به علت مسائل شخصی و خانوادگی اعلام کرد.

رییس پلیس فتای استان اصفهان به افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت در محیط مجازی می کنند هشدارداد : بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای هر فرد که در فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود./ایسنا