اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنجالی شدن عکس روحانی شیعه در غزه



سایت "المصدر" وابسته به رژیم صهیونیستی تأکید کرد که جمعه گذشته عکسی از یک شخصیت با لباس و عمامه در بندر غزه منتشر شد که نیروهای ویژه از او حراست می کردند.

المصدر افزود، پس از مدتی مشخص شد که آن شخصیت "محمد جوده" از ساکنان رفح است، که اکنون به یک مبلغ شیعه تبدیل شده.

المصدر خاطرنشان کرد: "جوده از افراد نزدیک به فرماندهی جنبش شیعه الصابرین در غزه است، وی بیش از 4 سال است که تبعیت خود از ایران را علنی کرده است.

 فعالان سلفی جهادی در غزه با انتشار این عکس این سؤال را مطرح کردند که چگونه است عناصر آنان در غزه بازداشت شده و تحت پیگرد قرار می گیرند ولی حماس به افراد وابسته به ایران که آزادانه شیعه بودن خود را اعلام می کنند، کاری ندارد."

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به نوشته المصدر، فعالان ویدیویی را از جوده و گروهی از افراد نزدیک به او در یک خانه منتشر کردند که از عظمت و شکوه ایران صحبت می کنند و بعضی از آنان پیشانی بند "لبیک یا حسین" بسته اند.

 

اخبار بین الملل - العالم

 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل جنجالی و بی سابقه اوباما پس از گفتگو با روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جنجالی "سلنا گومز" به کشتار مردم غزه +عکس



 اخبار فرهنگی - واکنش جنجالی "سلنا گومز" به کشتار مردم غزه +عکس

  بعد از حمله وحشیانه اسرائیل به مردم غزه اتفاق قابل توجهی رخ داد. سلنا گومز خواننده جوان و سرشناس هالیوودی به این اقدامات واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود پیغامی را منتشر کرد. او با انتشار عکس زیر نوشت:

اخبار,اخبارفرهنگیواکنش سلنا گومز به کشتار مردم غز


لطفا برای خانواده ها و بچه های غزه دعا کنید. لطفا همیشه به یاد داشته باشید چه چیزی در این زندگی اهمیت دارد. همه ما در این دنیا هستیم تا به یکدیگر کمک کنیم و الهام بخش باشیم و عشق بورزیم. این اقدام سلنا گومز با واکنش تند طرفداران وی در اسرائیل همراه شده و بسیاری از آنها کامنت های توهین آمیزی برای او نوشته اند.

 

اخبار,اخبارفرهنگیواکنش سلنا گومز به کشتار مردم غز


 اخبار فرهنگی - سیمرغ