اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجال انتخاب تهیه‌ کننده زن به عنوان سفیر


انتخاب یک تهیه‌کننده زن به عنوان سفیر آمریکا در مجارستان بحث و جدل‌های زیادی میان محافل سیاسی آمریکا برانگیخته است.

خبرگزاری ایسنا: انتخاب یک تهیه‌کننده زن به عنوان سفیر آمریکا در مجارستان بحث و جدل‌های زیادی میان محافل سیاسی آمریکا برانگیخته است.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری خود تلاش کرد تا توضیح قانع‌کننده‌ای نسبت به تصمیم باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص انتخاب تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «BOLD AND THE BEAUTIFUL» به عنوان سفیر آمریکا در مجارستان ارائه دهد.

این مسوول آمریکایی عنوان داشت: کولین بل به عنوان سفیر آمریکا در مجارستان انتخاب شده و اوباما مطمئن است وی می‌تواند نماینده واشنگتن در مجارستان باشد و از روابط کشورمان با دولت و مردم مجارستان محافظت کند.

جنجال انتخاب تهیه‌ کننده زن به عنوان سفیر

وی در ادامه افزود: اخباری درخصوص اینکه بل میلیون‌ها دلار از کمپین تبلیغاتی اوباما حمایت کرده و به همین دلیل به عنوان سفیر ما در مجارستان انتخاب شده، به گوش می‌رسد. ما این اخبار را رد می‌کنیم.

سناتور جان مک‌کین پیشتر به شدت از انتخاب بل به عنوان سفیر آمریکا در مجارستان در جریان نشست سنای این کشور انتقاد کرده بود.

مک کین تاکید کرده بود که سنای آمریکا به شخصی رای می‌دهد که به هیچ عنوان شایستگی به دست گرفتن این پست را در کشوری که برای منافع ملی آمریکا بسیار اهمیت دارد، دارا نیست.

وی تاکید کرده بود: بسیاری از سفیران آمریکا در کشورهای مختلف براساس مسائل سیاسی و نه تجارب آنها انتخاب می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
جنجال انتخاب هدیه تهرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تهیه‌کننده فیلم رضا عطاران به عدم انتخاب فیلم برای جشنواره فجر



اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم دراکولا

علی سرتیپی گفت: این فیلم می‌توانست گرمای خوبی به جشنواره بدهد و فضای آن را گرم‌تر کند.

علی سرتیپی درباره عدم انتخاب فیلم «دراکولا» در جشنواره فیلم فجر گفت: با تمام احترامی که برای نظر هیات انتخاب قائل هستم اما مردم بهترین قاضی هستند و در زمان اکران خودشان درباره فیلم نظر خواهند داد.

 این تهیه کننده درباره انتخاب نشدن فیلم رضا عطاران اظهار کرد: خود من و رضا هدف اصلی‌مان مردم است و آنها قطعا می‌بینند و نظر می‌دهند، اما این فیلم می‌توانست گرمای خوبی به جشنواره بدهد و فضای آن را گرم‌تر کند.

وی ادامه داد: البته رضا عطاران به دلیل مریضی پدرش مجبور شد بعد از فیلمبرداری به مشهد برود و هنوز هم آنجاست و نسخه اولیه را در حد راف‌کات تحویل دادیم که شاید این نسخه نتوانسته مبنای قضاوت درست هیات انتخاب قرار بگیرد. اما همانطور که سال گذشته «نهنگ عنبر» در جشنواره پذیرفته نشد و امسال بعد از فیلم «محمد» پرفروش‌ترین فیلم سال شد، معتقدم «دراکولا» هم می‌تواند به لحاظ مردمی فیلم موفقی باشد.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا