اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال حضور زن بدون روبنده‌ در تلویزیون+عکس


پس از اینکه رئیس سابق هیات امر به معروف و نهی از منکر در مکه مکرمه به همراه همسرش بدون روبنده در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد، جنجالی در پایگاه‌های اجتماعی به پا شد.

خبرگزاری ایسنا: پس از اینکه رئیس سابق هیات امر به معروف و نهی از منکر در مکه مکرمه به همراه همسرش بدون روبنده در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد، جنجالی در پایگاه‌های اجتماعی به پا شد.

احمد بن قاسم الغامدی، رئیس سابق هیات امر به معروف و نهی از منکر در مکه به همراه "جواهر بنت شیخ"، همسرش در برنامه‌های "بدریه" در شبکه mbc حضور یافتند که این برنامه با محوریت جائز بودن نمایان شدن صورت زنان بود. آنچه که در این میان جنجال را در فضای مجازی به پا کرد، حضور همسر احمد بن قاسم الغامدی بود که بدون روبنده در این برنامه حضور یافت.

در همین حال، برخی از کاربران از این اقدام الغامدی انتقاد کرده و اعلام کردند: ای احمد! اگر گمان کردی که ما با خزعبلات تو قانع می‌شویم، دچار توهم شده‌ای، صورت همسرت را بپوشان!

جنجال حضور یک زن بدون روبنده‌ در تلویزیون

یکی دیگر از کاربران با نام "مناور سلیمان" نیز نوشت: الغامدی همسر خود را در تلویزیون می‌آراید!

در همین راستا، عبدالله الفیقی، ناظر شبکه "طریق السنه" گفت: احمد الغامدی همسر خود را برای راضی کردن لیبرال‌ها بی‌ارزش کرد.

این در حالی است که برخی از کاربران از این اقدام استقبال کرده و آن را اقدامی "شجاعانه" خواندند.

یکی از کاربران اعلام کرد: حضور این شیخ با همسرش یک جهش گسترده در اندیشه دینی است. ما به اندیشه‌های جدیدی همچون طرز تفکر او نیاز داریم، ما از عقب‌ماندگی به ستوه آمده‌ایم.

نادیه الدوسری، یکی دیگر از کاربران نیز تصریح کرد: حضور شیخ الغامدی با همسرش یک اقدام شجاعانه بود.


ویدیو مرتبط :
‫آزاده نامداری دستگیر شد؟/ مجری زن جنجال ساز تلویزیون به ایران بازگشت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال حضور بی‌روبنده‌ و آرایش کرده همسر رئیس هیات امربه معروف عربستان در تلویزیون (+عکس)



 اخبار  بین الملل - حضور بدون نقاب همسر شیخ سعودی در تلویزیون جنجال آفرید

 رئیس پیشین هیأت امر به معروف و نهی از منکر در مکه با حضور خود و همسرش در یک برنامه تلویزیونی جنجال برانگیز شد. همسر وی در این برنامه بدون روبنده‌ که پوشیدن آن برای زنان در عربستان الزامی است و همچنین با آرایش ظاهر شد.

به گزارش  ابنا ـ حضور «احمد بن قاسم الغامدی» رئیس پیشین هیأت امر به معروف و نهی از منکر در مکه به همراه همسرش، «جواهر بنت علی» در یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی ام بی سی سروصدای زیادی به پا کرده است. موضوع محوری این برنامه "جائز بودن نمایان شدن صورت زنان" بود.

آنچه جنجال فراوانی به دنبال داشته، نه تنها اظهارات این شیخ سعودی که نحوه حضور همسر وی در این برنامه بوده است. همسر او بدون روبنده‌ که پوشیدن آن برای زنان در عربستان الزامی است و همچنین با آرایش در این برنامه شرکت کرد.

الغامدی در این راستا اظهار داشته که پیامبر اسلام به زنان امر نکرده که چهره‌ خود را بپوشانند.

رئیس پیشین هیأت امر به معروف و نهی از منکر در مکه همچنین استفاده زنان از محصولات آرایشی را مجاز دانسته است.

سخنان الغامدی و به‌ویژه حضور همسر وی بدون روبنده در این برنامه تلویزیونی بحث و مشاجره و حتی تهدیداتی را در شبکه‌های اجتماعی نیز به دنبال داشته است.

اخبار,اخباربین الملل ,حضور بدون نقاب همسر شیخ سعودی در تلویزیون

 

«عبدالعزیز بن عبدالله بن محمد آل الشیخ التمیمی» مفتی عام پادشاهی عربستان سعودی، نیز به اظهارات رئیس پیشین هیأت امر به معروف و نهی از منکر واکنشی انتقادی نشان داده و ابراز امیدواری کرده است که خداوند الغامدی را به راه راست هدایت کند.

یکی از کاربران در این راستا عکسی از «ولید بن طلال» شاهزاده سعودی و همسرش در شبکه توئیتر منتشر کرده که این زوج را در لباسی مدرن نشان می‌دهد. وی در این باره نوشت: وقتی الغامدی همسرش را بدون روبنده نشان می‌دهد، همه به او فحش و ناسزا می‌گویند، اما در مورد شاهزاده سعودی دهانشان را می‌بندند.


  اخبار بین الملل -  ابنا