اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال تصاویر پس‌ زمینه «منصور هادی»


انتشار تصاویری از "عبد ربه منصور هادی" رییس جمهور مستعفی یمن در دیدار با وزیر خارجه آمریکا در عربستان که در زیر عکس پادشاهان سعودی انجام شد، خشم و انتقاد مردم یمن را بر انگیخته است.

پایگاه خبری شبکه العالم: انتشار تصاویری از "عبد ربه منصور هادی" رییس جمهور مستعفی یمن در دیدار با وزیر خارجه آمریکا در عربستان که در زیر عکس پادشاهان سعودی انجام شد، خشم و انتقاد مردم یمن را بر انگیخته است.

تصاویر منتشرشده مربوط به ملاقات منصور هادی با "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکاست که در آن به جای پرچم و سمبل های ملی یمنی، تصاویر عبدالعزیز آل سعود پادشاه اسبق، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه فعلی و محمد بن نایف ولیعهد عربستان در پشت آنها به چشم می خورد.

جنجال تصاویر پس‌ زمینه رئیس‌ جمهور فراری یمن

یمنی ها پیشتر نیز از این که هادی هنگام ملاقات با سفیر آمریکا در یمن، اصول دیپلماتیک را رعایت نکرده، به خشم آمده بودند.

کری چهارشنبه وارد ریاض شد و ضمن دیدار با محمد بن نایف ولیعهد و معاون دوم نخست وزیر با وی درباره روابط دو جانبه و آخرین اوضاع منطقه، جهان عربی و دیگر کشورهای جهان گفت و گو کرد.

این سومین سفر کری به ریاض در صد روز گذشته و از زمان به قدرت رسیدن سلمان به عبدالعزیز در عربستان است.

وی 27 ژانویه 2015 در چارچوب سفر "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا و 5 مارس 2015 برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و آمریکا هم به ریاض رفته بود.


ویدیو مرتبط :
آهنگ و تصاویر(زمینه) برای امام هادی علیه السلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال رسانه ای فتوژنیک ترین دختر آمریکا در رسانه های ورزشی +تصاویر



جنجال رسانه ای فتوژنیک ترین دختر آمریکا در رسانه های ورزشی +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از تامیز: "کاترین وب" دختر شایسته ایالت آلبامای امریکا به خاطر حضورش در یک بازی ورزشی میان تیم همشهری اش و تیم دیگری در مسابقات فوتبال امریکایی باعث جنجال رسانه ای شد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

او با یکی از بازیکنان تیم فوتبال آلباما رابطه دارد اما هیچ کس از این جریان اطلاعی نداشت تا اینکه وی در روز مسابقه معشوقش برای تشویق او به سالن ورزشی رفته و درست کنار مادر او نشست.این مدل زیبای 23 ساله به قدری با اشتیاق و عشق به تشویق معشوقش پرداخت که توجه همه دوربینهای خبری حاضر در سالن را به خود جلب کرد. و نهایتا رازی که مدتها پنهان بود به این ترتیب آشکار شد.تصاویر حضور او در سالن ورزشی و تشویق هایش خیلی زود وارد دنیای مجازی شد وتنها طی 24 ساعت بیش از 125 هزار بیننده داشت

کاترین در این رابطه گفته است که مدتهاست با این ستاره ورزشی در ارتباط است اما هرگز دوست نداشته این رابطه عاشقانه رسانه ای و وارد حاشیه شود.

گفته میشود حضور این بانوی جوان و زیبا به قدری چشمگیر بوده است که حتی گزارشگران بازی چند دقیقه ای گزارش را متوقف کرده و راجع به زیبایی او صحبت کردند و همین مسئله باعث شد او به یک سوژه رسانه ای تبدیل شود.وی در سال 2007 از دبیرستان وارد دانشگاه شد و در سال 2011 از رشته مدیریت مشاغل از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

او یک مدل معروف است که با برندهای تجاری بسیاری قرار دارد و اکنون ساکن نیویورک است. علاوه بر همه اینها او عنوان فتوژنیک ترین دختر امریکا را یدک میکشد./پرداد

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب